Ga naar het forum
mijn pokerblog 2.0 ...

Meldingen
Alles wissen

mijn pokerblog 2.0 :)

19 Berichten
5 Gebruikers
2 Reacties
2,509 Weergaven
joeripokerthe1
Poker Player

Zo ... ik ga mijn "wilde" pokerverhalen beetje bijhouden in de vorm van een blog .
ik ben niet de beste schrijver noch de beste verteller , maar ik ga mijn best doen.

zoals reeds vermeld in het topic " stel jezelf even voor" ben ik sinds lang een lid hier.
nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat het hier een beetje doods aan voelt jammer genoeg :(
maar soit we gaan proberen hier verandering in te brengen !

Ik zal hier op het forum trachten wat actiever te zijn alsook op Skype met mijn oude pokerbuddy's uit Nederland , die ook eraan denken om de kaarten terug op te nemen!
wie zin heeft om ook daar wat te small talken en over poker te praten altijd welkom!

genoeg gezeverd nu over poker.
Hier kan ik kort over zijn :P ik ben nu ongeveer een week terug begonnen nadat ik nog 28 dollar had gevonden op PS. Ik speel dus op de laagste limiet 2NL :) en dat is euh .... tja . maar kom ik wil het zo nu aanpakken van beneden naar boven en misschien terug op 50NL of hoger .
Ik heb mij dus even moeten aanpassen aan het niveau daar en mijn BR staat nu op 55 dollar.
wel heb ik gemerkt dat ik terug de snelheid van denken onder de knie moet krijgen met de odds , equity en EV ( liefst plus dus) en laat dat laatste nu wat minder gaan . MAAR ik heb dus aardig al wat gestudeerd en dit komt goed . Ik spendeer dus nu iets meer aan studeren dan aan pokeren omdat het spelletje zelf precies toch wat veranderd is , maar dit kan natuurlijk een gedacht zijn door de limiet waarop ik nu speel en waar ik voorheen nooit heb gespeeld. Ik zie daar de raarste dingen en ik voel dat het mij doet tilten als ik erdoor beat ben!
dus ook hier moet ik terug aan werken . Kortom veeeeeel werk aan de winkel maar vol goede moed !! en ja ik heb stiekem al eens gedacht om SSS op 5NL of 10NL te doen .... foei !

zo , ik ga het hier bij houden en ik tracht mijn blog op tijd en stond bij te houden .

Hop naar de tafels nu .....2NL zoom... :')

Beantwoorden
Citeren
18 reacties
Wimf71
PokerStrategist

Voor iemand die niet zo'n beste verteller is heb je al een aardig verhaal opgeschreven :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1 Topicstarter
joeripokerthe1
Poker Player

het kwebbelsyndroom .... eens ik begin.... :)

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Ik herken mijzelf er in :D

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door joeripokerthe1
nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat het hier een beetje doods aan voelt jammer genoeg :(
maar soit we gaan proberen hier verandering in te brengen !

Helaas heb je gelijk en dus kunnen we meer mensen gebruiken met deze insteek, dus haal maar wat mensen over _evil:. Denk nog steeds dat we met een goede kern een mooie community in de lucht kunnen houden.

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

ja dat denk ik ook wel . We kunnen maar proberen ...

net terug een sessie gedaan ... maar moeder variance zat nogal met mij te lachen :)
maar mijn EV lijn is nu al twee sessie serieus positief ...
Ze gaan mijn AA en KK niet blijven kraken !!! :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je blog en dat je ook veel AA en KK zult kraken :gl:

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Altijd leuk om er meerdere active leden bij te hebben :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

zo .... ik weet terug waarom ik gestopt ben in het verleden :)
200 handjes 2 maal set vs set ... AA gekraakt door een toffe kerel die all in gaat preflop met zen 69o...
maar hey its variance en die spelen met verlies op langere termijn ! :')

BR van 60 naar 40 ... op deze manier gaat het snel gaan hihi

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is wel vervelend inderdaad. Hopelijk gaat het gauw weer de goede kant op.

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

niet echt :) nog steeds zwaar onder EV ..... MAAAAAAR wel 5de plaats in MTT en ITM + rungood in SNG.

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

zo dat gaat al de betere kant op in cash games . Toch stout geweest en op NL5 gespeeld , ik kreeg daar direct iets meer respect . en naar mijn gevoel minder gegokt daar door de villains :)

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door joeripokerthe1
niet echt :) nog steeds zwaar onder EV ..... MAAAAAAR wel 5de plaats in MTT en ITM + rungood in SNG.

Dat is netjes en wat leverde dat op of is dat geheim?

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

tuurlijk is dit geen geheim :) ... het was niet veel hoor alles samen denk ik rond de 30 dollar.
nu terug wat gecash gamed maar euh opnieuw AA niet die me rekt , hoor je normaal niet met die hand de meeste value te halen ? :) :f_biggrin:.... bij mij is het juist omgekeerd me dunkt . :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
BEoWulf1979
Legacy Member

Ik heb eind vorig jaar zo'n hele maand gehad van die troep. Had ik KK, dan hadden zij wel azen. Had ik AA, dan flopte zij wel iets en nog van die vele. Ik ben echt blij dat ik de laatste tijd wel beter draai. Dus volhouden is de boodschap.

4:1 dat er een A valt op de flop - soms heb ik nog het gevoel dat dat bij mij 80% van de keren gebeurt als IK géén A vast heb. :f_biggrin: Ik moedig dan mijn tegenstanders altijd aan tegen het computerscherm. Call maar, er valt toch een A! En raad eens wat er valt ... Grappig tafereel om te aanschouwen, denk ik, als ik aan het pokeren ben. 't zal wel een gedacht zijn. Waarschijnlijk onthoud ik die handen die wel blijven staan gewoon niet!! lol

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is dat mentale aspect van poker denk ik.

Beantwoorden
Citeren
joeripokerthe1
Poker Player

Ja ik vermoed ook zo iets , anderzijds moeten we blij zijn dat we het geld erin krijgen met de beste hand en als we voorstaan

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat zeker. Al hoop je altijd dat de hand dan ook blijft staan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat het de laatste 2 weken met NL2 ZOOM?

Beantwoorden
Citeren