Ga naar het forum
Micro's grinden

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Micro's grinden

8 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
320 Weergaven

Tsja, het is een vrij simpele challenge, maar het is puur en alleen voor mezelf. Mijn probleem was dat ik zeer tilt gevoelig werd na een tijd. Ik had mezelf netjes binnen een dag of 3 van 50$ naar 100$ weten te grinden op 0,01/0,02NL en af en toe eens op 0,02/0,05NL, maar toen ging het fout! Toen ik eens een limiet omhoog ging en terug zakte naar 50 ging ik tilten. Door een gelukje werd ik 4de in een 2,20 rebuy toernooi voor $210 waar mijn vriend eerste werd voor $400. We hadden de hele nacht gespeeld op full tilt (hij zat naast me) en besloten dus maar om aan het toernooitje mee te doen. Toen we aan de finale tafel zaten heb ik mijn laptop verplaatst en hij ook, zodat we elkaars kaarten niet zagen uiteraard! Het moest wel eerlijk blijven!

Maargoed! Ik ga dus van een deel van die 200$ gebruiken om mezelf weer eens fatsoenlijk omhoog te kunnen grinden. Mijn doel: Van 50$ naar 150$ op de micro's. Ik speel tot aan $150 op 2NL en daarna naar 5NL. Eens kijken of ik dit maal eens niet tilt :) al heb ik dankzij de quiz hier op PS veel geleerd! En dus ook de 50$ vrijgespeeld op William hill poker. Mijn challenge zal dus daar plaatsvinden.

7 reacties

Mooi om een nieuwe challenge en een nieuw gezicht te zien! Proficiat met die ship van jullie daar! :P Moet best wel grappig geweest zijn , alletwee die finale tafel halen!

Het is zeer verstandig om niet boven je stand te gaan pokeren. Bankrollmanagement is de hoeksteen van poker!

Natuurlijk wens ik je veel succes met deze challenge! Ik ben er van overtuigd dat dit goed afloopt.

Ik kan je zeker aanraden de artikels uit de BSS sectie te lezen! Gewoon eerst beginnen met de makkelijke artikels. Deze lijken veel te simpel maar je staat ervan versteld soms welk een invloed dit heeft op je spel. Probeer ook bezig te zijn met die artikels, niet zomaar eens snel weg te lezen!

Als laatste wil ik je zeker aanraden om de psychologie artikels te lezen! Ik heb zelf ook wat last gehad van tilt en dergelijke zaken. Deze artikels zijn echt een must voor iedere pokerspeler volgens mij en ze bevatten zoo veel informatie die je mindset ten goede komen.

Aarzel zeker niet om handjes te postten hier en in het beoordelingsforum. Ik zal er met alle plezier eens naar kijken

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt :) Het was inderdaad grappig toen we beiden de finale tafel haalden :P laat staan bij de laatste vier te komen! Deze challenge doe ik ook zodat ik niet al mijn geld weg speel :) omdat ik daar bang voor ben. Ik weet dat ik de micro's goed kan grinden, vooral van $50 naar $100 was een mijlpaal voor mij! Dat gaf aan dat ik het echt wel kon, maar alleen geduld moest hebben.

Ik zal in de toekomst handjes posten :)

Ik weet zeer goed hoe je je voelt eerlijk gezegd! Ik heb mijn database tegenwoordig hernoemt naar : GEDULD DISCIPLINE EN ZELFBEHEERSING :rolleyes:
Om mezelf er een beetje aan te herinneren ...

Veel succes anyway!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

haha! Thanks :) moet lukken :) het gaat niet om het geld , maar om mijn discipline even te testen :)

P1v0BE
PokerStrategist
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nl2 op ipoker is te makkelijk. Zit op 67$

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

ofja, misschien een beetje te snel gezegd, maar wat ik zo gezien heb zit er nogal wat :f_eek: :)