Zo ... ik ga mijn "wilde" pokerverhalen beetje bijhouden in de vorm van een blog .
ik ben niet de beste schrijver noch de beste verteller , maar ik ga mijn best doen.
zoals reeds vermeld in het topic " stel jezelf even voor" ben ik sinds lang een lid hier.
nu moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat het hier een beetje doods aan voelt jammer genoeg
maar soit we gaan proberen hier verandering in te brengen !
Ik zal hier op het forum trachten wat actiever te zijn alsook op Skype met mijn oude pokerbuddy's uit Nederland , die ook eraan denken om de kaarten terug op te nemen!
wie zin heeft om ook daar wat te small talken en over poker te praten altijd welkom!
genoeg gezeverd nu over poker.
Hier kan ik kort over zijn
ik ben nu ongeveer een week terug begonnen nadat ik nog 28 dollar had gevonden op PS. Ik speel dus op de laagste limiet 2NL
en dat is euh .... tja . maar kom ik wil het zo nu aanpakken van beneden naar boven en misschien terug op 50NL of hoger .
Ik heb mij dus even moeten aanpassen aan het niveau daar en mijn BR staat nu op 55 dollar.
wel heb ik gemerkt dat ik terug de snelheid van denken onder de knie moet krijgen met de odds , equity en EV ( liefst plus dus) en laat dat laatste nu wat minder gaan . MAAR ik heb dus aardig al wat gestudeerd en dit komt goed . Ik spendeer dus nu iets meer aan studeren dan aan pokeren omdat het spelletje zelf precies toch wat veranderd is , maar dit kan natuurlijk een gedacht zijn door de limiet waarop ik nu speel en waar ik voorheen nooit heb gespeeld. Ik zie daar de raarste dingen en ik voel dat het mij doet tilten als ik erdoor beat ben!
dus ook hier moet ik terug aan werken . Kortom veeeeeel werk aan de winkel maar vol goede moed !! en ja ik heb stiekem al eens gedacht om SSS op 5NL of 10NL te doen .... foei !
zo , ik ga het hier bij houden en ik tracht mijn blog op tijd en stond bij te houden .
Hop naar de tafels nu .....2NL zoom... :')