het beter worden is tweeledig en zorgt hopelijk voor een win win situatie.
ik zit sinds kort, paar weken terug, in de ziekte wet met een burn out.
heb de afgelopen jaren ff te veel hooi op mn vork genomen en dat komt er na bedrijfsbeeindiging en persoonlijk faillisement nu uit.
Nou heb elk nadeel ook zn voordeel om dr maar is een dooddoener in te gooien , maar in mijn geval zou t idd zo maar is kunnen:f_biggrin:.
Ik heb nu namelijk meer dan genoeg tijd om me iets seriueser aant pokeren te wagen, en dat geeft weer afleiding wat weer zou moeten kunnen helpen met het verhelpen van de burn out. oftewel beter worden ![]()
Zal voorlopig nog geen lange sessie's kunnen spelen aangezien mn concentratie nog heel erg snel verslapt, maar af en toe een btje buitenlucht schijnt ook goed te zijn:P en mocht t nou echt pleuris weer zijn dan zijn dr hier nog meer dan genoeg artikels te lezen, filmjes te kijken en coachings te volgen.
Ik heb geen vast doel voorogen daar gelaten dat ik natuurlijk wel beter wil worden , zowel (en eigenlijk het allerbelangrijkst) qua gezondheid maar zeker ook qua mn spel.
ik ga op pstars(niet getracked) vnl sng spelen en af en toe een mtt max buy inn $
1,10 en wil op 888 aan mn cash game gaan werken nlh 0,05/0,10.
![]()
De score van vandaag :
op stars 2 sessies gedaan:
de 1e was 5 sng $2,00 + 0,04 hyperturbo 60 players
2 x itm ( 1x 6e en 1x 3e ) goed voor $ 6,00 en $ 18,00
de 2e was 2 sng 0,50+ 0,05 45 players en 2 sng 0,50+ 0,05 90 players
en 1 mtt dutch gold legeau 0,50
0 x itm
totale winst $ 24,00
totale buyin $ 12,90
netto winst $ 11,10
bankroll is nu $ 33,89
op 888 op 2 tafels in totaal 106 handen gespeeld , beide tafels gestart met $10,00
1e tafel geeindigt na 54 hnd met $ 25,74
2e tafel geeindigt na 52 hnd met $ 12,05
een netto winst van $ 17,79
bankroll is nu $ 83,79
heb verders een paar artikelen gelezen, wat handen gepost en de mtt sng coaching van donbartels(DonBartos sorry voutje:facepalm: ) gevolgt.
Al met al een aardig begin zo.
Ik ga/zal proberen een btje afhankelijk van de gezondheid om t blog dagelijks bij te houden , maar ik beloof niks.