Wie ben ik:
Ik ben lode16, student aan de KUL - campus de nayer (mechelen). Studeer ingenieur elektro-mechanica automotive engineering en zit momenteel in mijn laatste jaar. Ben dus ook druk bezig met mijn masterproef. Het maken van een Formula Student wagen, geïnteresseerden kunnen alles is een kijkje nemen op onze site: http://www.lessiusracingteam.eu/. Het doel is om een wagen te bouwen en op einde van het jaar wedstrijden te rijden op Silverstone/Hockemheim en mogelijk ook Redbullring in Oostenrijk.
Speel al een tijdje poker maar nooit echt serieus bezig geweest met online poker. Ik ga deze blog starten om mezelf wat meer te verplichten om bij te leren en langzaam aan up to moven in de stakes. Door mijn studies ga ik natuurlijk niet zoveel volume kunnen maken maar mijn vrije tijd probeer ik toch hier aan te besteden.
Speel ook af en toe live 200nl cashgames samen met Oscaar10. (Als hij zin heeft want FR 200NL is blijkbaar boring as hell
)
Limieten en doelen:
Ik ga beginnen met het spelen van SH 4NL op Unibet (Rakeback en Pokerstrategy points!). Software tilt mij af en toe wel een beetje tegenover Pokerstars maar dat nemen we er maar bij.
Het doel is om op 100nl te kunnen spelen maar hier ga ik wegens bovenstaande reden geen deadline of bepaalde tijd op zetten.
BRM:
NL4: €0-200
NL10: €200-400
NL20: €400-900
NL40: €900-1250
NL50: €1250-3000
NL100: €3000-.....
Zal hier dus proberen zoveel mogelijk bij te houden en vooral handen te posten om hier hopelijk feedback op te krijgen.
Indien iemand vragen/opmerkingen heeft, schiet ze maar af!
GO!