Ga naar het forum
MrBlanca's thoughts

Meldingen
Alles wissen

MrBlanca's thoughts

32 Berichten
11 Gebruikers
0 Reacties
1,171 Weergaven

26-01-2010 22:22

Na veel piekeren vandaag toch begonnen aan 'het saaie spel', kleine limieten, lage double or nothings en meer short stack strategy achtig spelen. niet echt mijn ding maar weet waar ik het voor doe, meer inzicht, meer zelfbeheersing en minder impulsief poker spelen/gokken pokeren.

Heb wel een aantal leuke handen gekregen, quads 7's en quads kings, daar was ik wel tevreden over en ook hoe ik ze gespeeld heb (andere all in laten gaan) en ben toch redelijk tevreden, ook al gaat het om echt weinig geld, maar om t geld zal ik het de komende weken niet doen, meer om te leren.

Heb vandaag ook al mijn winst van vorige week gestort dus heb iets meer dan 1000 euro meer op mijn spaarrekening en met dat in me achterhoofd (dat zoiets nooit meer zal lukken op de manier waarop ik speelde) ben ik lagere tafels gaan opzoeken.

Ben nu tijdens het schrijven van dit de laagste tafel aan het spelen op Limit hold em, dat vind ik helemaal een kut variant, maar omdat ik daar mijn nieuwsgierigheid toch kwijt kan blijf ik dat even spelen, mijn stats zijn wel echt belachelijk ;

Gedurende huidige Hold'em sessie werden je 310 handen gedeeld en zag je de flop:
- 30 van de 30 keer terwijl je op de big blind zat (100%)
- 40 van de 40 keer terwijl je op de small blind zat (100%)
- 210 van de 240 keer terwijl je op een andere positie zat (87%)

Zoals ik zei, hou niet van die variant van poker maar kan wel alles callen om te kijken wat er allemaal valt, puur die nieuwsgierigheid van me, vind het wel ongeloofelijk raar dat ik op deze tafel dik in de plus sta, zou niet moeten kunnen eignelijk, but i guess im just lucky

Anywho, lage NL holdem cash tafels zijn toch echt anders voor mijn gevoel, maar lage double or nothing sit and go's blijven toch ongeveer hetzelfde, begint ook met t zelfde aantal chips en het concept is het zelfde,5 eruit en ik zit itm... alleen wa minder money :)

Toch, voel ik me er niet echt slecht bij wat ik eigenlijk wel had verwacht, eenigste bummer van vandaag is dat me peuk uit me asbak is gevallen en op de draad van me G3 lazer muis is gevallen, stukkie weg gesmolten en deze muis kan ik volgens mij nergens meer kopen :( :( ...

Ben tevreden over vandaag, hecht veel waarde aan de adviezen die me gegeven zijn om lager te gaan spelen ook al heb ik genoeg cash om hoger te gaan spelen. Vind het tof dat er mensen zijn die toch de tijd nemen om een eind weg te schrijven zodat ik er iets van leer, dan neem ik ook de tijd om het goed door te lezen en de adviezen op te volgen aangezien de meeste hier tienduizenden handen meer ervaring hebben als ik.

27-01-2010 00:01

Ben nu al dik anderhalf uur dit stuk aan het schrijven met een stuk of 5 rookpauses er tussen, denk dat het tijd is om te stoppen met mijn eerste pagina van dit blog, morgen weer een nieuwe dag, nieuwe kansen :)

Ben ondertussen uiteraard tijdens dit stuk te schrijven gewoon aan het pokeren geweest, sta nu over de hele dag gezien ongeveer 6 dollar winst, winst is winst, had er liever 2 nullen achter zien staan maarrr, wie de kleine niet eert is de grote niet weert right?:)

To be Continued......

M

Beantwoorden
Citeren
31 reacties

Hey MrBlanca,

Heel veel succes met je pokercarriere en leuk dat je in een blog gaat vertellen hoe het je allemaal afgaat!

We zullen je zeker volgen! Succes met het beklimmen van de limieten, dan komen de $$$ ook vanzelf! :)

Ciao _cool:

Beantwoorden
Citeren
HoofdVogel
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door MrBlanca
wie de kleine niet eert is de grote niet weert right?:)

idd dat is de juiste instelling, je moet immers proberen zo weinig mogelijk in geld te denken bij poker. Geld boeit niet op de lage limieten, en als je echt goed wil worden mag het ook niet boeien op de hoge limieten.

Big Blinds/buyins wil je winnen, immers 1buyin op NL10 blijft nog altijd 1buyin op NL1000 ;)

Succes met het beter worden en geduld is heel belangrijk in het begin van je carriere, zowel met het uitbouwen van je bankroll als geduld in het spel.

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Ben onder de indruk van je verhaal en hoe je het nu aan wil gaan pakken.
Dus ik laat even een bolletje achter in het envelopje en wens je erg veel succes!!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Zeker netjes en veel suc6.

En elkaar helpen? Daar zijn we hier toch voor bij elkaar om elkaar beter te maken!! Daarom ben ik ook blijven hangen _biggrin:.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes man!

Winnen is gewoon 1x vaker opstaan dan vallen. ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag in 1 woord ;

TILT2

Bij partypoker ;
MrBlanca

Your Balance Real money Play money

Available $0,00 USD
In Play $0,00 USD
Restricted $0,00 USD
Total $0,00 USD
Tournament dollars Available $0,00 USD

Bij Jokerstars ;
MrBlanca

USD totaal Beschikbaar $0.03

Mijn laaste hand op pokerstars ;

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
7 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG 6jacklobster (4,190)
UTG+1 periclos340 (3,305)
MP cjlance (655)
CO gurd33p (1,535)
BTN Hero (1,675)
SB tinra10 (1,790)
BB wannaphathi (1,850)

Blinds: 75/150 Ante 15

Pre-Flop: (330, 7 players) Hero is BTN 7♥: 7♦:
4 folds, Hero goes all-in 1,660, 1 fold, wannaphathi calls 1,510

Flop: 3♥: K♦: T♥: (3,500, 2 players, 1 all-in)

Turn: J♠: (3,500, 2 players, 1 all-in)

River: 6♣: (3,500, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: 3,500
Hero shows a pair of Sevens
7♥: 7♦:
wannaphathi shows a straight, Ten to Ace
Q♣: A♣:

wannaphathi wins 3,500 (net +1,825)

Hero lost 1,675

----------------------------------------------------------------------

Vandaag eerst me kamer opgeruimt zodat ik in een non chaotishe omgeving zit tijdens het pokeren, maar dat mocht niet baten. Ik weet niet eens wat ik er van moet denken, heb voor mijn gevoel niet slecht gespeeld, sommige handen had anders gekunt maar toch heb ik ze op een andere manier gespeeld als dat ik normaal gewend ben, en toch, verlies ik vrijwel alles.

Complete Tilt, maar pas na het spelen, niet tijdens spelen retarded gaan spelen voor mijn gevoel. Zie een aantal redenen hiervoor, denk zelf dat mijn nieuwe medicatie hier ook aan heeft meegewerkt, voel me niet lekker in me vel, nu al helemaal niet meer en het gevoel van "opgeven" komt naar boven, niet alleen met poker zeg maar....

Ik baal er echt van...... vind het gewoon kudt (met dt) en word er alleen maar sipper en downer van als ik er over nadenk.

Heb net na die potjes eerst een warm bad gepakt, een glas of 4 red label naar binne gegoten en 3mg lorazepam gepakt, valium icm alchol werkt sterk, maar voel me nog steeds kudt en zowiso alchol drinken is niks voor mij, aangezien mijn vader lege flessen spaart (mooie verwoording voor ......... ) en heb daar eigenlijk haat tegen.

Heb ook sinds een lange tijd weer een beetje zin in drugs, al zal dat zowieso niet helpen maar toch krijg ik de kriebels er naar, voel me daar misschien nog het slechtste om. Heb me ook suf gerookt aan sigaretten vandaag, maar de stress is er niet minder om geworden.

Ik ben gewoon blut, op allebij de programma's waar ik speelde, ik kijk wel hoe het verder gaat, dagen zoals deze hoef ik niet vaak te hebben dan is het echt over voor mij, ook al had ik er de volste vertrouwen in.

Beetje een raar blog geworden, meer over hoe ik me voel en hoe ik denk ipv mijn pokerpotten te posten, ik weet nu trouwens wel hoe het moet :P

Echt, het eenigste wat ik positief vind aan vandaag is dat me kat zijn eerste kill heeft gemaakt ;

Heb me kapot gelachen, hij heeft denk ik minimaal n half uur trots rondgelopen met die vogel in zijn bek, zijn kill, zijn trots, heerlijk om zo je eigen kat te zien genieten en dat beest aan gort te raggen.

Voor de rest was t gewoon kudt... een echte baal dag, bad day, had beter de hele dag kunnen slapen dan had ik me niet zo gevoelt.

Soooo,.... whats next, i dont know, ik zal hier de komende paar dagen nog wel blijven schrijven, weet niet of het over poker zal gaan aangezien ik 0.0 heb, maar misschien blijft het toch interesant voor jullie om te lezen.

Hoop in ieder geval van harte dat jullie dag beter was!!!!

To be Contineud,...

M

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Gelukkig voelt die kleine witte van me (Blanca) dat er iets aan de hand is en komt me steeds opzoeken om bij/tegen me te komen te liggen en dan alleen maar lief spinnen,... gotta love them animals, zo spint hij strax al mijn negatieve energie eruit als het even meezit....

Mijn kat is mijn constante Royal Flush, der is niks beters

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

That sucks man!

Ik denk echter dat je moet inzien dat je gewoon nog niet klaar bent voor games. Wanneer het je zo aan het tilten zet ben je veel te kwetsbaar voor dit soort dingen.

Pillen en alcohol maken dat niet beter.

Je zei eerder dat je juist het idee had dat je jezelf niet minder voelde.

Je reactie nu maakt duidelijk dat dit ook meteen een van je zwakkere punten is.

Je bent gewoon (nog wel) een minder goede pokerspeler die wat tegenslag heeft. Dat ben ik ook en velen met mij. Is geen schande.

Dat je er problemen mee krijgt, lijkt mij het gevolg van het idee dat falen niet past bij je gevoel van wat je kunt. Falen is voor jou iets hatelijks, iets dat niet bij jou hoort. Maar falen hoort bij ons allemaal!

Er is geen pokerspeler die nooit tilt en ook geen speler die geen fouten maakt.

Ik heb net rushpoker zitten spelen en schrok van de enorme gaten in mijn spel. Was ook snel $15 down, maar wist het (jaja, domme mazzel) weer terug te pakken door een flush op de river, maar eerlijk gezegd speelde ik gewoon bar slecht. Ik ben gewoon geen cashgamer.

Ik wil het echter wel worden, dus ga er komende dagen hard mee aan de bak.

Je bent al je BR kwijt. Dat is echt balen, maar er zijn genoeg methoden om een nieuwe BR bij elkaar te krijgen, zoals onze TAF en het spelen van freerolls. Gelukkig heb je die 1000 opzij gezet, anders was je die ws ook kwijt geweest...

Freerolls kunnen saai zijn en weinig opleveren, maar het is met freerolls dat ik mijn weg uit een financieel dal wist terug te vinden. ZO heb ik een keer op Stars 6 uur zitten spelen om 12 cent te winnen!

Opgeven past niet in je persoonlijkheid. Je hebt de mogelijkheden en de kracht om te vechten, maar hebt daarbij hulp nodig. De vraag is: heb je het ervoor over om serieus te worden, je verleden achter je te laten en jezelf te zien als 'nieuwe schepping'?

Ik weet het, klinkt nogal evangelisch, maar zo is het niet bedoeld. Iedereen hier weet dat ik gelovig ben, maar daar heb ik het nu niet over. Wat jij gelooft is jouw zaak. Ik zeg het omdat het een universeel principe is.

Het verbreken van banden met een zwaar verleden is vaak noodzakelijk om werkelijk vrij te worden. Daarin falen velen, maar enkele weten zich te ontworstelen aan hun verleden.

Natuurlijk kan ik $50 overmaken (ben er ook niet te beroerd voor), maar daarmee help ik je niet. Wel wil ik je aanbieden om af en toe samen een game te spelen, waarbij we wel duidelijke afspraken maken.

Ik ben geen goede speler, weet wel winstgevend te spelen maar dat is ook alles. Maar misschien kan ik je wel helpen om anders naar het spel te kijken en ook naar jezelf.

Je moet zelf maar kiezen wat je wilt. Ik had liever dat een echt winstgevende speler je bij de hand nam (die mag zich natuurlijk altijd nog melden), maar vind dat ik je dit toch minstens moet aanbieden. Wat je ermee doet is je eigen keuze.

Veel sterkte!

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

Good mood pokeren is wel een vereiste. Wanneer je tamelijk onstabiel bent (trust me I know that feeling) krijg je toch meer de neiging om die ene donk na te gaan jagen die je een belachelijke suck-out heeft geven, just to get even :) Dat die clown op die momenten dan juist wel een hand heeft is ultra bagger gvd luckie donkey luck :evil:

Op lagere limieten spelen sucked inderdaad (zelf van plo200 naar plo10) moeten gaan omdat ik de kosten niet meer kon opbrengen, zelf ook wat ongelukkig in mijn vel zat en veel teveel geld uitgaf aan onzin dingen. Pokeren heeft ondanks het gevaar van veel geld te kunnen verliezen, een ander groot probleem en dat is dat je geisoleerd kunt raken omdat je 24/7 aan het pokeren bent en afspraken niet meer plant of uberhaupt nakomt, been there.

Jezelf rustig houden met verboden middelen zeg maar en dan gaan pokeren, not working very well either. Te overmoedig :D

Een goede strategie is om toch te zorgen dat je minimaal 20BI hebt voor het limiet dat je speelt. Andere varianten spelen waar je niets mee hebt is sowieso al een ongelukkig keuze doordat je meer uit frustratie/verveling en in een I dont care mood zit > tilt. Probeer zoals velen hier voor je gedaan hebben hier juist klein te beginnen en dat uit te bouwen dat een grotere roll, niet binnen 1 dag, 1 week, 1 maand maar rustig bouwen en zorg dat je er plezier in hebt. Belangrijkste is dat je niet broke gaat, en dat je altijd genoeg over hebt om te kunnen spelen als je daar zin in hebt.

Een roll van 0,00 blijft erg gaar, maar party/stars/ftp hebben desondanks voldoende mogelijkheden om met je punten toch nog iets leuks te kunnen spelen. Ik hoop dat je daarin slaagt.

Beantwoorden
Citeren

Hey Blanca,

I know the feeling..niet op alle gebieden welliswaar..maar in dat dal ben ik ook geweest..
Freerolls spelen is niet het meest ideale maar wel een boost voor het vertrouwen zo af en toe. ik werd gisteravond 57e v/d 3888 deelnemers voor 16ct(!!!) maar hey, wel 3831 man achter me gelaten! Dat stemt tot optimisme vindt ik.
Anyway, sterkte met die shit...
greetz.
Aik

p.s @ zeezout; respect! ik ben nog maar weinig mensen tegen gekomen die dingen verstaanbaar verwoorden. (slijm slijm? NEE! fact!)

Beantwoorden
Citeren
DeKuip
Elite Grinder

Klote om dit te lezen. Laat ik eerst maar zeggen dat ik totaal niet in de roken/pillen/alcohol wereld zit en ik me dus niet goed kan beseffen wat de impact daarvan is. En veel mensen zullen waarschijnlijk zeggen "stop met die shit", maar dat ga ik niet doen want ik weet dat zoiets alles behalve eenvoudig is.

Wat betreft poker blijft het klote dat je geen BR meer hebt en wat Zeezout zegt klopt als een bus, $50 overmaken schiet op dit moment niks op. Wat ik zelf altijd nog een keer wil doen, is op $0 beginnen en dan je geld bij elkaar sprokkelen. Zoiets lijkt me erg veel voldoening geven als het lukt, puur vanwege het feit dat er veel tijd in heeft gezeten maar je wel echt iets hebt bereikt. Nu zal het in jouw geval misschien eerder uit bittere noodzaak zijn, maar ik denk dat het voor jezelf ook erg goed kan zijn. Maar goed, ik wil niet teveel op die persoonlijke aspecten in gaan omdat ik daar gewoon te weinig vanaf weet.

Gelukkig zijn er veel mogelijkheden om je bankroll weer op te bouwen, waarvan eentje is het spelen met playmoney chips. Die kun je tegenwoordig namelijk gewoon voor geld inwisselen als je er een boel van hebt, dus dat zou een mooie manier zijn om weer iets op te bouwen. Daarnaast heb je natuurlijk het TAF-systeem, maar bijvoorbeeld ook op Stars de $0.01 of $0.02 toernooitjes, weet even niet precies hoeveel de buy-in was, maar met die $0.13 kan je echt nog wel wat doen!

Daarnaast sluit ik me aan bij Zeezout en ik denk dat je echt op zijn aanbod in moet gaan! He's the best.

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

zolang je nog elke keer een headrush/adrenalinestoot krijgt bij elke pot die je wint, en je met je vuist op tafel slaat als je een pot van 30bb of meer verliest, kan ik je aanraden gewoon playmoney te blijven spelen.

min of meer "leave your ego and emotions at the door when entering the poker room".

wil niet zeggen dat ik niet een keertje zucht/vloek als t een beetje tegenzit, of "YES" roep als ik iemand suckout, maar om er een gewoonte van te maken is gewoon fout gezien t dan waarschijnlijk je gameplannen gaat veranderen.

totally unrelated, maar Lleyton Hewitt is een speler die me waarschijnlijk keihard zou tilten als ik tegen m zou tennissen

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

First of all, bedankt voor jullie reacties, vind het echt fijn dat ik hier ben beland en er ook mensen zijn die op de een of andere manier hetzelfde (gevoel?) hebben meegemaakt, daarbij de adviezen en steun die ik krijg doet me echt goed.

Meen ik echt

Ik heb gelukkig vandaag een goede dag gehad, ben gister als een blok in slaap gevallen en werd rond 12 uur weer wakker, da was lang geleden dat ik zo lang heb geslapen (pillen+alcohol werkt té), wou eigenlijk niet eens zo lang slapen, maar voelde me wel goed uitgerust.

Als ik nu terugkijk op vandaag, was het een goede dag, voelde me gewoon een heel stuk beter als gister, gister was 3 keer niks.

Kom net uit een lekker warm bad en lig nu met me kat in me bed (Als ik iets achter de pc doe lig ik altijd in bed) en als ik nu hier rondkijk, is het perfect schoon, wou al dagen geleden schoonmaken, maar is me pas vandaag echt gelukt.

Heb ook me computer uit elkaar gehaald, ff met de stofzuiger er doorheen geweest en toen weer in elkaar gezet, extra ram erin gezet omdat die uit lammigheid gewoon nog in zijn verpakkig zat, nieuwe cooler in me kast gemaakt en nog een dvd brander aangesloten, zal al in mijn pc maar was niet aangesloten (lammigheid dus)... nieuwe windows 7 erop en hij draait echt perfect, geen bureaublad vol met icons (als je n 37inch hd tv als scherm hebt, en hem alsnog vol krijgt met bureaubladicon's, dat geeft al aan hoe chaotish alleen me pc al was!

Heb vandaag min of meer een schoonmaak/opruim dagje gehad, alles een beetje geordend en me moeder geholpen met huiselijke dinge, voelt ook altijd goed aan.

Nu ik dit aan het schrijven ben besef ik me dat ik best happy mag zijn over hoe vandaag is gelopen in verglijking met gister, gister is verleden tijd, vandaag ging het lekker, nu nog dit gevoel aanhouden en morgen lekker starten dan is MrBlanca weer helemaal tip top in orde!

@ Rogier ;

Quote "leave your ego and emotions at the door when entering the poker room"

Mijn ego kan ik wel overheen komen, maar mijn emoties kan ik helaas niet uitschakelen of inschakelen :(

@ aikikai ;

Freerolls boosten ook echt wel, zal zo verder uitleggen

@ Zeezout ;

Heeft iemand jouw al wel eens gezegt dat je een mooi mens bent met een goed hart? Bij deze <----

Jouw comment deed me erg veel, heel veel dingen kloppen precies en wil ook weer op een aantal dingen terugkomen ;

Je zei eerder dat je juist het idee had dat je jezelf niet minder voelde.

Je reactie nu maakt duidelijk dat dit ook meteen een van je zwakkere punten is.

Je bent gewoon (nog wel) een minder goede pokerspeler die wat tegenslag heeft. Dat ben ik ook en velen met mij. Is geen schande.

Ik voel me niet minder mens, dat bedoelde ik er mee, ben niet minderwaardig ofzo, maar qua poker, ben ik wel een mindere speler, dat klopt precies, maar daar valt nog genoeg in te leren, ben soms net een spons als ik iets interesant vind.

Dat je er problemen mee krijgt, lijkt mij het gevolg van het idee dat falen niet past bij je gevoel van wat je kunt. Falen is voor jou iets hatelijks, iets dat niet bij jou hoort. Maar falen hoort bij ons allemaal!

Falen is iets waar ik me inderdaad helemaal niet goed bij voel, sterker nog, ik begin niet eens aan dingen als ik ook maar een klein kansje zie om te falen, faalangst in kleine mate misschien, niet bij poker, daar ben ik voor mijn gevoel te overmoedig ipv bang om te falen.

De vraag is: heb je het ervoor over om serieus te worden, je verleden achter je te laten en jezelf te zien als 'nieuwe schepping'?

Stapje voor stapje komt dit al, voel me momenteel al in een andere paar schoenen staan als voorheen, uiteraard zal mijn verleden zijn littekens meenemen maar ook daardoor weet ik waar ik in de toekomst op moet letten.

Ik weet het, klinkt nogal evangelisch, maar zo is het niet bedoeld. Iedereen hier weet dat ik gelovig ben, maar daar heb ik het nu niet over. Wat jij gelooft is jouw zaak. Ik zeg het omdat het een universeel principe is.

Ik volg je principe, je hebt ook 100% gelijk daarin. Mijn geloof ? : Ik geloof in mezelf, klinkt voor jouw waarschijnlijk raar in de oren, maar ik denk dat iedere persoon zijn eigen keuzes maakt en kan doen wat hij daarmee wil doen, zolang de motivatie maar groot genoeg is, in principe kun je alles wat je wilt. Het leven voor mij heeft niks met god te maken, ik geloof wel dat er iets is na dat je dood gaat maar niet dat je bij god of dergelijke terecht komt, geloof persoonlijk meer in energie, positieve en negatieve energie. Geloof in god is een prachtig concept, ik vind het placebo achtig, maar uiteindelijk iedereen die zijn leven goed heeft geleid en daar aandacht in heeft gestoken om een goed mens te zijn en te blijven zal teruggaan naar de positieve energie als hij/zij deze tijd verlaat.

Natuurlijk kan ik $50 overmaken (ben er ook niet te beroerd voor), maar daarmee help ik je niet. Wel wil ik je aanbieden om af en toe samen een game te spelen, waarbij we wel duidelijke afspraken maken.

Ik zou jouw 50 eigenlijk niet eens willen, vind het in eerste instantie absoluut geweldig van je dat je een onbekend persoon in moeilijke tijden probeert te helpen door omgerekend 35 euro te stuuren absoluut iets wat je siert!

Maaarrrrr... Ik zou wel graag op je aanbod ingaan om samen een keer een game te spelen met jouw als soort van coach, met afspraken en onder jouw voorwaarden uiteraard. Dus als dit nog staat dan doe ik dit graag met je!

Eventjes verder over vandaag ;

Had dus eigenlijk niks meer op stars, ben met mijn fpp's gaan spelen op de 10 fpp freeroll en 20 fpp freeroll (heerlijk dat die 5 minuten na elkaar starten)

Deze gaan me over het algemeen altijd wel goed af, ben iemand die (als het moet) belachelijk veel gedult kan opbrengen, en heb dus ook goede kaarten gefold gewoon omdat ik langer in die freeroll wou blijven aangezien er elke 5 minute er toch weer superveel mensen uit zijn!

Resultaten :

20 fpp ($1000 prize pool)
541/ 4657
37c

10 fpp ($500 prize pool)
88/3796
75c

In totaal dus $1.12 verdient vandaag!

Daarna 1 double or nothing sit and go gedaan van 1.1 dollar, en die verloren (6e geworden) maar ben happy met het resultaat

Ben al eerder ooit op die freerolls van 20fpp als 24e ge eindigt, kan het opzich wel opbrengen om alleen goede kaarten te spelen, ga gewoon andere dingen doen terwijl ik aan het pokeren ben daar..

Mijn bankroll staat nu weer op 0, alleen voel ik me er niet slecht bij, beetje appart eigenlijk maar zit vandaag ook gewoon wat beter in mijn vel en geen nasleep van rare medicatie van eergister.

Wat mij wel opviel en intereseerde :

Ik heb nog maar 5 fpp's nodig voor 10 dollar te unlocken.... Dat word dus mijn volgende taak, iemand enig idee hoe ik dat het snelste doe?

Ik heb nu nog maar 5.56 fpp's op stars, daar kan ik niks mee maar als dat 10.56 fpp's worden dan unclock ik 10 dollar, dat is mijn streven.

Moet alleen even iemand lief aankijken om met een paar dollar die FPP's te behalen, zal morgen me broertje eens vragen of hij iets kan missen, die staat geloof ik in de + maar tsjah, hij is nog wel superjunk en raar, weet niet echt of ik op hem kan rekenen, maar komt wel goed daar ben ik zeker van, die 10 dollar unlock ik!!

Daarna, is het plan om die lage 1.1 dollar don's te spelen, turbo dan wel, i like them, als dat tientje heb probeer ik voortaan op lange termijn te gaan kijken, want 5 dollar per dag winnen is toch weer 150 dollar winst aan het eind van de maand, daar kan ik ook leuke dingen mee.

Enn, vandaag weer iets van mezelf tegengekomen, die 2 freerolls die ik speelde gingen heerlijk, allebij de freerolls ging ik eruit door verkeerde momenten te pakken om te bluffen, preflop all in en op de river geblutft, zo ben ik er uitgegaan, dus minder gaan bluffen is iets wat ik als sticky note op mijn pc ga schrijven!

Mijn komend doel is ;

10 dollar bonus unlocken door 5 fpp's erbij te krijgen.
$1.10 double or nothing sit and go's spelen, ong 5 a 10 per dag en dan stoppen ook als ik ze allemaal verlies om tilt tegen te gaan.

Als ik met dit doel consistant ben en zo 5 tot 10 dollar per dag in de + kom te staan ben ik al superhappy aangezien ik nu even op lange termijn kijk, en dan is het aan het eind van de maand toch redelijk wat geld om iets nuttigs mee te doen.

Maar, ga niet geld gericht spelen, wil die don's winnen omdat dons over het algemeen hetzelfde zijn, 5 out en je bent itm, dat is bij elke don, ook bij die van 10 dollar of 50 dollar, dus don's worden mijn ding! ;)

Again, even terugkomend op zeezout, ik heb respect voor je post hier in dit threadje, vind je nu al een toffe gast zonder dat ik je ken, dit heb ik niet vaak!

Mocht een van jullie $1.10 kunnen missen zodat ik de eerste don kan spelen en daarmee ook meer Fpp's kan halen, zou ik je dankbaar zijn!
Bij stars heet ik ook MrBlanca (Voel me nu echt even een vieze natnek die aan het schooien is, bah bah)

Anywho, thanks again for your time mede forum gasten, ik vind het schrijven hier in mijn blogje fijn omdat ik op deze manier ook mijn ei kwijt kan en ook van alle kanten gruwelijk goede tips krijg, vandaag al kunnen toepassen en itm geraakt bij de freerolls! Helaas kan ik dit morgen niet nog een keer doen want me fpp staat op 5.56, heb er 10 nodig om 1 freeroll te spelen...

Btw, die freerolls zijn wel echt appart, dat kan ik niet echt zien als tournooi spelen want als je ergens speelt waar mensen zelf wel inleg moeten neerleggen dan spelen ze al snel anders, maar, al met al ;

Goeie dag!

To be Continued,....

M

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Sleep well yall!

Luister mijn standaart slaap muziek maar eens, dan poker je geloof ik ook niet goed meer :P

Beantwoorden
Citeren
blowkonijn
Oldschool Grinder

Ik speel op mn best als ik stomdronken ben en tijdens een toernooi ff een half uurtje tot een uurtje pit. Blowen doet ook goed en pijnstillers zijn top. Fuck nuchter spelen, dan word ik alleen maar kwaad :D :D

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zo M, je bent wel ff aan het schrijven geweest :D

Thnx for the compliment.

Ik kom pas net achter de PC, dus vandaar nu pas reactie ;)

Die afspraak om samen eens een game te doen staat!

Ik moet alleen even kijken wanneer ik zelf in gelegenheid ben daarvoor, want dit weekend ben ik waarschijnlijk weinig thuis.

Mail anders ff je skype naar zeezoutpoker@gmail.com, dan overleggen we het wel via skype. Hier posten mag natuulijk ook :P (kan wel ff duren voordat ik reageer, want ik check niet altijd meteen mijn mail)

Het kan ff paar dagen duren, maar dan spelen we een paar games. Kun je mooi nog ff proberen wat met Freerolls te pakken als BR.

Nog één tip: Ga niet meteen met een gewonnen $ weer een DON spelen, maar wacht ff tot je wat extra buy-ins hebt. Anders speel je toch snel met scared money en moet je na 1 verloren partij alweer opnieuw beginnen.

Slowstarten is niet leuk, maar wel een goede test voor je discipline.

Maar mail maar ff, dat overlegt wat gemakkelijker ;)

Succes!

Beantwoorden
Citeren

Hey Blanca,

Goeie blog man! ik lees met interesse, en wat zeezout betreft; ik ken hem ook niet persoonlijk, af en toe een berichtje in het begin van mijn pokerstrategylidmaatschap..ik ben verpleegkundige, heb een redelijke mensenkennis; en idd--> die man valt zeker onder de goeien!

By the way; op stars is ook om 19:30 dagelijks de nederlands/belgische exclusive freeroll($100 prijzengeld en op zondag $1000). is wel een donkfest af en toe maar itm is makkelijk te halen als je zoveel geduld hebt als je zegt te hebben.(is dit goed nederlands? rare zin :D ) gewoon gratis, geen fpp inleg o.i.d.

suc6 dude.
greetz.
Aik.

Beantwoorden
Citeren
NietzscheF
PokerStrategist

We moeten allemaal weer ergens beginnen en ik weet hoe het sucked als je ff niet de middelen hebt om te pokeren, het is niet veel maar ik sponser je wel voor 3 Don's.

Succes!

ps:

Een easy grind is plo2, start met 1 dollar en wacht op juiste handen/draws. Believe me het is echt een goudmijn. Ik pak per 30 handen nu ongeveer 1BI (2us).

Je kunt het beste even de vids van Marple kijken (o o o o omaha).

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door NietzscheF
We moeten allemaal weer ergens beginnen en ik weet hoe het sucked als je ff niet de middelen hebt om te pokeren, het is niet veel maar ik sponser je wel voor 3 Don's.

Succes!

ps:

Een easy grind is plo2, start met 1 dollar en wacht op juiste handen/draws. Believe me het is echt een goudmijn. Ik pak per 30 handen nu ongeveer 1BI (2us).

Je kunt het beste even de vids van Marple kijken (o o o o omaha).

Ondanks dat PLO op microstakes inderdaad een goudmijn is lijkt het me geen ideale manier om een BR mee te gaan proberen opbouwen gezien de swingy aard van PLO he ;)

MrBlanca: respect voor je openheid en je zelfinzicht, post hier even in je blogje omdat ik je zeker verder wil volgen!!

Keep it up en je komt er wel weer!!

Nox

Beantwoorden
Citeren