Tsja, het is een vrij simpele challenge, maar het is puur en alleen voor mezelf. Mijn probleem was dat ik zeer tilt gevoelig werd na een tijd. Ik had mezelf netjes binnen een dag of 3 van 50$ naar 100$ weten te grinden op 0,01/0,02NL en af en toe eens op 0,02/0,05NL, maar toen ging het fout! Toen ik eens een limiet omhoog ging en terug zakte naar 50 ging ik tilten. Door een gelukje werd ik 4de in een 2,20 rebuy toernooi voor $210 waar mijn vriend eerste werd voor $400. We hadden de hele nacht gespeeld op full tilt (hij zat naast me) en besloten dus maar om aan het toernooitje mee te doen. Toen we aan de finale tafel zaten heb ik mijn laptop verplaatst en hij ook, zodat we elkaars kaarten niet zagen uiteraard! Het moest wel eerlijk blijven!
Maargoed! Ik ga dus van een deel van die 200$ gebruiken om mezelf weer eens fatsoenlijk omhoog te kunnen grinden. Mijn doel: Van 50$ naar 150$ op de micro's. Ik speel tot aan $150 op 2NL en daarna naar 5NL. Eens kijken of ik dit maal eens niet tilt
al heb ik dankzij de quiz hier op PS veel geleerd! En dus ook de 50$ vrijgespeeld op William hill poker. Mijn challenge zal dus daar plaatsvinden.