Hallo iedereen!
Ik zal mezelf eerst even kort introduceren. Ik ben Mark en 23 jaar oud. Studeer in Leeuwarden aan de NHL en zit nu in het 3e jaar van FSM (financial services en management).
Pokeren doe ik al enkele jaartjes met wisselend succes. Zo heb ik ooit een mini-ftops finaletafel gehaald en heb ik me van 600 naar 5K gegrind op full tilt. Dit was nog in de tijd dat je gewoon met abc poker 50NL full ring kon beaten. Hier had ik ook rakeback bij wat altijd mooi meegenomen was.
Mijn grootste leak is bier. Ben student in hart en nieren en geniet er met volle teugen van. Wel jammer dat ik in beschonke toestand meerdere malen mijn volledige bankroll heb gedoneerd aan high stake spelers.
Dat is ook één van de grootste redenen dat ik nu een blog begin. Hopelijk krijg ik hier een beetje verantwoordelijkheidsgevoel van. Een alcoholslot op me laptop zou misschien nog beter zijn, maar die heb ik tot op heden niet gevonden. Ook ben ik een beetje klaar met het 'aankloten' op shotjes wat toch nooit goed gaat.
Van de week heb ik een kleine storting gedaan op pokerstars. Helaas is deze niet gekoppeld aan mijn pokerstrategy account, maar so be it. Ik ben me weer volledig op cashgamen gaan richten en dan gewoon van onder naar boven werken. Ik ben niet zo'n voorstander van stats, is principe kwestie. Maw: ben te lui om te leren hoe daar mee om te gaan.
Mijn eerste paar dagen op 2NL full ring bevielen uitstekend. Heb een paar flinke sessies kunnen draaien met redelijke winsten. Sta 27e van de top winners deze week, op pokerstars op dit limiet.
Ik zal proberen regelmatig een update te geven. Alvast bedankt voor het volgen!
Uploaded with ImageShack.us