Ga naar het forum
Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] mijn blog

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Reacties
174 Weergaven

een blogje voor mijn vooruitgang met mijn nieuwe poker BR ($50 op cakepoker)

Ik heb nogal wat problemen gekend met discipline. Opzich vind ik mezelf een vrij goede speler, maar heb er heel wat geld doorheen gedonkt door gewoon te spelen uit verveling of uit wat voor redenen dan ook behalve de goede.

Ik heb voor cake gekozen omdat dat een site is waar een BR lock op zit naar het schijnt al is daar nog wat onduidelijkheid over heb ik gelezen maar in ieder geval zou het goed voor mij zijn.

Ben iig van plan om me aan het BR management van pokerstrategy te houden.

Te beginnen met 05/10 cent limit en dat totdat mijn bankroll de 60 bereikt en ik dus kan moven naar 10/20 cent.

Mijn doelen zijn vooral zelfdiscipline te houden dus en mijn bankroll op te grinden naar de 3/6 limit stakes waar ik winnend heb kunnen spelen als ik mijn A- game maar speelde, en vanaf daar hoop ik nog verder te verbeteren.

Iig ook wat bronze artikelen lezen en wellicht wat coaching sessies bijwonen.

3 reacties
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

nou net een testsessie gespeeld en ik moet zeggen de software is wel wennen ik heb net ook een pot gespeeld waar ik meende te zien een flush te hebben gehad maar dat niet zo bleek te zijn. Verkeer valt helaas ook wel wat tegen maarja we maken er maar wat van:). toch nog 78 cent in de plus haha.

dustje
Elite Grinder

Hey leuk dat je een blogje begint. Het belangrijkste is inderdaad discipline en geduld. Met goed bankroll managent moet je je bankroll kunnen uitbouwen.

Dat je coaching sessies gaat bijwonen kan ik alleen maar toejuichen :D. Probeer ook gebruik te maken van onze handbeoordelingen bij handen waar je niet zeker bent.

Veel succes! _cool:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dank je wel voor de aanmoediging:)

net nog een sessietje gesppeld maar ik moest 10/20 spelen omdat 05/10 geen spelers had

ik had er eerst een buyin doorheengejaagd die gasten kraken alles word heel slecht gespeeld en ik had daar onvoldoende op ingespeeld 2e BI toch nog winst gehaald in totaal door weer meer dan 4 dollar winst te maken maarja voortaan ga ik toch wat anders spelen als er traffic gebrek is want dit was toch best wel swingy:)