Ga naar het forum
m4cs3th: New Year, ...

Meldingen
Alles wissen

m4cs3th: New Year, New Blog

167 Berichten
11 Gebruikers
8 Reacties
14.9 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hi JiNex ... Rolex ben ik helaas nog niet rolled voor... Moet het doen met een Tissot dit keer :P

@Ilgenio Komt ook wel goed denk ik. De tweede keer uitcashen is op zich ook niet heel handig als je het er na weer op moet gooien :P ... Aan de andere kant gooi ik er nu geen rug of meer tegen aan voordat ik stop :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jezus... wanneer gaat die hoerenswitch weer een keer om! WTF! Weer een dollar of 500 lichter, finale tafel van een SNG gemist doordat BB AA had in een 3-way spot en ik raak weer de verkeerde kant van de medaille. Kan zelfs met KK niet van Q10 meer winnen (een van de laatste handen die ik net speelde)... Je hoort mij niet zeggen dat het rigged is of wat dan ook maar vind het wel vreemd dat je vaak een hele dag of dagen hot draait ... vervolgens hit je daarna dagen helemaal niks. :rage: pokerstars

Beantwoorden
Citeren
wcgrutto
PokerStrategist

Variance is a strange thing. Zeker op hypers. Gewoon denken aan de dagen dat het goed gaat. Die komen ooit terug. ;)

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door wcgrutto
Variance is a strange thing. Zeker op hypers. Gewoon denken aan de dagen dat het goed gaat. Die komen ooit terug. ;)

+1

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

When... will... the... pain.... STOP!!!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
When... will... the... pain.... STOP!!!!

Hopelijk vandaag voor je. Succes :gl:

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag maar niet spelen... tevens kan ik ook nog maar weinig depositen. Sinds ik met en voor grotere bedragen speel is het ook goed om rekening te houden met eventuele depositor limits.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

je kan altijd een increase vragen van je limits, is niet heel lastig tenzij je boven de 9k per maand wil komen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ok thanks... Will keep it in mind :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Even leek het dat het voorbij was met de doomswitch ... gedeeltelijk in ieder geval. Maar na het eten ging het rap naar beneden. Ik heb wel solide gespeeld maar daar koop je op het eind geen brood voor :'( ... enige pluspunt is dat ik de bonus bijna heb gecleared maar dat is een lachertje vergeleken met de verliezen van afgelopen 5 dagen

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel jammer, maar dan heb je wel minder de druk van het moeten spelen denk ik om de bonus vrij te spelen.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mwah... Speel daar ook niet echt voor maar is mooi meegenomen iig...

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

4900 punten gecleared in 14 dagen. Dat is het enige positieve... ik heb er verder geen reet aan gehad... sterker nog... weer bijgestort maar you can't beat bad luck. Op deze manier is pokeren niet zo heel leuk meer. Ik weet dat er variance is maar dit is belachelijk :(

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

4900 punten gecleared in 14 dagen. Dat is het enige positieve... ik heb er verder geen reet aan gehad... sterker nog... weer bijgestort maar you can't beat bad luck. Op deze manier is pokeren niet zo heel leuk meer. Ik weet dat er variance is maar dit is belachelijk :(

kbegrijp compleet wat je wil zeggen maar wss iedereen begrijpt dit :)
hoop dat je lady luck algauw weer aan je kant hebt hoor maat :)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hoop het... En niet zozeer "geluk" maar minder "ongeluk" :P ... Iig morgen de 100k monthly spelen en 30k weekly voor 100FPP en misschien vandaag nog wat kleine meuk maar voor rest van week denk ik rustig aan

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe zijn de VIP-toernooitjes op PokerStars gisteravond afgelopen voor jouw?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

De 100K was ik snel uit (weet niet precies meer hoe). Bij de 30K heb ik 6 dollar gebinked :P

Ik ga volgende week misschien weer storten. Het wordt in februari wel minder qua poker. Heb een beurs in amsterdam over een week dus dan wordt er zeker niet gepokerd :(

Heb wel record van 13.500 VPP behaald in 1 maand. Goed uitgangspunt voor SuperNova

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

De 100K was ik snel uit (weet niet precies meer hoe). Bij de 30K heb ik 6 dollar gebinked :P

Ik ga volgende week misschien weer storten. Het wordt in februari wel minder qua poker. Heb een beurs in amsterdam over een week dus dan wordt er zeker niet gepokerd :(

Heb wel record van 13.500 VPP behaald in 1 maand. Goed uitgangspunt voor SuperNova

hehehe woot woot mooie maand qua vpp's :)
een beurs in amsterdam?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag voor eerst deze maand weer echt gepokerd... Start was iig ok met na 35 games een kleine 650 up. Puntjes zijn eigenlijk te weinig maar ga schade hopelijk wel weer inhalen verderop in de maand.

@ilgenio ISE2015 in RAI amsterdam. Grote pro-AV beurs

Beantwoorden
Citeren
ilgenio86
PokerStrategist

Vandaag voor eerst deze maand weer echt gepokerd... Start was iig ok met na 35 games een kleine 650 up. Puntjes zijn eigenlijk te weinig maar ga schade hopelijk wel weer inhalen verderop in de maand.

@ilgenio ISE2015 in RAI amsterdam. Grote pro-AV beurs

mooie up :) liever veel geld omhoog dan veel puntjes omhoog ;)

Beantwoorden
Citeren