Ga naar het forum
maestrov88 van 2NL ...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] maestrov88 van 2NL naar 5NL naar ??

13 Berichten
5 Gebruikers
0 Reacties
509 Weergaven

Hallo iedereen!

Ik zal mezelf eerst even kort introduceren. Ik ben Mark en 23 jaar oud. Studeer in Leeuwarden aan de NHL en zit nu in het 3e jaar van FSM (financial services en management).

Pokeren doe ik al enkele jaartjes met wisselend succes. Zo heb ik ooit een mini-ftops finaletafel gehaald en heb ik me van 600 naar 5K gegrind op full tilt. Dit was nog in de tijd dat je gewoon met abc poker 50NL full ring kon beaten. Hier had ik ook rakeback bij wat altijd mooi meegenomen was.
Mijn grootste leak is bier. Ben student in hart en nieren en geniet er met volle teugen van. Wel jammer dat ik in beschonke toestand meerdere malen mijn volledige bankroll heb gedoneerd aan high stake spelers.

Dat is ook één van de grootste redenen dat ik nu een blog begin. Hopelijk krijg ik hier een beetje verantwoordelijkheidsgevoel van. Een alcoholslot op me laptop zou misschien nog beter zijn, maar die heb ik tot op heden niet gevonden. Ook ben ik een beetje klaar met het 'aankloten' op shotjes wat toch nooit goed gaat.

Van de week heb ik een kleine storting gedaan op pokerstars. Helaas is deze niet gekoppeld aan mijn pokerstrategy account, maar so be it. Ik ben me weer volledig op cashgamen gaan richten en dan gewoon van onder naar boven werken. Ik ben niet zo'n voorstander van stats, is principe kwestie. Maw: ben te lui om te leren hoe daar mee om te gaan.

Mijn eerste paar dagen op 2NL full ring bevielen uitstekend. Heb een paar flinke sessies kunnen draaien met redelijke winsten. Sta 27e van de top winners deze week, op pokerstars op dit limiet.

Ik zal proberen regelmatig een update te geven. Alvast bedankt voor het volgen!

Uploaded with ImageShack.us

12 reacties
misipokeraar
PokerStrategist

You stole my topic name! haha

Ik ga je volgen! En over die stats, ik had precies het zelfde, maar uiteindelijk zal je er toch mee moeten gaan werken en geloof mij, het is echt fijn om de fishes zo te kunnen spotten.

Je kan het maar beter gewoon aanzetten en langzamerhand ga je er vanzelf op letten. Al gebruik je alleen de VPIP/PFR stats, daar heb je al een hoop aan.

Succes ermee!

Arjon
Oldschool Grinder

Hey Mark,

Gaaf dat je een eigen blog begonnen bent! Deze zal door vele leden van onze community gevolgd gaan worden, dus kom maar op met al je updates, verhalen, handjes, grafiek enzovoorts :D

Dronken pokeren heb ik idd ook niet zulke goede ervaringen mee. Maar goed, dat zijn hopelijk weer goede leermomentjes. Wie weet kunnen we een beetje bijdragen aan het opbouwen van het verantwoordelijkheidsgevoel waar je naar op zoek bent. We zullen je in ieder geval zo goed mogelijk proberen te helpen waar dat kan :)

Ik wens je veel succes en plezier!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

even een update'tje voor so far.. Aangezien ik nog wat problemen heb met database errors etc kan ik nog geen grafiekjes tonen. Moet 't helaas met de gegevens van pokertablerating.com doen.

473 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $5.60
1180 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $12.58
2925 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $-6.81
1180 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $9.03
1921 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $9.19
4932 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $7.24
1947 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $12.09
2488 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $15.54
1647 $0.01/$0.02 NLH (9-max) $8.78

HoofdVogel
Oldschool Grinder

dus je hebt vroeger niks kunnen uitcashen?? :(

succes met de wederopbouw ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Op paar dollars die ik naar vrienden heb verstuurd, nooit een noemenswaardig bedrag. 1x een dagje gespeeld op een vage site waar zo'n 50 man op zat. Speelde ze 1/2 met enorme fishen. Daar op een dagje wel 600 gepakt en zelfde dag uitgecasht.

Maar heb nu weer op één of andere manier de motivatie en discipline gevonden om van onderaf aan weer te beginnen. Had 20 dollar gestort voor 1/2 cent en sta momenteel boven de 100 al. En dat in 1 week. Wil rond de 150 zitten en dan overstappen naar 5NL.. Verwacht dat dat eind van de week wel klaar is :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net een sessie van 2K handjes gespeeld.. Beetje up..
Bankroll: 132

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net 2.4K handjes gespeeld... Ging niet lekker, kreeg paar beats en pompte er toen nog wat BI's achteraan voor de liefhebber..

Nu even afkoelen, douchen, lunchen, leeuwarden even in, en dan weer paar handjes spelen :)

bankroll 118

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben limiet omhoog gegaan! Ga nu proberen 5NL net zo hard te crushen als 2NL!

Bankroll: 145

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik weet niet goed of ik deze hand juist heb gespeeld. Misschien iets kleiner 3betten.

Wat vinden jullie? fold of push?

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (9 handed)

Known players:
SB = ($3.78)
BB = ($3.00)
UTG1 = ($4.95)
UTG2 = ($3.86)
MP1 = ($14.17)
MP2 = ($2.00)
MP3 = ($5.88)
CO = ($6.83)
BU (Hero) = ($6.16)

Preflop: Hero is BU with Q, Q.
UTG1 raises to $0.20, UTG2 folds, MP1 calls $0.20, MP2 folds, MP3 calls $0.20, CO folds, Hero raises to $0.80, 2 folds, UTG1 raises to $2.40, 3 folds, 2 folds, Hero folds, UTG1 gets uncalled bet back.

Final Pot: $1.27.

Copymeistrr
PokerStrategist

Fold.
Ik zie een UTG openen en dan weer sterkte tonen, QQ+,AK is wat je hier 90% van de keren ziet denk ik..

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag tot nu toe ongeveer 5K handen gespeeld op 5NL. Ging super lekker, niet heel veel beats gekregen en lekker steady omhoog gegaan.
8 buy ins erbij + een stellar reward bonus van 10 dollar, is totaal 50 dollar voor vandaag.

Ga nu even eten, tekenfilms op comedy central kijken, oogjes uurtje dicht, en dan weer verder spelen.

Bankroll: 192

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zat voorbereiding van Inter - Bayern te kijken... Maakte ik gelukkig per ongeluk een misclick

Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:

Hand afspelen

$0.02/$0.05 No-Limit Hold'em (8 handed)

Known players:
[tg]UTG2$5.04:///////;MP1$4.63:///////;MP2$1.86:///////;MP3$5.30:///////;CO$6.62:///////;BU$2.68:///////;SB (Hero)$8.73:///////;BB$6.98:///////;[/tg]

Preflop: Hero is SB with 8:d, A:d.
4 folds, CO calls $0.05, BU folds, Hero calls $0.03, BB checks.

Flop: ($0.15) 2:h, 8:c, 8:h (3 players)
Hero checks, BB bets $0.10, CO raises to $0.25, Hero folds, BB calls $0.15.

Turn: ($0.65) 3:c (2 players)
BB bets $0.50, CO raises to $1.71, BB calls $1.21.

River: ($4.07) 4:c (2 players)
BB checks, CO bets $3.87, BB calls $3.87.

Final Pot: $11.81.
Results follow:

CO shows a full-house, twos full of eights(2:c 2:s).
BB shows three of a kind, eights(8:s 9:h).

CO wins with a full-house, twos full of eights(2:c 2:s).