Thx voor de info, de exacte percentages wist ik niet
Gisteravond ben ik een dagje naar A'dam geweest, en uiteraard kan het HC van Amsterdam dan ook niet ontbreken.
Ben s'middags samen met een vriend eerst de stad in gegaan, langs de footlocker om daar nieuwe nike air max te halen
Zoals bij mannen bekend waren wij natuurlijk binnen een uur klaar met shoppen. Rond een uur of half 6 zijn we wat gaan eten bij de Burger King, waar we vervolgens tram 5 pakken naar het Leidseplein.
Eenmaal aangekomen was het Lido nog niet open, en gingen we wat luckboxen voor een freeroll met poker @ roulette.
Eerst met 40 euro begonnen, daar 80 van gemaakt. Andere tafel opgezocht, daar weer met 40 begonnen en 100 gemaakt
Missie geslaagd en kon lekker freerollen @ de 2/4 limit tafel.
Rond een uur of 8 was het dan eindelijk tijd om ons te verdiepen waar we echt voor zijn gekomen
POKER!
Ik zat de hele avond aan dezelfde tafel met ongeveer de zelfde mensen, wat het natuurlijk een stuk gezelliger maakt. Ik zal hier even 2 handen pakken die in me geheugen gegrift zijn.
ik limp in met 33, Opa raises , ik call.
Flop: K 3 9
Opa: Bet, Ik Raise, Opa reraised, ik cap
Turn: Blank
Opa: Bet, Ik Raise, Opa reraised, ik cap
Turn: Blank
Opa: Bet, Ik call (was bang voor een hogere set)
Hero: shows 33
Opa shows: AA
Ship pot van 60 euri
2e hand:
Ik raise preflop, aantal mensen callen
FLOP: J-10-9 (allemaal klaver)
Ik check, mevrouwtje bet, ik raise, meneer reraised, ik cap
Turn: Q
Ik bet, mevrouw raised, meneer reraised, ik cap
River: 10
Ik bet, mevrouw raised, meneer called, ik reraise, mevrouw capped, meneer called
Pot van 100 euro!
Mevrouw shows: J-10
Ik show: AK (klaver)
Ook leuk om de mensen te beschrijven:
Mevrouw: Snapte het spel wel, is door haar man aan tafel gezet met 300 euro, omdat die de 60 euro rebuy ging spelen. Aan het eind van de avond haar hele stack kapot gelimpt.
Opa: Oude knakker die vind dat elke premium moet standhouden in Limit (wrong thinking) hij speelde de hele avond ook vrij geirriteerd.
Al met al zat ik voor het eerst aan een ongelovelijk visvijver. Maat van mij was erg unlucky en had 20 euro verlies. Ikzelf deed het beter ondanks de 100 euro pot die me neus voorbij ging , had zelf van de 100 euro 226 gemaakt.
Al met al een relaxte avond, leuke tafel en zat erg lekker om me plaats. Aan het eind van de avond van 40 euro 266 gemaakt
SHIP!