Hallo allemaal,
Bij deze dus ook mijn blog over het verloop van mijn pokercarriere. Inmiddels heb ik mijn eerste $10 van de $50 ontvangen op mijn pokeraccount Manuel0579 op poker770. Aan de hand van dit startgeld zal ik binnenkort/vanavond mijn eerste handen op poker770 gaan spelen op NL2. Mijn eerste doelen zijn om de resterende $40 vrij te spelen en nu ik op Pokerstrategy een bronzen status heb gekregen, alle bronzen filmpjes te gaan kijken. Verder is het de bedoeling om eerst aan 1 tafel het BSS zo goed mogelijk in praktijk te brengen en de belangrijkste handen in mijn blog of op het handbeoordelingsforum te laten beoordelen.
Het langetermijn doel is natuurlijk om mijn spel zoveel mogelijk te verbeteren zodat ik een aantal limieten omhoog kan gaan aan de hand van een solide BRM en op meerdere tafels tegelijk kan gaan spelen. Maar daarbij zal ik alle mogelijke hulp van jullie nodig hebben... Misschien hebben jullie nog meer tips?
Tevens heb ik me ook opgegeven om voor Pokerstrategy te spelen op poker770, wie weet brengt het me extra voordelen!
Starthandenkaartje... check
Outs/odds kaartje... check
Holdem Manager... check
Startkapitaal $ 50... next goal
Alle bronzen filmpjes... next goal
Ik ben er klaar voor! Tot snel!!!
BR: $10,--
Greetz Manuel