Skip to forum
m4cs3th's farewell ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] m4cs3th's farewell edition blog

61 Berichten
20 Gebruikers
0 Reactions
2,066 Bekeken

Geen challenge meer... maar meer een soort van statement... dit is mijn laatste blog, een laatste hoofdstuk van een saai jongensboek.

Ik heb nu een bankroll van $35.33 ... als deze om wat voor reden dan ook weer op $0 komt dan kap ik er definitief mee.

Ik poker nu ongeveer drie kwart jaar en alhoewel ik een paar mooie pieken heb bereikt en mijn spel stukken is verbeterd gaat het elke keer weer neerwaards... ik heb het gevoel dat ik een soort status quo heb bereikt en niet meer verder zal komen dan waar ik gekomen ben.

Er zijn op sociaal gebied veel zaken gebeurd en ik ben daar flink melancholies door geworden... poker kan dat gevoel enorm versterken als je flinke downswings krijgt en in zo'n fase zit ik al een tijdje.

Ok... so this is it... mijn laatste $35.33 zal als beginpunt dienen voor dit blog... misschien dat hij nog een keer gaat toppen... misschien nog een paar keer een hoogtepunt voordat het doek definitief valt.

60 replies
Willem103

En wat is er gebeurd met je 1,75 challenge?

Misschien wat mindset/tilt artikelen/boeken gaan lezen, want anders begrijp ik niet hoe je steeds weer op een hoge limiet speelt en nu nog maar $35 hebt.

In ieder geval succes.

Die challenge heb ik met nog 5 te gaan ook beeindigd omdat ik er geen zin meer in heb om die laatste 5 fixed limits te doen maar wel "flink" winst behaald (iets van 30% of zo).

Als mijn bankroll een soort critical mass bereikt dan zal ik er wellicht 1 of 2 meepakken om weer een boost te krijgen (of niet).

Ik moet echter te lang wachten in de ochtend voor er eentje start en daar heb ik geen zin meer in.

Willem103

En dan nog de vraag hoe je weer op maar $35 komt terwijl je ook een poosje NL50 HU speelde. Geen BRM? Tilt? Misschien wel verbeteringspuntjes voor je

Willem... je snapt de essentie van dit blog niet...

Wat de reden ook is dat ik op 0 zal komen: ik ben niet meer van plan te storten oid... Ik ga nu ook niet met die 35 op een HU tafel zitten of zo... ik mag wel melancholies zijn maar nog niet debiel.

Ik sta op het punt compleet te stoppen met poker... alle andere sites dan pokerstars kap ik nu iig al mee en worden gedeinstalleerd van mijn pc's en zodra ik bij stars op 0 kom is het klaar/over/finito ... ter bescherming ook van mezelf.

Ik heb dan mijns insziens niet bereikt wat ik wilde bereiken namelijk een zeer goede pokerspeler worden.

Moderator
pcbeem

Ik denk juist dat Willem een goed punt heeft!!

Je hebt in die challenge winst gehaald waar is die nu dan? Ik vrees tilt / te hoog spelen als ik het zo lees en dan moet je daar echt aan gaan werken. Je kunt nog zo goed spelen maar zolang je het tilten niet onder controle hebt wordt het nooit iets.

Suc6 en hoop dat het wat wordt nu.

Dat geld zit in MTT's waar ik uitgedonked/uitgetilt ben ;) ... overigens was de benodigde bankroll voor de challenge wel fictief... de winsten gebruikte ik ook weer om door te kunnen spelen in de challenge.

Moderator
pcbeem

Nou hou dan op met die MTT's en richt je op een ding!!

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat FL te beaten is. En ga dan niet meteen 24 tafels doen maar pak er eerst 5-10. Staat misschien wel leuk qua punten die 24 tafels maar goed je leert er helemaal niks van.

Weet dat het vooral in begin harde leerweg kan zijn maar met goede instelling en de wil om te leren kun je er komen, althans ik kan het ook en dan moet jij het ook kunnen _evil:.

AmsterdamCalling

Je kan toch af en toe nog ff een handje spelen, semi recreatief;)

luca02

Ik heb ook tijden gehad dat ik door de swings van mijn BR geen zin had om nog te spelen. Ik heb toen een groot deel uit laten cashen en ben toen even gestopt. Vervolgens toen ik weer begon maakte ik gelijk weer dezelfde fouten.

In het begin ging het vaak goed. Zo kon ik me goed aan mijn BRM houden en kon ik de limiet beaten waar ik op speelde. Echter zodra het slecht ging
tilte ik super snel als ik een paar bad beats te verwerken kreeg. Ging vervolgens buiten mijn BRM mijn losses chasen. Resultaat: nog kleinere bankroll. Uiteindelijk maakte het laatste geld wat ik nog had ook niet meer uit en deze donkte ik ook weg.

Onlangs weer ff een break genomen. Om vervolgens een week later op een nieuwe room te beginnen. Echter had ik mijn leaks en zwakke punten opgeschreven en hier ben ik begonnen aan te werken.

Resultaat: van 20 euro naar 345 in 3 weken tijd. Dit is ook allemaal in BRM gedaan. Ik heb swings gehad van -5/10 BI, maar ook +10BI. Als ik in een downswing zat hield ik me nu eindelijk voor het eerst aan mijn BRM. Op deze manier verloor ik niet te veel en daardoor tilte ik ook minder erg.

Waar ik eerder niet zeker was over mijn spel, heb ik nu veel vertrouwen en dat zorgt ervoor dat als het wat slechter gaat ik weet dat het vanzelf weer beter zal gaan. Dit komt dus mede, door mijn BRM. Het maakt in weze nu niet veel uit als ik een keer 5 BI verlies, want ik kan het hebben. Dit zorgt bij mij voor een bepaalde rust die ik eerder niet had.

Wat ik nu wil zeggen is probeer voor jezelf nou eens echt op een rij te zetten waar het fout gaat. Zodra je dit gedaan hebt probeer dan te kijken hoe je het kan verhelpen/tegengaan.

Ik heb je blog regelmatig gelezen en dacht altijd dat je wel een decent speler was, maar met mogelijk hetzelfde tilt probleem zit/zat als ik.

Ik denk dat jij toch een speler zou moeten kunnen zijn die profitabel zou moeten kunnen pokeren.

bolletje.

Succes en hoop dat het goed uitpakt want vond het altijd plezierig om je andere blog's te lezen!

BR nu $41.29 (+ 5.96 tov van de start van mijn afscheidstoernee) ... afscheid nemen duurt dus langer dan geplanned... had eigenlijk vanmiddag al verwacht dat het doek viel :(

Samwise90

Als je echt zo graag goed wil pokeren moet je echt aan je mindset gaan werken wan dit slaat nergens op natuurlijk:P

bobm78

Oorspronkelijk gepost door m4cs3th
BR nu $41.29 (+ 5.96 tov van de start van mijn afscheidstoernee) ... afscheid nemen duurt dus langer dan geplanned... had eigenlijk vanmiddag al verwacht dat het doek viel :( Zelfverzekerde instelling ook :D

Dat is beter: Bankroll is nu $15.76 ... kan ik dit hoofdstuk snel afhandelen.

3BetMe4Free

kun je het geld niet beter naar een pokerstrateeg shippen? Kun je het direct afsluiten en maak je er ook nog een bekende blij mee!

Moderator
pcbeem

Ik snap dit ook niet maar goed, je besluit staat blijkbaar vast :f_mad:. Denk dat er veel mensen best die $40 zouden willen hebben maar blijkbaar jij niet.....

Maar waarom dan het geld er doorheen jassen? Dan kun je het beter gewoon laten staan mocht je je nog eens bedenken.

KaiserSochez
M411987

Ik speel nu 4 jaar poker, maar niet 4 jaar achter elkaar. Meestal heb ik om dezelfde reden vaak periodes van soms een aantal maanden waarin ik amper tot helemaal niet speel. Ik denk dat het goed is om soms een break te nemen, maar om je nou voor te nemen om voor altijd helemaal te stoppen? Kommop man, neem even een break, en maak over een tijdje een nieuwe start. :)

Heeft allemaal niets te maken met tilten o.i.d. in my humble opinion. Hij heeft voor zichzelf een doelstelling gehad en kan deze niet realiseren, door wat voor reden dan ook. Hij stopt er mee en zijn laatste dollars worden er doorheen gejast. So what.