Lekker grafiekje hoor, zou het je graag nadoen
Mooi resultaat van vorige maand

+ 240$ bonus + 110$ rakeback = 800$
Deze maand nog eens +300$ (+rake&bonus), brengt m'n BR op 1900$ komende va 50€
Heb nu al wel de rol voor NL50 maar ga ik nog tijdje mee wachten, al ik aan de 2000$ zit de helft afhalen en iets leuks mee doen denk ik
Jonas die sessie, ergens volgende week ofzo? Ik kan bijna altijd, poker toch dag & nacht, vooral nacht
Oorspronkelijk gepost door blowkonijn
ow ja joh? Kheb je nog niet gezien, onder welke naam speel je dan?
Ik schat AmViL 1
klop op PP&PS ben ik AmViL.
Heb je een paar keer aan tafel zien zitten maar niets speciaals opgemerkt, jij toevallig wel bij mij?

Ben even hard naar beneden gegaan, maar vanaf dan mag ik niet klagen
Als alles goed is ga ik straks een PPC doen met SonicXT. Hopelijk vind hij enkele leaks en kan ik m'n spel nog verbeteren, daarom draait het natuurlijk allemaal om
Oorspronkelijk gepost door krikke482
Heb je een paar keer aan tafel zien zitten maar niets speciaals opgemerkt, jij toevallig wel bij mij?![]()
Oh, dat is al weer te lang geleden
Vond je avatar wel grappig, zo'n cartoony ventje.
Oorspronkelijk gepost door Xpload1989
Oorspronkelijk gepost door krikke482
Heb je een paar keer aan tafel zien zitten maar niets speciaals opgemerkt, jij toevallig wel bij mij?![]()
Oh, dat is al weer te lang geleden
Vond je avatar wel grappig, zo'n cartoony ventje.
Dat was Fry van Futurama
De coaching is doorgegaan met Elias omdat SonicXT moest blokken voor z'n examen.
Veel THX's aan Elias
Heb +50$ gestaan maar +10$ geeindigd, winstgevende sessies zijn altijd leuk
BR is inmiddels 2000$
Lekker man! Ik ben echt jaloers op zulke bedragen. Wordt tijd dat ik vakantie krijg, om me eens flink op BSS te kunnen gaan storten.
Lekker man! Ik ben echt jaloers op zulke bedragen. Wordt tijd dat ik vakantie krijg, om me eens flink op BSS te kunnen gaan storten.![]()
Jij komt er nog wel, genoeg PS members die jij kan lastig vallen tot je net zo goed of beter als hen wordt
Run de laatste tijd iets minder (lees break even merk ik nu in vgl met m'n vorige grafiek).
Verlies altijd kleine potjes waarbij m'n cbet's niet werken en 2e barrels vaak geen zin hebben tegen fish/maniacs etc) en win wel nog grote potten met grote handen maar het zit zowat break even als gezegd.
Sta voor deze maand op 330$, ietsje minder als de graph maar er is nog rake & bonus
Ga wat meer letten op m'n spel af en toe mss een dagje niet spelen zie het nog wel, ook veel handjes posten, het er zonet 1k gepost
Lekker man! Ik ben echt jaloers op zulke bedragen.
hier zit er nog zo eentje
Heb eerst nog even gesnookert te lange wachtlijsten
Eerst een bad beat gekregen op m'n stack en weer stilaan chips verloren maar m'n spel aangepast aan de loose speler en van -80$ naar -25$ als eind, niet slecht op zich
De badbeat:
Hand converted with online PokerStrategy.com hand converter:
$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]BB$34.64:///////;MP2$57.12:///////;MP3$5.52:///////;CO$25.00:///////;BU(Hero)$26.49:///////;SB$25.00:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with J:d, J:c.
MP2 raises to $0.85, 2 folds, Hero raises to $2.75, 2 folds, MP2 calls $1.90.
Flop: ($5.85) K:h, Q:h, J:s (2 players)
MP2 checks, Hero bets $4.50, MP2 calls $4.50.
Turn: ($14.85) 8:c (2 players)
MP2 checks, Hero bets $19.24(All-In), MP2 calls $19.24.
River: ($53.33) T:s (2 players)
Final Pot: $53.33.
Results follow:
MP2 shows a straight, ace high (K:d A:h)
Hero shows three of a kind, jacks (J:d J:c)
MP2 wins with a straight, ace high (K:d A:h).
stats villain: 28/17/1 (18)
Turn shove ik weet niet wou het er gewoon in hebben en volgende de goeie oude SSS, als je meer dan de helf van je stack investeert auto shove
$0.1/$0.25 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]BB$33.10:///////;MP2$14.25:///////;MP3$44.24:///////;CO$23.28:///////;BU(Hero)$29.83:///////;SB$46.09:///////;[/tg]
Preflop: Hero is BU with T:d, T:h.
3 folds, Hero raises to $1, SB raises to $3, BB folds, Hero calls $2.00.
Flop: ($6.25) 9:d, A:d, K:d (2 players)
SB bets $4.75, Hero calls $4.75.
Turn: ($15.75) 8:d (2 players)
SB bets $24.75, Hero calls $22.08(All-In).
River: ($62.58) 5:d (2 players)
Final Pot: $62.58.
Results follow:
Hero shows a flush, ace high (T:d T:h)
SB shows a flush, ace high (7:h 7:c)
Hero wins with a flush, ace high (T:d T:h).
stats villain: 45/18/3 (96)
Zeker discutabele maar had er wel de reads voor,villain speelde zeer loose en agressief.
Morgen bij de handjudges posten en zien wat zij zeggen

+220$ bonus + 168$ rakeback = maand juni
Ben eind de maand weer overgeschakelt naar PartyPoker omdat daar 2 mooie bonussen stonden: 1 instant 110$ bonus en een normale 260$. Op zich heb ik nog een bonus op FTP maar die krijg ik nog gemakkelijk gedaan na die van PP en kan ik daar nog eens de vissen opzoeken en wat partypoint sprokelen en mss dat ik wel eens lucky wordt of een jackpot table of met de nieuwe E=mc² promotie
momenteel sta ik op PP ongeveer -1BI of laten we zeggen break even
PP stinkt
Heb er wel al ongeveer 150$ aan bonus vrijgespeelt maar ook 100$ met spelen verloren vrij sloom dus maarja.
Heb nog bonus te gaan en heb eindelijk de oplossing gevonden om een eigen card deck te gebruiken ipv van die lelijke gevallen (maken me om een of andere manier tilt gevoeliger
)
Ook voelt het spel daar anders aan dan op FTP nochtans dezelfde limiet en tafel selectie achja
Gisteren en eergisteren heb ik dus tijd terwijl teug gegaan naar FTP en daar steady 4 buy-in up gegaan
Straks terug beginnen grinden op PP zien wel wat er van komt
1e keer pf all-in met de aces op NL50 krijgen we natuurlijk dit...
$0.25/$0.5 No-Limit Hold'em (6 handed)
Known players:
[tg]SB(Hero)$83.20:///////;BB$60.65:///////;MP2$39.70:///////;MP3$48.85:///////;CO$61.25:///////;BU$51.35:///////;[/tg]
Preflop: Hero is SB with A:s, A:c.
MP2 folds, MP3 raises to $1.75, 2 folds, Hero raises to $6, BB raises to $10.25, MP3 raises to $48.85(All-In), Hero raises to $83.2(All-In), BB calls $50.40(All-In).
Flop: ($192.70) Q:d, J:h, 5:c (3 players)
Turn: ($192.70) 2:s (3 players)
River: ($192.70) 8:d (3 players)
Final Pot: $192.70.
Results follow:
Hero shows a pair of aces (A:s A:c)
BB shows three of a kind, queens (Q:c Q:s)
MP3 shows high card ace (A:d K:h)
BB wins with three of a kind, queens (Q:c Q:s).
Hoi Krikke,
Zou je me kunnen vertellen op welke manier het spel op PP verschilt van FTP en welke je het lekkerst vindt spelen? Ik bedoel de tegenstanders en niet de software.
Fullring of Shorthanded speel je?
Alvast bedankt