Yep, er is eindelijk weer een gewrocht uit mijn breintje gekropen:
MGT 7.0 - The BO-challenge.
Edit: onderussen is versie MGT 7.1 actief. Dit is een eenvoudigere en agressievere variant geworden. Ik post deze later in deze thread.
Wat is de bedoeling?
1. Mijn nieuwe MGT is agressiever
2. Er is weer een soort eindspel, al is dat geen poker maar binary options
3. Vaker een nieuwe MGT, dus meer actie
MGT 7.0 | The BO-Challenge
Er wordt zoals gewoonlijk weer gewerkt met potjes. Dat bevalt me prima en is in een spreadsheet gemakkelijk bij te houden. Elke game of trade wordt verdeeld over die potjes. Winst over meerdere potten en verlies alleen over de betreffende main pot.
De potjes:
PR = pokerroll
1PR= reserve pokerroll
FR = forexroll
1FR = forex reserveroll
OR = Binary Options roll
1OR = Binary Options reserveroll
BR = Bankroll - Dit is geld dat uiteindelijk zal worden opgenomen voor privégebruik.
Er is één duidelijk verschil met de vorige MGT's, namelijk dat er van pokerwinsten geen geld meer naar de bankroll zal gaan. Alles wordt verdeeld over de andere potjes.
Bij winst vanuit forex of BO wordt wél afgeroomd naar de bankroll.
Het doel hiervan is om snellere games te krijgen en ook af en toe een leuke score. Daar ik momenteel gewoon een goed BO-systeem heb, leg ik mijn focus op BO. Het 'eindspel' bestaat dan ook uit een BO-trade met de volle gespaarde pot, wanneer er een goede setup lijkt te zijn. Een BO-trade bestaat bij mij wel soms uit meerdere kleinere trades, met als maximum 1 bedrag.
Wordt bij een BO-trade niet de gehele OR gebruikt, dan gaat het restant over in de 1OR en is de MGT in principe afgelopen. Er zullen daardoor vaker nieuwe MGT's komen. Wel kan ik ervoor kiezen om gewoon door te gaan met de MGT, wanneer ik denk dat er nog genoeg potentieel in zit.
Verdeling
Pokerwinsten worden alsvolgt verdeeld:
50% gaat terug in de pokerbankroll en 10% naar respectievelijk de 1PR, FR, 1FR, OR en 1OR. Er gaat dus niets naar de bankroll (BR)
Forexwinsten worden verdeeld in:
60% terug in de forexroll en 10% naar resp. de 1FR, OR, 1OR en BR. Er gaat dus niets naar de pokerrolls
BO-winsten worden verdeeld in:
50% terug in de OR, 30% in de 1OR en 10% in resp. de FR en BR.
Ik verwacht op deze manier meer actie te krijgen en ook sneller profit te gaan draaien. Voor poker, de basis van mijn MGT, blijf ik me richten op freerolls en dan met gewonnen geld op alle games waar ik maar zin in heb.
Sterkte met het begrijpen van mijn nieuwe hersenkronkels. Ik ga later de potjes vullen met bedragen...