Ga naar het forum
My Pokerlife

Meldingen
Alles wissen

My Pokerlife

5,432 Berichten
147 Gebruikers
0 Reacties
83.1 K Weergaven
ICheckMate
Elite Grinder

Oorspronkelijk gepost door bobm78
Heeft het nog zin hier te valuebetten?
Villain is random, nog geen 10 handjes van, 25/0.

No Limit Holdem Tournament
PokerStars
7 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
$10+$1

Stacks:
UTG elninio7773 (3,255) 109bb
UTG+1 sQu33ZY (4,114) 137bb
MP perrynell (4,203) 140bb
CO madavaster (2,665) 89bb
BTN bobm78 (2,955) 99bb
SB aljaslk (2,740) 91bb
BB Henke_77 (2,580) 86bb

Blinds: 15/30

Pre-Flop: (45, 7 players) bobm78 is BTN Q♦ Q♣
4 folds, bobm78 raises to 90, 1 fold, Henke_77 calls 60

Flop: 6♠ J♣ 3♥ (195, 2 players)
Henke_77 checks, bobm78 bets 95, Henke_77 calls 95

Turn: 4♥ (385, 2 players)
Henke_77 checks, bobm78 bets 240, Henke_77 calls 240

River: A♥ (865, 2 players)
Henke_77 checks, bobm78 ?

Vrij easy half pot betje tegen call fish
- Hoevaak heeft hij harten ? Ik bedoel tis backdoor dus hij moet wsl ook nog een pair op de flop hebben en het kan niet Ahxh zijn omdat de A al op board ligt
- Hoeveel azen heeft hij hier ? Hij moet preflop hebben gecalled dus wsl 70% van de A6o en de A4o vallen af, A4s of A6s kan niet schoppen zijn of harten dus maar 2 combo's, verder heeft hij veel random shit in zijn hand waar hij vaak nog een keer mee callt dus ik bet hier 425 imo, en verwacht redelijk wat crying calls

Edit: Vergeet AJo en AJs, maar dan moet hij nergens hebben geraised en river niet hebben gedonkt, wat overigens ook geld voor harten en 2pair of Ax dat hij dan nog vaak zal donken ook.

Beantwoorden
Citeren
Roodbaars1986
PokerStrategist

he chef,

Hoe is het verlopen? de zesde... Beetje goed gegaan de operatie?

Enfin, zag dat je tegen me had gepraat op Skype, was toen even eten halen in de stad, en bleef wat langer hangen, vandaar dat ik niet had gereageerd. Ben denk ik morgen nog wel online, en anders in de loop van de week om even te updaten na je operatie, ben wel benieuwd.

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Gaat op zich prima, dank je...

Afgelopen donderdag dus idd de operatie gehad, mocht vrijdag in de loop van de middag weer naar huis. Eerste dagen zijn altijd kut na een operatie, je hebt gewoon vrij veel pijn, wat niet raar is als je weet wat ze allemaal uitspoken tijdens zo'n narcose :D Extra pijnlijk is ook dat ik geen kussen oid onder mijn knie mag leggen (mocht 1e operatie wel), dus kan niet ff de druk van het gewricht af halen. Heb uiteraard wel wat pijnstillers, en ontstekingsremmers, en bloedverdunners, kan binnenkort een eigen apotheek beginnen. Moet zelf ook injecties toedienen 14 dagen lang, tegen trombose, das best eng in begin zo'n spuit in jezelf zetten.

Volgens de arts is alles goed gegaan, en was mijn knie verder in prima conditie, had geen enkele vorm van slijtage aan meniscus ofzo, daar ben ik wel blij mee. Morgen heb ik 1e afspraak bij de fysio waar ik erg naar uit kijk, wil graag zo snel mogelijk beginnen met de revalidatie.
Het is wel erg zwaar zo, heb nog teveel pijn om te kunnen hinkelen (schokken), dus moet alles met krukken doen, en op 1 been. Simpele dingen als kopje koffie, of glaasje cola van keuken naar bank brengen is een heel karwei, naar de wc gaan, tanden poetsen, alles is zwaar. Is toch 80/85 kg dat ik hele tijd op 1 been heb, opstaan van een lage bank of bed is dus wel zwaar. Maar das kwestie van wennen, ik kan me herinneren van de vorige keer dat ik na paar weken mijn krukken amper nog nodig had binnenshuis, deed alles hinkelend, en dat ging prima. Ben nu wel stuk zwaarder, maar moet lukken lijkt me.
Tis dus nog ff volhouden tot ergste pijn weg is (hooguit 1 weekje), en dan
zal de vooruitgang vrij rap gaan...

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Good luck chuck, uhm bob!

Beantwoorden
Citeren
elsjorro
PokerStrategist

Dat is de operatie van de kruisband? Hebben ze hem gelijk vervangen? Bij mij hebben ze het in een keer gedaan

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Thanks Samni!

Ja, klopt Elsjorro, 6 jr terug afgescheurd, 6 jr zonder kruisband geleefd, maar knie was te instabiel en heb nu dus nieuwe kruisband gekregen.
Gisteren 1e fysio gehad, ben er naar toe gelopen op krukken.
Normaal is het mss 5 minuutjes lopen ofzo, heb er nu half uur over gedaan en 4 liter vocht verloren :D
Ergste naweeen van operatie trekken langzaam weg, dus over paar dagen het grinden maar weer oppakken!

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Qua poker weinig nieuws te melden, heb nog niet gespeeld.
Qua revalidatie wel goed nieuws, want gaat erg voorspoedig, afgelopen week echt flinke sprongen gemaakt, figuurlijk dan he... :D
2x fysio p/w, en doe zelf veel oefeningen thuis, lig al ver voor op schema.
Krijg weer wat kracht terug in mijn knie, en de napijn is zo goed als volledig weg, kan dus meer gewicht op mijn knie zetten. Dit neemt de druk op mijn ene been wat weg, en dat geeft toch wel enorm veel rust en balans waardoor ik de dagelijkse dingen makkelijker kan doen. Waarschijnlijk vanaf volgende week al oefeningen om zonder krukken te kunnen gaan lopen, dus dat schiet lekker op.

Vandaag dus ook maar weer beginnen met wat te grinden!!

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

Mooi zo gozer

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

Lekker bob, hopen dat het herstellen zo blijft gaan!

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Lekker man ga zo door!

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Thanks all!

Afgelopen week wat kleine sessietjes gespeeld, voornamelijk 180's, om er weer in te komen. Speel 9/12 tafels, en dat gaat op zich wel goed zolang ik de sessie tussen 2/4 uurtjes houdt, na 4 uurtjes begint het toch wel beetje te irriteren enzo.

Heb obv nog geen sample sinds ik ben begonnen met de staking, gisteren 35 games waarvan 0 ITM, dus dat schiet niet echt op, op mijn kleine sample :D

Kom niet echt veel moeilijke spots tegen op de 180's, dus heb ook geen handjes om te posten, maar zal straks na mijn sessie wat reviewen van afgelopen week, mss dat ik dan toch wat twijfel handjes tegen kom.

Zo dus maar eerst zorgen dat ik weer in de plus sta... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

GL man met je staking !

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Gaat prima met mijn knie, en speel inmiddels weer gewoon volledige sessies en dus niet alleen turbo's en 180's, maar ook regspeeds.
Zit nog niet echt mee, maar haal al wel redelijk wat deep runs, zo werd ik gisteren 66e in een 13.50$ KO (800 man), verloor pot voor CL met QQ vs JJ en AK op de river obv :D Werd ook nog 29e in een 5$ (800 man), en 16e in een 2$ turbo (6700 man). Op zich niet slecht dus, maar heb er weinig aan.
Maar heb wel weer enorm veel zin om te grinden, dus die ship komt vanzelf.

Vanmiddag weer een sessie, GL to me.. :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

+1

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

Gl sir!

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Succes met je sessie en hopelijk run je nu nog dieper dan gisteren :D!

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Thanks guys, jullie ook succes!

Beantwoorden
Citeren
bobm78 Topicstarter
bobm78
Poker Player

Weinig bijzonders te melden gehad laatste 2 weken.

Met knie en revalidatie gaat alles zijn gangetje, wat traag omdat ik nog niet zo veel mag, is dus kwestie van tijd..

Met pokeren ging het op zich ook niet slecht, al won ik niets.
Wat coachings gehad, wat deep runs gehad, maar viel nog niet op zijn plek in de eindfases, bleef maar potten voor Cl of top3, verliezen deep.
Eergisteren stond ik 750 mu, en moest refill vragen, maar won mijn laatste toernooi, 1/611, in een 5$ voor 575. Werd ook nog 7/500 in een 2$ r/a.
Ondanks de 2 ft's stond ik nog steeds 50 mu, maar gisteren kwam daar een einde aan, werd 1/1633 in een 5$ 6max hyper, voor 1350.

Binnenkort samen met mijn coach deze 3 runs reviewen, en dan gaan we weer stapje omhoog in de stakes :D

Beantwoorden
Citeren
Champi888
PokerStrategist

goed bezig gozer :D

Beantwoorden
Citeren
TurboHenk
Legacy Member

Gaat lekker nu doorknallen!

Beantwoorden
Citeren