Ga naar het forum
Matthew aan de zesm...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Matthew aan de zesmaximum tafel

106 Berichten
16 Gebruikers
0 Reacties
2,038 Weergaven
Yoghi
BlackMember

Slowroll for the win

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ik heb niemand geslowrolled, timothy (eikelness) heeft mij wel in een van de laatste handen gesolwrolled

maar ik had hem vlak er voor wel dik genomen door hem af te callen met paar vier met Q kicker

suck it

EliasVeritas
Oldschool Grinder

I am teh fish :(

and Timor is echt baller
en Tjoez is lache
en SonicXT plays any toe

en Timothy is nog altij ant slape...
en ik heb zin in een feesje!

Yoghi
BlackMember

Kom naar hier, tegen de tijd dat je er bent zal Kenneth wel wakker zijn.

haha, Kenneth :D

Oorspronkelijk gepost door Tjoez
ik heb niemand geslowrolled, timothy (eikelness) heeft mij wel in een van de laatste handen gesolwrolled

maar ik had hem vlak er voor wel dik genomen door hem af te callen met paar vier met Q kicker

suck it

Die call was ook wel ultimate leveling imo :D

En slowrollen suckt :(

Timor83
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door TimothyVdp1
ik heb sonic en timor wel paar keer gelevelled 8)

Iedereen heeft iedereen wel gelevelled. Niks speciaals :P

Yoghi
BlackMember

Gun die jongen eens zijn pleziertje :(

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

UPDATE:

Matthew is pumped on red bull.
Matthew zit midden in zijn examens en heeft zichzelf een tijd geleden geblokt op pokerstars en twoplustwo.
Matthew heeft om 10.00h examen filmtechnologie en filmcameratechnieken en gaat dat examen ownen zoals het hoort.
Matthew krijgt altijd zin om te pokeren op de foute momenten.
Matthew heeft al lang niet meer gedanst.
Matthew heeft een paar Canadese tijgers leren kennen een paar dagen geleden en is er gisteren iets mee gaan drinken, spijtig genoeg zie ik ze waarschijnlijk nooit meer.
Matthew loves life.

Succes toegewenst aan iedereen, don't worry be happy.

It's only awkward, if you let it be awkward.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ohja Matthew balanceert elke minuut tussen 0 à 1 % bandbreedte over op kotnet :D

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Teruglezen in deze thread doet me echt goesting krijgen in een nieuwe homegame :D

En Tjoez, I miss you man! Crush those exams!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

'Sup Elias, my favorite coach of all time :D

Update van mijn persoonlijk leven aangezien ik selfbannaments heb op pokerstars:

Juist de ring van Leuven gelopen in 45 minuten, komt overeen met 8km. Ben twee weken geleden beginnen met om de drie dagen ofzo een half uurtje te gaan lopen, ik wil uiteindelijk proberen om er een dikke 5 minuten af te halen dus 8km ofzo in 40min. Volgend jaar doe ik mee aan de Antwerp 10 miles (gezamenlijke belofte met een vriend) en wil mezelf daar plaatsen in een bepaalde top, weet alleen niet hoeveel man er aan mee doet en hoe goed die zijn, dus is moeilijk te zeggen of ik in top 50 of top 200 wil eindigen :)

Vandaag examen filmtechnologie en filmcameratechnieken gehad => Took it down! Denk een 17 ofzo.
Alleen kreeg de docent toen hij in de tvstudio naast onze aula zat een aanval waardoor hij met de ambulance moest afgevoerd worden ?( is blijkbaar een diabeticus heb ik gehoord.
Morgen is met de school bellen en horen hoe het er mee gaat want is toch een van mijn favoriete docenten van het jaar.

Volgende examen is vrijdag, belichtingstechnieken.

Cadeautje:

EliasVeritas
Oldschool Grinder

Shippit!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Still no pokers (selfban loopt tot 12 juni denk ik)

Morgen examen professionele audiotechnieken, dan nog 3 te gaan en dan op 10 juni => bier drinken met vrienden

Daarna wil ik terug beginnen met spelen :)

Veel succes aan iedereen die in de examens zit/binnenkort examens heeft. Hopelijk haalt iedereen killer-scores.

welke vrienden? iedereen heeft nog examens dan :D

Yoghi
BlackMember

Met bier kun je vrienden kopen toch?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

I'll make some friends then.
Preferably of the opposite sex for crazy wild monkey sex

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

We zijn weer een stap dichter bij het bier drinken (al dan niet met vrienden)!
Examen ging goed, nog drie te gaan:
*Muziek in de audiovisuele wereld
*Analyse beeld-geluid-montage
*Beeldcompositie

Allemaal, hapjes, het is echt uitbollen nu, vandaag was het laatste zware vak :)

Always look on the bright side of life.

Mijn (enige) fietsrem brak dernet aan een kruispunt toen er een auto aan kwam rijden, zat er bijna onder.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Uit interesse en zin om toch even te pokeren eens gekeken op mijn fulltilt account, stonden geen dollars meer op, nog wel enkele FTPoints.
SnG gespeeld met 50 punten buy-in, satellite voor de daily dollar (?) en door mijn badas$s SnG-verleden eertste (split prize) geëindigd.
Dus ben nu geregistreerd voor The Daily Dollar - NLH toernooi dat over 10 uur begint (dan lig ik echt wel te slapen lol) (of niet...)

Ziet er me een gek toernooi uit:
- 10k guaranteed
- 1080 places paid
- buy-in $1 (of 50 ftp als je Pr0 SnG GrIndurrr bent geweest)

Ik ga nu ff slapen

Yoghi
BlackMember

Nu niet te overmoedig worden he