Ga naar het forum
m4cs3th: New Year, ...

Meldingen
Alles wissen

m4cs3th: New Year, New Blog

167 Berichten
11 Gebruikers
8 Reacties
14.9 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Out... eerst grote pot verloren AQ > 88... daarna was het pushen of blijven folden

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
Out... eerst grote pot verloren AQ > 88... daarna was het pushen of blijven folden

welke positie heb je gehaald dan?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

142ste dus was nog wel ff een ruk te gaan :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Jammer, maar is toch een kleine boost voor je bankroll natuurlijk.
Volgende keer hopelijk weer een stap verder in dat toernooi

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Jammer, maar is toch een kleine boost voor je bankroll natuurlijk.
Volgende keer hopelijk weer een stap verder in dat toernooi

+1

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Tja weet je... 200+ is leuk uiteraard maar in relatie tot de BI is het jammer. Maar goed... Wel beatable dus FT en ship gaan er zeker keer komen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag een sessie gedaan van 2.45 uur... winst tov gisteren (met ook winstje van dollar 750) net over de 1000 dollar (ex. 50 bonus). Tevens op schema voor de ultimate bonus challenge en voor supernova met over de 10k ruim voor op schema. Ik weet dat de man met de hamer de komende dagen wellicht weer langs komt dus ik ga alvast wat tissues inslaan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Lijkt me een goed plan. Al zou ik nu niet al te hoog gaan spelen en gewoon wat langzamer je bankroll opbouwen, zodat je niet binnen no time weer bijna je bankroll verliest.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Lijkt me een goed plan. Al zou ik nu niet al te hoog gaan spelen en gewoon wat langzamer je bankroll opbouwen, zodat je niet binnen no time weer bijna je bankroll verliest.

maar het is zo verleidelijk :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mwah... Ik ben voornemens om als ik de 3k aan tik of er overheen ga op 200-300 na alles uit te cashen. Voordeel is dat ik het dan niet weg kan donken. Storten is toch een "drempel" nml.

Besides... Ik speel liever deze sats met mijn volle verstand en met geduld (wat ik vaak niet had) dan dat ik als een wezenloos 20/30 stuks tegelijk 1.5 dollar sngs zit te doen bij tegenstanders die lastiger te peilen zijn.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok... beetje een weird session.... veel bad beats maar door solid play ook gewoon normale wins. Uiteraard in push-situaties waarin $+EV niet echt meer boeit ook wel eens een goede hit na 130 Sat's en wat MTT's (wo 109 NLHE, 75 NLH turbo en 33 NL turbo ITM) op ongeveer 70 dollar winst.

Heb paar keer rond de 0-lijn gedacht... ik stop... maar ik wil niet met een minus weg als ik ook op winst weg zou kunnen in 1 of 2 sats. Dus... 70 dollar winst... dat lijkt voor sommigen veel maar in dit geval is het echt minimaal.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Ok... beetje een weird session.... veel bad beats maar door solid play ook gewoon normale wins. Uiteraard in push-situaties waarin $+EV niet echt meer boeit ook wel eens een goede hit na 130 Sat's en wat MTT's (wo 109 NLHE, 75 NLH turbo en 33 NL turbo ITM) op ongeveer 70 dollar winst.

Heb paar keer rond de 0-lijn gedacht... ik stop... maar ik wil niet met een minus weg als ik ook op winst weg zou kunnen in 1 of 2 sats. Dus... 70 dollar winst... dat lijkt voor sommigen veel maar in dit geval is het echt minimaal.

winstgevend afsluiten is altijd top!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Voor zekerheid maar weer eens wat uitgecashed aangezien het toch serieus geld is en ik niet weer een dag van 2k-3k verlies wil maken ;)... nog wel wat er op staan waar ik ook vaak mee begin (250.-) en kijken of ik dat weer op kan bouwen.

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Voor zekerheid maar weer eens wat uitgecashed aangezien het toch serieus geld is en ik niet weer een dag van 2k-3k verlies wil maken ;)... nog wel wat er op staan waar ik ook vaak mee begin (250.-) en kijken of ik dat weer op kan bouwen.

kzal je dringend eens mijn rekeningnummer moeten geven voor als je nog eens uitcashed :)
nice going! jaloers dat je zoveel kan overschrijven :) (gezond jaloers he , tis je gegund)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb wel kleiner bedrag uitgecashed dan 2k en heb uiteraard ook gestort dus winst is aanzienlijk minder. Maar moet te doen zijn er een loontje uit te halen.

Misschien als ik paar maanden goed draai dat ik een klein bankrolletje weg geef of kleine staking aan ga met iemand van de NL/BE community. Maar dan moet het wel flink beter gaan dan gisteren :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo... Net sessie van 2.45 uur en met 250 weer bankrol van net geen 1400 opgebouwd. Morgen misschien maar weer uitcashen :P

Beantwoorden
Citeren
JinEX
PokerStrategist

Got some change....?

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Zo... Net sessie van 2.45 uur en met 250 weer bankrol van net geen 1400 opgebouwd. Morgen misschien maar weer uitcashen :P

godverdomme man! (maar dan in de goe zin ) _cool:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja was best ziek ook (alhoewel +EV move ook meestal goed moet uitbetalen) ... Ik had altijd het bijgeloof dat pokerstars je "straft" voor uitcashen :P ... Maar is gewoon crap uiteraard

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb wel nieuw FPP doel: zag in VIP store vandaag TAG Heuer horloge voor 58k punten... Nog 51k punten te gaan dan! Bij 2.5 x VPP moet dat op zich in 2,5 maand kunnen

Beantwoorden
Citeren