Ik speel nu af en aan een paar jaartjes poker online met over het algemeen een negatief resultaat. Dit komt natuurlijk doordat ik meer op gevoel en ervaring speelde waardoor je eigenlijk altijd nat gaat
Zeker omdat ik eigenlijk nooit aan bankroll management heb gedaan, dat gaat eventjes goed en uiteindelijk ben je alsnog alles kwijt...
Via een vriend van mij ben ik hier terecht gekomen en heb me verdiept in de SSS strategie. Deze heb ik vervolgens geprobeerd en het werkt inderdaad uitstekend!
Nu wil ik eens kijken of ik verder kan komen met poker door de fijne kneepjes te leren, van bankroll management tot odds en outs. Met dit blog wil ik graag mijn vorderingen documenteren en graag jullie meningen/opmerkingen ontvangen.
Dit zijn voorlopig de doelen die ik zowel op korte als ook op lange termijn wil behalen:
- de wiskunde achter odds en outs volledig begrijpen en eigen maken
- de SSS strategie goed kunnen toepassen
- Stats tool gaan gebruiken, ik weet alleen nog niet welke nu het beste werkt (tips?)
- door de limieten omhoog werken naar NL50 en daar ook lucratief op kunnen spelen.
- Overstappen van SSS naar BSS, omdat BSS mij beter ligt.
De kans is aanwezig dat deze lijst nog aangevuld of bijgesteld gaat worden
Ik speel niet elke dag, maar probeer toch elke week een paar uur te pokeren om wel in de flow te blijven.
Status op dit moment: de $50,- bonus gebruikt om op 888 te beginnen met deze missie. Nu 2 weken verder sta ik op $81 en had eigenlijk nog meer kunnen hebben als ik niet een paar keer eigenwijs was geweest
Ik heb alleen geen idee hoeveel handen ik nu gespeeld heb of hoe hoog mijn BB/100 handen is...ik neem aan dat ik daarvoor toch echt een stats tool moet hebben.
Het plan is om binnenkort over te stappen naar Partypoker of Everest...
Hopelijk vinden jullie het leuk om mijn voortgang te zien!