Ga naar het forum
Markenator's blog

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Markenator's blog

74 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
1,285 Weergaven
Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Drawinator
Jij bent er snel bij top maare je speelt zoveel en bent er ook wel serieus mee bezig dus lees je ook boeken?

Ik ben momenteel bezig met Harrington on Hold'em Volume I en als ik die uit heb begin ik met Volume II. En speel wel redelijk veel ja, zo'n gemiddeld 2/3 sessies per dag en soms wat HU en af en toe pak ik nog een toernooitje erbij.

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

ff een update:

gisteren een limiet omhoog gegaan >> $6.50

Ik speelde niet slecht maar had niet echt mijn dag en had ook een verlies van 3BI. Vandaag ff gespeeld en in het begin ging het zo slecht, dat ik half ging tilten :( Hieronder maakte ik een squeeze, maar was meer een tilt move. Ik zag de flop en was blij totdat de river kwam:D

PokerStars No-Limit Hold'em, $6.00+$0.50 Tournament, 25/50 Blinds (8 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) (t765)
BB (t1580)
UTG (t1425)
UTG+1 (t1275)
MP1 (t1425)
MP2 (t2955)
CO (t2295)
Button (t1780)

Hero's M: 10.20

Preflop: Hero is SB with J, Q
4 folds, CO bets t150, Button calls t150, Hero raises to t765 (All-In), 1 fold, CO calls t615, Button calls t615

Flop: (t2345) K, A, 10 (3 players, 1 all-in)
CO bets t150, Button raises to t1015 (All-In), CO calls t865

Turn: (t4375) A (3 players, 2 all-in)

River: (t4375) 10 (3 players, 2 all-in)

Total pot: t4375

Results:
Button had 2, A (full house, Aces over tens).
Hero had J, Q (straight, Ace high).
CO had A, Q (full house, Aces over tens).
Outcome: Button won t2187, CO won t2188

Maarja daarna pakte ik de draad weer op, want moest ook wel anders maakte ik nog meer verlies. Daarna kreeg ik een mooie suckout, op de flop had ik nog maar een 5,152%

PokerStars No-Limit Hold'em, $6.00+$0.50 Tournament, 100/200 Blinds 25 Ante (2 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) (t5085)
Button (t8415)

Hero's M: 14.53

Preflop: Hero is SB with 9, 4
Button calls t100, Hero checks

Flop: (t450) 3, 6, 9 (2 players)
Hero bets t200, Button raises to t400, Hero raises to t1000, Button raises to t8190 (All-In), Hero calls t3860 (All-In)

Turn: (t10170) 9 (2 players, 2 all-in)

River: (t10170) 9 (2 players, 2 all-in)

Total pot: t10170

Results:
Button had 3, 3 (full house, nines over threes).
Hero had 9, 4 (four of a kind, nines).
Outcome: Hero won t10170

En daarna ging het beter, ik heb uiteindelijk het verlies van gister weer weggespeeld en sta weer quit. De hogere limiet vind ik geen groot verschil vergeleken met de $3.00 buyin, er zitten wel meerdere zilver/goldmembers mja dat zegt ook niet zoveel. Ik blijf op dit limiet spelen, maar als ik na een sessie onder de $350 kom ga ik weer terug naar de $3.00.

Bankroll: $ 400.31

beuybeuy
PokerStrategist

Mmmmm idd een paar zieke beats bij waar je nix aan kan doen :(

Maarja je zit ook weer een limietje hoger ff inslingeren misschien denk ik :D.

Hou gewoon vol en idd 350$ is een mooie grens :D dan ist nog ruim BRM,

&nnuh thanx for railing and folding de donks ahahahahahahah :) Wat een feeest was het net!

GL 2night

beuybeuy
PokerStrategist

Tog 130$ up in een week dat je je blogje heb:) Je heb niet te klagen volgens mij tog! :D

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door beuybeuy
Tog 130$ up in een week dat je je blogje heb:) Je heb niet te klagen volgens mij tog! :D

heey, nee klagen doe ik niet hoor;) mja kan altijd beter tog:)

haha die 45 man sng was echt een donkfestival ja :D

en jij ook nog suc6 voor als je vnaaf nog gaat spelen;)

grz

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Ik kwam thuis van het fitnessen, ff gegeten en ff snel op pokerstrategy gekeken. Daarna besloot ik om nog ff een sessie te doen en dit keer met top resultaat! :)

BR: $ 449.51

Gaat lekker zo ben er trots op:D en ook op deze grafiek:) Je kan duidelijk een stijgende lijn zien en ben er super blij mee:)

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

hm na die mooie run gaat het bergafwaarts :(

plaatje zegt genoeg:

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Bleh, ik denk doe ff toernooi van 5 dollar ging lekker, wel 73e geëindigd van de 3600 man en $25.20 geshipt maar ging er ongelooflijk lelijk eruit (ja had nog wel wat over maar ja hier ging het om :()

PokerStars No-Limit Hold'em, $5.00+$0.50 Tournament, 3500/7000 Blinds 875 Ante (9 handed) - Poker-Stars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

MP2 (t77012)
MP3 (t89704)
KUT (CO) (t104885)
Button (t45249)
SB (t201678)
BB (t78087)
UTG (t47573)
UTG+1 (t160149)
MP1 (t54940)

KUT's M: 5.71

Preflop: KUT is CO with A, A
1 fold, UTG+1 calls t7000, 1 fold, MP2 bets t35000, 1 fold, KUT raises to t104010 (All-In), 2 folds, BB calls t70212 (All-In), 1 fold, MP2 calls t41137 (All-In)

Flop: (t248936) 4, 4, 5 (3 players, 3 all-in)

Turn: (t248936) 6 (3 players, 3 all-in)

River: (t248936) K (3 players, 3 all-in)

Total pot: t248936

Results:
BB had K, K (full house, Kings over fours).
MP2 had Q, Q (two pair, Queens and fours).
KUT had A, A (two pair, Aces and fours).
Outcome: BB won t248936

Jammer, zo kan AA inderdaad wel eens verliezen, maar iedereen gaat natuurlijk broke met AA, en dan is het afwachten.

Leuke pot, AA, KK en QQ in het spel... Je zou bijna zegge "Waar 2 honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen" ... Gaat hier niet helemaal op, maar is wel net zo lelijk :P

Btw, is je converter vandaag zo slim, of vond je het zelf nodig om HERO te veranderen in KUT? :P

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Jammer, zo kan AA inderdaad wel eens verliezen, maar iedereen gaat natuurlijk broke met AA, en dan is het afwachten.

Leuke pot, AA, KK en QQ in het spel... Je zou bijna zegge "Waar 2 honden vechten om een been, gaat de derde er mee heen" ... Gaat hier niet helemaal op, maar is wel net zo lelijk :P

Btw, is je converter vandaag zo slim, of vond je het zelf nodig om HERO te veranderen in KUT? :P

haha de mijne anticipeer op het verloop van de hand;)

ja normaal gesproken zou ik zo'n hand niet posten, omdat het vaak gebeurd. Maar is dit geval was het een belangrijke hand van het toernooi. Als ik deze won was ik chipleader en dan zat het grote geld er waarschijnlijk wel in, maar ja het mocht niet zo zijn :( volgende keer beter

grz

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

Bleh, het gaat echt super kut gewoon.. 9 dagen lang gaat het klote.. ik zal mn br maar niet zeggen wat het is schandalig en ben gewoon geen 1x gaan tilten maar alles zit tegen. Het enige pluspunt is dat ik vandaag een straightflush had en gisteren of eergisteren een royalflush. Maar voor de rest is het dra-ma-tisch.

Ik ga vaak met de beste hand erin en verlies (maak soms ook suckout, maar krijg er meer tegen dan mee atm) Mensen maken calls waarvan je denkt is het een missclick of bedoelde ze dat zo? Ik hou zoveel mogelijk nog aan mn BRM maar ja als het zo doorgaat ben ik bang dat ik of deze week of volgende week broke ga :(

Morgen maar lekker Koninginnedag vieren en een dag niet pokeren, misschien helpt dat :(

Later

beuybeuy
PokerStrategist

Je kan tog bijna niet broke gaan met BRM..? Je had 400$ man dat kan tog niet weg zijn op de 6$ tafels :|

En vandaag een dagje geen poker kan geen kwaad natuurlijk misschien gaat't volgende week wel weer super!

GL man en blijf er in geloven!

Hey Markenator, het komt vanzelf weer goed. Jammer dat je me uitschakelde met die TT vs KQ flip, maar de call was auto ofc. Succes ermee en keep it up!!

Roodbaars1986
PokerStrategist

Hmm keep het vertrouwen erin dude.

Gewoon even stabiel blijven runnen en weer stapje desnoods terug doen.
Ik zie teveel groene cijfers in je blog om het niet meer te maken haha :D

Komt in orde dude, keep faith in it!

Succes he

We want updates dude ;) En btw, we gaan lekker samen aan ons SNG spel werken :P Komt wel weer goed! :f_biggrin:

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

he mensen bedankt voor het vertrouwen! Na mijn "downswing" heb ik zo'n 250-300 sng's breakeven gedraaid. Het komt vanzelf allemaal weer, ben ik ook neit bang voor;)

@Xpload1989
Ja zal ff beter mn blog bijhouden :rolleyes: En we gaan zeker aan ons sng spel werken;) komt allemaal goed:)

@Roodbaars1986
Bedankt! En ja een limiet ben ik al terug gezakt, zit nu op de $3. Dit gaat opzich wel lekker mja run nog niet super..

@Calimero1981
Ja was easy call uiteraard, jammer dat we niet HU kwamen maargoed volgende keer beter;)

Roodbaars1986
PokerStrategist

Mark ging ff omaha spelen... wat een avontuur!

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

hahaha die was mooi he :P 2e handje :D

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

De laatste dagen heb ik me weinig bezig gehouden met sng. Dit omdat het gewoon weg kut ging. Dus ik ben begonnen met BSS, ik vind dit leuk ook nog en nog een voordeel ervan is, je kan stoppen wanneer je wilt. Je bent niet tijdsgebonden en dat vindt ik wel relax. Hier mijn eerste grafiek van de maand mei. Ik zal proberen elke maand een grafiek te posten :f_biggrin:

Markenator Topicstarter
Markenator
Elite Grinder

hmmmm vandaag ff gespeeld 573 handen maar mja ik verloor zowat alle showdowns 3/20 heb ik er gewonnen :f_cry: Voor de rest ging alles wel aardig alleen de showdowns zaten steeds tegen. Gewoon de standaard dingen zoals QQ vs KK etc etc en ook paar lelijke suckouts tegen mja shit happens :f_cry: Bah de hele dag gaan die klote showdowns klote net ook weer ak vs 77 set en kk vs 33 set :( :(