First of all, bedankt voor jullie reacties, vind het echt fijn dat ik hier ben beland en er ook mensen zijn die op de een of andere manier hetzelfde (gevoel?) hebben meegemaakt, daarbij de adviezen en steun die ik krijg doet me echt goed.
Meen ik echt
Ik heb gelukkig vandaag een goede dag gehad, ben gister als een blok in slaap gevallen en werd rond 12 uur weer wakker, da was lang geleden dat ik zo lang heb geslapen (pillen+alcohol werkt té), wou eigenlijk niet eens zo lang slapen, maar voelde me wel goed uitgerust.
Als ik nu terugkijk op vandaag, was het een goede dag, voelde me gewoon een heel stuk beter als gister, gister was 3 keer niks.
Kom net uit een lekker warm bad en lig nu met me kat in me bed (Als ik iets achter de pc doe lig ik altijd in bed) en als ik nu hier rondkijk, is het perfect schoon, wou al dagen geleden schoonmaken, maar is me pas vandaag echt gelukt.
Heb ook me computer uit elkaar gehaald, ff met de stofzuiger er doorheen geweest en toen weer in elkaar gezet, extra ram erin gezet omdat die uit lammigheid gewoon nog in zijn verpakkig zat, nieuwe cooler in me kast gemaakt en nog een dvd brander aangesloten, zal al in mijn pc maar was niet aangesloten (lammigheid dus)... nieuwe windows 7 erop en hij draait echt perfect, geen bureaublad vol met icons (als je n 37inch hd tv als scherm hebt, en hem alsnog vol krijgt met bureaubladicon's, dat geeft al aan hoe chaotish alleen me pc al was!
Heb vandaag min of meer een schoonmaak/opruim dagje gehad, alles een beetje geordend en me moeder geholpen met huiselijke dinge, voelt ook altijd goed aan.
Nu ik dit aan het schrijven ben besef ik me dat ik best happy mag zijn over hoe vandaag is gelopen in verglijking met gister, gister is verleden tijd, vandaag ging het lekker, nu nog dit gevoel aanhouden en morgen lekker starten dan is MrBlanca weer helemaal tip top in orde!
@ Rogier ;
Quote "leave your ego and emotions at the door when entering the poker room"
Mijn ego kan ik wel overheen komen, maar mijn emoties kan ik helaas niet uitschakelen of inschakelen
@ aikikai ;
Freerolls boosten ook echt wel, zal zo verder uitleggen
@ Zeezout ;
Heeft iemand jouw al wel eens gezegt dat je een mooi mens bent met een goed hart? Bij deze <----
Jouw comment deed me erg veel, heel veel dingen kloppen precies en wil ook weer op een aantal dingen terugkomen ;
Je zei eerder dat je juist het idee had dat je jezelf niet minder voelde.
Je reactie nu maakt duidelijk dat dit ook meteen een van je zwakkere punten is.
Je bent gewoon (nog wel) een minder goede pokerspeler die wat tegenslag heeft. Dat ben ik ook en velen met mij. Is geen schande.
Ik voel me niet minder mens, dat bedoelde ik er mee, ben niet minderwaardig ofzo, maar qua poker, ben ik wel een mindere speler, dat klopt precies, maar daar valt nog genoeg in te leren, ben soms net een spons als ik iets interesant vind.
Dat je er problemen mee krijgt, lijkt mij het gevolg van het idee dat falen niet past bij je gevoel van wat je kunt. Falen is voor jou iets hatelijks, iets dat niet bij jou hoort. Maar falen hoort bij ons allemaal!
Falen is iets waar ik me inderdaad helemaal niet goed bij voel, sterker nog, ik begin niet eens aan dingen als ik ook maar een klein kansje zie om te falen, faalangst in kleine mate misschien, niet bij poker, daar ben ik voor mijn gevoel te overmoedig ipv bang om te falen.
De vraag is: heb je het ervoor over om serieus te worden, je verleden achter je te laten en jezelf te zien als 'nieuwe schepping'?
Stapje voor stapje komt dit al, voel me momenteel al in een andere paar schoenen staan als voorheen, uiteraard zal mijn verleden zijn littekens meenemen maar ook daardoor weet ik waar ik in de toekomst op moet letten.
Ik weet het, klinkt nogal evangelisch, maar zo is het niet bedoeld. Iedereen hier weet dat ik gelovig ben, maar daar heb ik het nu niet over. Wat jij gelooft is jouw zaak. Ik zeg het omdat het een universeel principe is.
Ik volg je principe, je hebt ook 100% gelijk daarin. Mijn geloof ? : Ik geloof in mezelf, klinkt voor jouw waarschijnlijk raar in de oren, maar ik denk dat iedere persoon zijn eigen keuzes maakt en kan doen wat hij daarmee wil doen, zolang de motivatie maar groot genoeg is, in principe kun je alles wat je wilt. Het leven voor mij heeft niks met god te maken, ik geloof wel dat er iets is na dat je dood gaat maar niet dat je bij god of dergelijke terecht komt, geloof persoonlijk meer in energie, positieve en negatieve energie. Geloof in god is een prachtig concept, ik vind het placebo achtig, maar uiteindelijk iedereen die zijn leven goed heeft geleid en daar aandacht in heeft gestoken om een goed mens te zijn en te blijven zal teruggaan naar de positieve energie als hij/zij deze tijd verlaat.
Natuurlijk kan ik $50 overmaken (ben er ook niet te beroerd voor), maar daarmee help ik je niet. Wel wil ik je aanbieden om af en toe samen een game te spelen, waarbij we wel duidelijke afspraken maken.
Ik zou jouw 50 eigenlijk niet eens willen, vind het in eerste instantie absoluut geweldig van je dat je een onbekend persoon in moeilijke tijden probeert te helpen door omgerekend 35 euro te stuuren absoluut iets wat je siert!
Maaarrrrr... Ik zou wel graag op je aanbod ingaan om samen een keer een game te spelen met jouw als soort van coach, met afspraken en onder jouw voorwaarden uiteraard. Dus als dit nog staat dan doe ik dit graag met je!
Eventjes verder over vandaag ;
Had dus eigenlijk niks meer op stars, ben met mijn fpp's gaan spelen op de 10 fpp freeroll en 20 fpp freeroll (heerlijk dat die 5 minuten na elkaar starten)
Deze gaan me over het algemeen altijd wel goed af, ben iemand die (als het moet) belachelijk veel gedult kan opbrengen, en heb dus ook goede kaarten gefold gewoon omdat ik langer in die freeroll wou blijven aangezien er elke 5 minute er toch weer superveel mensen uit zijn!
Resultaten :
20 fpp ($1000 prize pool)
541/ 4657
37c
10 fpp ($500 prize pool)
88/3796
75c
In totaal dus $1.12 verdient vandaag!
Daarna 1 double or nothing sit and go gedaan van 1.1 dollar, en die verloren (6e geworden) maar ben happy met het resultaat
Ben al eerder ooit op die freerolls van 20fpp als 24e ge eindigt, kan het opzich wel opbrengen om alleen goede kaarten te spelen, ga gewoon andere dingen doen terwijl ik aan het pokeren ben daar..
Mijn bankroll staat nu weer op 0, alleen voel ik me er niet slecht bij, beetje appart eigenlijk maar zit vandaag ook gewoon wat beter in mijn vel en geen nasleep van rare medicatie van eergister.
Wat mij wel opviel en intereseerde :
Ik heb nog maar 5 fpp's nodig voor 10 dollar te unlocken.... Dat word dus mijn volgende taak, iemand enig idee hoe ik dat het snelste doe?
Ik heb nu nog maar 5.56 fpp's op stars, daar kan ik niks mee maar als dat 10.56 fpp's worden dan unclock ik 10 dollar, dat is mijn streven.
Moet alleen even iemand lief aankijken om met een paar dollar die FPP's te behalen, zal morgen me broertje eens vragen of hij iets kan missen, die staat geloof ik in de + maar tsjah, hij is nog wel superjunk en raar, weet niet echt of ik op hem kan rekenen, maar komt wel goed daar ben ik zeker van, die 10 dollar unlock ik!!
Daarna, is het plan om die lage 1.1 dollar don's te spelen, turbo dan wel, i like them, als dat tientje heb probeer ik voortaan op lange termijn te gaan kijken, want 5 dollar per dag winnen is toch weer 150 dollar winst aan het eind van de maand, daar kan ik ook leuke dingen mee.
Enn, vandaag weer iets van mezelf tegengekomen, die 2 freerolls die ik speelde gingen heerlijk, allebij de freerolls ging ik eruit door verkeerde momenten te pakken om te bluffen, preflop all in en op de river geblutft, zo ben ik er uitgegaan, dus minder gaan bluffen is iets wat ik als sticky note op mijn pc ga schrijven!
Mijn komend doel is ;
10 dollar bonus unlocken door 5 fpp's erbij te krijgen.
$1.10 double or nothing sit and go's spelen, ong 5 a 10 per dag en dan stoppen ook als ik ze allemaal verlies om tilt tegen te gaan.
Als ik met dit doel consistant ben en zo 5 tot 10 dollar per dag in de + kom te staan ben ik al superhappy aangezien ik nu even op lange termijn kijk, en dan is het aan het eind van de maand toch redelijk wat geld om iets nuttigs mee te doen.
Maar, ga niet geld gericht spelen, wil die don's winnen omdat dons over het algemeen hetzelfde zijn, 5 out en je bent itm, dat is bij elke don, ook bij die van 10 dollar of 50 dollar, dus don's worden mijn ding!
Again, even terugkomend op zeezout, ik heb respect voor je post hier in dit threadje, vind je nu al een toffe gast zonder dat ik je ken, dit heb ik niet vaak!
Mocht een van jullie $1.10 kunnen missen zodat ik de eerste don kan spelen en daarmee ook meer Fpp's kan halen, zou ik je dankbaar zijn!
Bij stars heet ik ook MrBlanca (Voel me nu echt even een vieze natnek die aan het schooien is, bah bah)
Anywho, thanks again for your time mede forum gasten, ik vind het schrijven hier in mijn blogje fijn omdat ik op deze manier ook mijn ei kwijt kan en ook van alle kanten gruwelijk goede tips krijg, vandaag al kunnen toepassen en itm geraakt bij de freerolls! Helaas kan ik dit morgen niet nog een keer doen want me fpp staat op 5.56, heb er 10 nodig om 1 freeroll te spelen...
Btw, die freerolls zijn wel echt appart, dat kan ik niet echt zien als tournooi spelen want als je ergens speelt waar mensen zelf wel inleg moeten neerleggen dan spelen ze al snel anders, maar, al met al ;
Goeie dag!
To be Continued,....
M