Hey,
Ik ben een laatstejaars student handelswetenschappen/tew uit België en aangezien ik dit laatste semester slechts 2 namiddagen les heb :D, heb ik besloten ook maar een blog aan te maken om mijn vorderingen in poker wat bij te houden.
bijna 2 jaar geleden heb ik me hier aangemeld en ben ik beginnen spelen op Pokerstars. Sinds dat moment heb ik zowat alles gespeeld wat er in no limit hold'em te spelen valt, cashgame, sngs, mtsngs, mtt,....Soms met mooie resultaten maar vaak ook zonder
BRM was ook niet echt aan mij besteed en dus swingde mijn bankroll van 50$ naar 200$ en terug naar een dieptepunt van 10$. Dit heb ik dan tot ongeveer 60$-70$ terug opgewerkt via de 0.25$ 90man sngs (ongelooflijk soft
).
Heb nu een tijdje geleden besloten om me gewoon op cashgames te richten omdat het spelen van toernooien gewoon te veel tijd in beslag neemt. Ik ben dan als complete fish gewoon op NL2 begonnen, wat toch wel deftig lukte.
Hieronder de grafiek van NL2:

Ik heb hier 11.53bb/100 en men bankroll was boven de 125$ geraakt dus klaar voor NL5
Op dit moment speel ik dus NL5. de overschakeling van NL2 naar NL5 verliep echter niet zo schitterend, de eerste 10.000 handen bleef ik maar swingen tussen -10$ en +10$. Momenteel lijkt het iets beter te gaan en is mijn bankroll onderweg naar de 200$

Ik speel op dit moment 13.5/8.8 met een agressiefactor van 1.6. Deze laatste zou ik graag nog wat hoger willen krijgen. De VP$IP/PFR lijkt me wel ok voor NL5.
Met men spel uit de blinds ben ik echter niet zo tevreden. Op dit moment fold ik ongeveer 90% na een steal. Dit moet uiteraard naar omlaag, maar ik weet niet goed met welke range ik ongeveer moet terugspelen tegen steals omdat je daarna uit positie moet spelen. Iemand die me hier wat mee kan helpen?
Als laatste zal ik dan voor de komende maanden ook enkele doelen stellen:
NL10 halen
Enkele leaks uit men spel halen door handen te posten
Nu ik tijd heb wat meer handen spelen dan de 7000-8000 die ik gemiddeld per maand haal
Thesis afmaken
Anyway, de post begint al veel te lang te worden dus ik zal er hier maar mee ophouden voor vandaag :facepalm:.