Ga naar het forum
Maco werkt aan Mind...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Maco werkt aan Mindset + Discipline

53 Berichten
10 Gebruikers
0 Reacties
1,020 Weergaven
macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Ben overgestapt naar de $10 STT's :) Heb er net in totaal 12 gespeeld met $30 dollar profit :) moet alleen nog wel even wennen aan de waarden.

Over de $5 S&G's heb ik na een sample van 180 S&G's een ROI gedraaid van 27,9% :) Over het algemeen is de sample nog niet hoog genoeg, maar zit nu over de $600 dollar en wil nu toch wel een level omhoog :)

Mag toch wel zeggen dat ik de $5 STT's beat :) Doelstelling behaald dus :)

Dit zullen m'n volgende doelstellingen worden:

:diamond: De $10 STT's slopen
:diamond: Leren om 9 tafels tegelijk te spelen
:diamond: Plezier hebben met poker en niet geforceerd spelen (als je geen tijd of geen zin hebt gewoon NIET! spelen :)

BR: $603,54

ziek man hoe jij die crusht. Ik zou weleens je roi willen weten over een 600sng sample :D

Good luck op de 10$s! Ik ga er ook soon naartoe!

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

18 S&G's gespeeld vandaag :) ging niet echt geweldig, veel beats en lelijke suckouts :) maja that's poker, en het zit in de variance.

Dubbeltje gaat wel weer keren, jammer dat dit nu net gebeurt nu ik naar de $10 STT's ben geschakelt :)

BR: 522,54

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Gisteren hele setup van me nieuwe pc geinstalleerd. 2 schermen is echt de bom! Zal binnenkort even een foto maken :) Heb wel wat problemen gehad met de draadloze verbinding. Vanaf het moment dat ik dit type, hoop ik dat het opgelost is :D Kan nu weer lekker gaan grinden:)

Gisteren beetje slechte dag, op een gegeven moment stond ik nog op $460 dollar. Mezelf voorgenomen wanneer ik onder de $400 kom terug te stappen naar de $5 STT's. Gelukkig was dat niet nodig, werd van de 6 STT's 2 keer 1e en een keer 2e :)

Bankroll staat nu rond de $525 dollar. Moet wel zeggen dat de swings met $10 STT´s natuurlijk groter zijn, het gevaar dat je niet ITM komt en daardoor onder de $400 dollar komt is een stuk groter.

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist
macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Het wil nog niet echt lukken op de $10 STT's. Ik weet niet of het nu komt door me eigen spel, of de variance. Ik wil voorlopig terugstappen naar de $5 STT's om weer wat vertrouwen op te doen :)

Ik wil me nu wat meer gaan focussen op het spelen van de aantal tafels. Wil langzaam aan naar 9 tafels toe :)

BR: $485,74

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Het is even rustig geweest rondom m'n grind. Heb tot nu toe al veel verloren d.m.v. een slechte internet connectie boven bij me nieuwe computer. Ik stop voorlopig me grind van STT's tot me internet helemaal gefixt is.

Tot die tijd zal ik nog wel wat gaan spelen, alleen niet mega veel want dat moet ik nu doen op de oude computer beneden in de woonkamer.

Ik vanaf nu ook even afblijven van de $10 STT's , wil eerst weer terug naar een solide $5 STT grind.

BR: rond de $450

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Gisteren wat S&G's en Limit cashgame gespeeld. Met S&G's gezakt naar $420 maar met limit weer omhoog gegaan.

Heb zojuist via de fulltiltshop het boek ''the poker mindset'' gekocht. Volgens velen een must om te hebben in je pokerboeken collectie :)

BR: 457,53

Hey Maco,

Waar speel jij je sng's? En nog steeds bezig op de $10?
wat voor BRM hou jij dan aan?

Ben zelf weer begonnen op de sng's omdat ik het te leuk speen vind, helemaal van de cash af.
Ik klim alleen niet zo snel omdat ik na elke maand de winst halveer en terugboek op Neteller.

Speel very nitty dus nu met $638 roll op $5 :f_biggrin:

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door donnowhy
Hey Maco,

Waar speel jij je sng's? En nog steeds bezig op de $10?
wat voor BRM hou jij dan aan?

Ben zelf weer begonnen op de sng's omdat ik het te leuk speen vind, helemaal van de cash af.
Ik klim alleen niet zo snel omdat ik na elke maand de winst halveer en terugboek op Neteller.

Speel very nitty dus nu met $638 roll op $5 :f_biggrin:

Ik speel tracked of fulltiltpoker (rakeback ftw! :D ). Speel atm de $5 STT's omdat ik wat klappen heb gekregen toen ik op de $10 ging spelen. Geen probleem dus, enigste probleem is dat ik atm geen volume kan draaien door me brakke internet boven.

Als BRM hou ik 50 buyins in :) Ik wens je veel succes in de toekomst. En een nitty bankrollmanagment is helemaal niet verkeerd hoor ;)

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Vandaag wat S&G's gespeeld, ging weer niet naar behoren .... ik verlies pushes rond de bubble (4 a 5 man over) met een flip of waar ik dik voorsta.

Daarna nog wat 1/2 Limit HU gespeeld en break even gespeeld.

Me computer boven krijgt pas over 2 weken een vaste internet verbinding en tot die tijd zal ik wat blijven aanmodderen ben ik bang.

BR: $428,28

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Na wat rakeback + $10 bonus en wat limit spelen me bankroll weer wat omhoog gewerkt :)

Ik zit atm een beetje te twijfelen. Aan de ene kant zit ik atm goed bij fulltilt poker, krijg mooi rakeback en de software is gewoon prima.

Aan de andere kant wil ik me verdiepen op de wat onbekendere pokersites waar meer fish zit en ik evengoed een goede bonus kan vrijspelen. Je moet er wel kunnen multitablen (9 tafels).

Ideeen of suggesties hoor ik graag =)

BR: $464,31

SlaxX
Oldschool Grinder

Ikzelf was onlangs begonnen op Cake Poker.
Het heeft redelijk wat voordelen:
heel fishy, 600$ bonus, rakeback, leuke promoties, ...

De traffic op de cashtables was behoorlijk (ik kon bijna altijd 12 tafels spelen).
Ik weet niet hoe het zit bij SnG's.

maar ik ben er na enkele weken toch weggegaan omdat ik niet echt een aangenaam gevoel had bij de software.
Dan verkies ik toch goede software waar ik me goed bij voel dan de extra fish die er zit.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Grtz,
SlaxX

Speel je de sng's met stats?
Anders is Cake geen optie geloof ik...

Speel alles gewoon op stars...i.v.m. aanbod en wil overstappen naar FT i.v.m. rakeback.
Speel nog steeds de $5 en ga wat sessies $10 spelen. Volgens mij is dat op FT ook fishy zat?

Ipoker zou ik trouwens ook niet doen....sng's zijn daar zo fishy dat je af en toe huge winnings hebt maar zeker ook een aantal onbegrijpelijk tilitende FML sessies ;)

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Ik speel zonder stats. Niveau van FT ligt denk ik ongeveer gelijk aan Stars.

Ik wil zo veel mogelijk profit kunnen behalen, en tot nu toe wil de $10 STT's niet echt meewerken. Vandaar zoek ik de meest fishy pokerooms, maar daar tegenover moet ook weer een leuk extra zijn ( goede bonus, rakeback etc)

De meeste profit krijg ik op dit moment denk ik door mn stats (al is het niveau laag) en door steady niet meer dan 8 tafels (meestal setjes van 6) te spelen. Dus ik multitable niet echt.

Vorige maand haalde ik met de $3,40 een ROI van 34% en deze maand
gaan de $5 met iets meer dan 30%.

Vandaar dat ik dan geen fishy sites hoef te zoeken waar ik me irriteer aan software....

edwardwelsh
PokerStrategist

Leuke blog, die me heeft doen besluiten om ook de STT van 5$ te gaan spelen op FT.

Ben nl mijn FD bonus aan het clearen en heb al een beetje achterstand opgelopen. Speelde eerste de superturbo's van 3.5$ (300 startingchips), maar die zijn nogal erg swingy en niet goed voor mijn tilting zenuwen.

Daarna overgeschakeld naar 25$ cash games, maar daar ontbreek ik wat geduld.

De 3.4 SNG op Stars gingen redelijk goed (alhoewel ik eerder de DONs speelde), maar had de indruk dat het niveau op FT SNGs iets hoger was en er meer tightere spelers aan tafel zaten, vandaar dat ik dit nog niet echt veel heb gespeeld. Maar na het lezen van deze blog moet ik mss mijn mening herzien. Eens proberen.

SU at the tables :D

Het loopt lekker hier hoor ik wel. In verband met je ROI zou ik wel pas echt gaan kijken over een sample van 2k+ games.

Het is altijd nice om een lekkere ROI te halen, maar zorg er ook voor dat je het kan behouden, en dat je niet op tilt slaat als je ineens terug zakt van 30% ROI naar 18% ;)

Facts van sitandgoplanet:

The chart below shows the statistical likelihood of a given sample of SNGs being a true indication of your ROI, these numbers are known as 'confidence intervals' as they show how confident we can be about each sample being a 'true' reflection.

100 games: ~23%
300 games: ~40%
1000 games: ~66%
2000 games: ~82%

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Thx voor de info, de exacte percentages wist ik niet :)

Gisteravond ben ik een dagje naar A'dam geweest, en uiteraard kan het HC van Amsterdam dan ook niet ontbreken.

Ben s'middags samen met een vriend eerst de stad in gegaan, langs de footlocker om daar nieuwe nike air max te halen :D Zoals bij mannen bekend waren wij natuurlijk binnen een uur klaar met shoppen. Rond een uur of half 6 zijn we wat gaan eten bij de Burger King, waar we vervolgens tram 5 pakken naar het Leidseplein.

Eenmaal aangekomen was het Lido nog niet open, en gingen we wat luckboxen voor een freeroll met poker @ roulette.

Eerst met 40 euro begonnen, daar 80 van gemaakt. Andere tafel opgezocht, daar weer met 40 begonnen en 100 gemaakt :) Missie geslaagd en kon lekker freerollen @ de 2/4 limit tafel.

Rond een uur of 8 was het dan eindelijk tijd om ons te verdiepen waar we echt voor zijn gekomen :) POKER! :D Ik zat de hele avond aan dezelfde tafel met ongeveer de zelfde mensen, wat het natuurlijk een stuk gezelliger maakt. Ik zal hier even 2 handen pakken die in me geheugen gegrift zijn.

ik limp in met 33, Opa raises , ik call.

Flop: K 3 9

Opa: Bet, Ik Raise, Opa reraised, ik cap

Turn: Blank

Opa: Bet, Ik Raise, Opa reraised, ik cap

Turn: Blank

Opa: Bet, Ik call (was bang voor een hogere set)

Hero: shows 33
Opa shows: AA

Ship pot van 60 euri

2e hand:

Ik raise preflop, aantal mensen callen

FLOP: J-10-9 (allemaal klaver)

Ik check, mevrouwtje bet, ik raise, meneer reraised, ik cap

Turn: Q

Ik bet, mevrouw raised, meneer reraised, ik cap

River: 10

Ik bet, mevrouw raised, meneer called, ik reraise, mevrouw capped, meneer called

Pot van 100 euro!

Mevrouw shows: J-10
Ik show: AK (klaver)

Ook leuk om de mensen te beschrijven:

Mevrouw: Snapte het spel wel, is door haar man aan tafel gezet met 300 euro, omdat die de 60 euro rebuy ging spelen. Aan het eind van de avond haar hele stack kapot gelimpt.

Opa: Oude knakker die vind dat elke premium moet standhouden in Limit (wrong thinking) hij speelde de hele avond ook vrij geirriteerd.

Al met al zat ik voor het eerst aan een ongelovelijk visvijver. Maat van mij was erg unlucky en had 20 euro verlies. Ikzelf deed het beter ondanks de 100 euro pot die me neus voorbij ging , had zelf van de 100 euro 226 gemaakt.

Al met al een relaxte avond, leuke tafel en zat erg lekker om me plaats. Aan het eind van de avond van 40 euro 266 gemaakt :) SHIP!

macomacoNL Topicstarter
macomacoNL
PokerStrategist

Vanaf vandaag is eindelijk me internet op m'n kamer gefixt :D Wat betekent dat ik na een pauze weer lekker kan gaan doorgrinden op de $5 dollar STT's. Mooi veel volume gaan maken en BR weer richting de $600 tillen. :D Ga weer 6 tafels spelen.

BR: $414