Thanks guys. Ben enorm blij dat ik het gehaald heb, maar had toch op een iets positiever uurloon gehoopt, maar het lijkt voorlopig moeilijk om een vos zijn oude streken af te leren.
I'm sure I'll get there in the end.
Thanks guys. Ben enorm blij dat ik het gehaald heb, maar had toch op een iets positiever uurloon gehoopt, maar het lijkt voorlopig moeilijk om een vos zijn oude streken af te leren.
I'm sure I'll get there in the end.
Gefeliciteerd met het halen van de challenge!
Zo heb je het doel toch niet te hoog gesteld en je hebt zelfs nog tijd over ♠_cool:
Verder is het wel leuk voor jezelf om te zien dat je het dus wel kunt. Nu zou je het beste denk ik gewoon zo verder gaan, alleen dan de momenten waarop je merkt dat je niet je A-game speelt gewoon even stoppen. Je hebt dan niet meer de druk dat je moet spelen, waardoor je niet geforceerd hoeft te spelen, waardoor de slechte sessies hopelijk wegvallen.
Als je dat goed voor elkaar krijgt dan ziet het er goed uit.
alleen dan de momenten waarop je merkt dat je niet je A-game speelt gewoon even stoppen
Klinkt simpel en eenvoudig, maar ik heb het daar enorm moeilijk mee. Ik denk zelfs dat dit mijn grootste probleem is.
Basically geloof ik niet in luck en denk steeds dat het tij wel zal keren als ik aan zo'n slechte sessie bezig ben. Na een tijd begint dit inderdaad aan je game te vreten zonder dat je het in de gaten hebt. Een echte tilt zou het wat makkelijker maken om er dan mee te kappen, maar dat heb ik jammer genoeg niet zo snel, ik heb steeds nog het gevoel dat ik in control en goed bezig ben, terwijl dit aan de resultaten te zien duidelijk niet zo is.