Hallo,
Ik ben Mark, 19 jaar oud en als je nog meer wilt weten kun je even in het 'stel je voor' forum kijken. In 2016 zal ik het pokeren weer op gaan pakken, ik heb hiervoor $50 gestort op Pokerstars en zal in deze fantastische blog mijn reis gaan bijhouden. Mijn grootste doel ligt in het spelen van toernooien en hiervoor een dusdanige bankroll opbouwen zodat ik de micro en lage limieten af kan gaan. Momenteel is dit nog niet mogelijk door mijn bankroll, daarom zal ik mij gaan beperken tot het spelen van freerolls. Daarnaast zal ik vooral cashgames gaan spelen, ik zal op de cashgame-tafels van start op 2NL.
Om een goed beeld te krijgen van mijn progressie zal ik ook doelen gaan stellen voor 2016:
- Een regular op 10NL zijn met een bankroll die dit toelaat.
- Op de lage-limieten toernooien spelen met een bankroll die dit toelaat.
- Een toernooi cash van $100+
- Minimaal 200.000 handen spelen
Om de eerste twee punten te kunnen controleren heb ik een schema gemaakt waarop het BRM is te lezen.
Cashgames:
Spoiler
Toernooien:
Spoiler

Om gelijk een start te maken aan 2016 zijn we de laatste week van 2015 al begonnen. Na ruim 5000 handen heb ik al veel gemerkt aan mijn spel waar ik op moet gaan letten, zoals mijn positie beter gebruiken en het wegleggen van slechte handen. Ik ben er ook achter gekomen dat ik niet meer dan 6/8 tafels tegelijk moet spelen. Op de eerste 5000 handen op NL2 heb ik echter $10,17 winst gemaakt, hierdoor staat mijn bankroll nu op $60,17. Hieronder de grafiek van deze week.
Spoiler