Sup pokerbroeders en -zusters
Ik had twee weken geleden toegezegd een blog te starten over mijn avontuur aan de 18 man turbo SNG tafels op Pokerstars, maar na meer dan 20 buyins down te staan in die variant ga ik het over een hele andere boeg gooien
Even voorstellen, ik doe me voor als Phantom online, het Phantom deel heb ik gejat van het American Football team waar ik ooit voor speelde, de R32 erachter slaat op het typenummer van een ouder model Nissan Skyline. Die ik nu nog in mijn bezit heb maar die ik binnenkort ga verkopen want is zwaar -$EV. Offline ben ik overigens een saaie lul die een 9 to 5 heeft bij een kleine internetprovider.
Ben ergens in 2007 begonnen met online poker omdat ik hoorde dat gasten waar ik vroeger Starcraft mee speelde (Ernst Hermans, Lex Veldhuis, etc) er dikke knaken mee verdienden
Omdat ik niet wou storten eerst op de freeroll tafels van Everest Poker, daarna met een gratis bankroll op Party via Pokernews, dat werd allemaal niks. Ik bleef maar gratis geld deals vinden, de volgende was $30 op Tony G Poker, daarna naar Pokerprofessor.com (Titan) en uiteindelijk toen ik al mijn testgeld weggegooid had vond ik Pokerstrategy.com. Voor Pokerstars gekozen en heb nog steeds een bankroll daar na 2+ jaar dus zal wel IETS goed doen inmiddels.
Overigens in live poker toernooitjes (kroegpoker) al over de 500$ geshipt
Anyway, ben vorig jaar meer dan 200$ in roll gedropt omdat ik de $10+1 regular STT's niet kon beaten, vervolgens pogingen gedaan heb om voor de ECOOP te kwalificeren wat me ook $50+ gekost heeft en niets opgeleverd. Uiteindelijk heel poker links laten liggen voor een tijd tot ik het begin dit jaar weer oppakte en nog $210 op mijn account bleek te hebben, helaas was mijn FPP counter gereset. Inmiddels met cash game probeersels, MTT fails en dus mijn mislukte 18 man turbo project alweer gezakt tot $120 dus nu gaat het roer om.
Terug naar de speelstijl die me altijd de meeste successen heeft gebracht. Single table regular SNGs in batches van 30. Tot aan $10+1 heb ik nog nooit een verliezende batch gehad and I'm not about to start now!
De stand is nu:
Pokerstars: $119,88
Full Tilt (niet tracked en geen rakeback dus in feite dood): $160,06
William Hill (extra kapitaal gekregen van PS): $46,77
Ik ga geen harde doelen stellen en voorlopig alleen op Stars spelen. Het enige wat ik mezelf opleg is dat ik geen verliezende batches mag hebben. Als iemand suggesties heeft wat ik moet doen als dat wel gebeurt, I'm all ears
Off I go!