Ik heb ook tijden gehad dat ik door de swings van mijn BR geen zin had om nog te spelen. Ik heb toen een groot deel uit laten cashen en ben toen even gestopt. Vervolgens toen ik weer begon maakte ik gelijk weer dezelfde fouten.
In het begin ging het vaak goed. Zo kon ik me goed aan mijn BRM houden en kon ik de limiet beaten waar ik op speelde. Echter zodra het slecht ging
tilte ik super snel als ik een paar bad beats te verwerken kreeg. Ging vervolgens buiten mijn BRM mijn losses chasen. Resultaat: nog kleinere bankroll. Uiteindelijk maakte het laatste geld wat ik nog had ook niet meer uit en deze donkte ik ook weg.
Onlangs weer ff een break genomen. Om vervolgens een week later op een nieuwe room te beginnen. Echter had ik mijn leaks en zwakke punten opgeschreven en hier ben ik begonnen aan te werken.
Resultaat: van 20 euro naar 345 in 3 weken tijd. Dit is ook allemaal in BRM gedaan. Ik heb swings gehad van -5/10 BI, maar ook +10BI. Als ik in een downswing zat hield ik me nu eindelijk voor het eerst aan mijn BRM. Op deze manier verloor ik niet te veel en daardoor tilte ik ook minder erg.
Waar ik eerder niet zeker was over mijn spel, heb ik nu veel vertrouwen en dat zorgt ervoor dat als het wat slechter gaat ik weet dat het vanzelf weer beter zal gaan. Dit komt dus mede, door mijn BRM. Het maakt in weze nu niet veel uit als ik een keer 5 BI verlies, want ik kan het hebben. Dit zorgt bij mij voor een bepaalde rust die ik eerder niet had.
Wat ik nu wil zeggen is probeer voor jezelf nou eens echt op een rij te zetten waar het fout gaat. Zodra je dit gedaan hebt probeer dan te kijken hoe je het kan verhelpen/tegengaan.
Ik heb je blog regelmatig gelezen en dacht altijd dat je wel een decent speler was, maar met mogelijk hetzelfde tilt probleem zit/zat als ik.
Ik denk dat jij toch een speler zou moeten kunnen zijn die profitabel zou moeten kunnen pokeren.