Ga naar het forum
MYSTIQUE van NIKS n...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] MYSTIQUE van NIKS naar ...............

30 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
1,262 Weergaven

Mijn beste successtory so far is toch wel mijn FullTilt pokeraccount nickname Rileo.
Opgebouwd tot wat het nu is uit helemaal niets.

Het is begonnen met het winnen van de Freeroll voor nederlanders s'avonds, had het account net aangemaakt en 1 van de eerste freerolls was het dus al raak 15 dollar gewonnen het begin was er.

Met deze begin stack eerst alleen freerolls, 1 dollar toernooitjes en SNG's gespeeld met al snel weer een succes van 92 dollar door een 1e plaats in een 6 seat MTT. En 50 gratis dollars die door your pokercash werden bijgeschreven.

Grappig wat ik toen nog niet wist is dat "Jesus" Ferguson toen ook de doelstelling had om een account uit het niets op te bouwen, de eerste 2 maanden lag ik voor hahaha. Niet langer natuurlijk, helaas, want na nog een paar maanden had hij zijn doel van 10.000 dolar behaald.

Verders nog wat ITM gespeeld, laatste tijd gaat het wat minder, heb nu een bankroll van 150, op naar het winnen van een nog groter toernooi. Hoewel ik meestal niet meer inzet dan het 3 dollar bounty toernooi.

Al met al spelen we nu toch al een jaar helemaal gratis elke dag weer en hebben nu op alle accounts bij elkaar nog zo'n 375 dollar, dus zo hopen we nog jaren door te kunnen op naar prof.

GROETEN MYSTIQUE TOSHIDEN

29 reacties

netjes!!

is die FT account aan PS gelinkt?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

NEEEEE, was dat maar waar, daar spelen we nu het meeste. Alleen wij hebben in het begin voor Titan gekozen en blijkbaar kunnen alle andere accounts niet worden gekoppeld als je al een account hebt.

dat is niet perse zo Rich,

ik weet niet of dat bij FT zo is, de mods weten dat wel

edit: bij FT kan dat dus niet meer

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ben derde geworden in een $2+0.25 MTT.
ER deden 63 pers. mee.
$18.70 gewonnen BR nu $160.

groeten Mystique Toshiden

Sharkking89
PokerStrategist

nice job :D

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Net klaar met een $3 knockout toernooi (Sng) van 90 man op FT,
Ben 2de geworden en #43,88 verdient.
Ik heb er ook nog 6 knockout gespeeld daarvoor $0.50 per KO.
BR nu $201

groeten Mystique Toshiden

Sharkking89
PokerStrategist

nice result you 2!

selgae
PokerStrategist

gaat lekker Mystique die 3,30 zijn leuk om te spelen doe ze ook vaak succes verder nog en ga zo door ;)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dank je, zal zeker m'n best blijven doen

netjes!!

zelf ff in een slechte run vandaag

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

dank je Pat maar jammer voor jou komt ook wel weer goed.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag weer ITM op FullTilt. 6 seated $1 MTT van 399 pers. Richard was het toernooi begonnen en had een beginstack opgebouwd voor me. Tijdens de Bubble heb ik het overgenomen Had toen een stack van 12000 en stond 23e van de toen nog 55. Ging lekker, na een tijdje vloog de bubble eruit en haalde ik een paar mooie handen binnen stond 7e van de 20 met een stack van 31000. Even geen hand gehad en helaas toen kwam de volgende hand:

KK op de small blind
blinds 4000/8000
UTG1 bet 14000 van zijn 37000 stack
en de rest fold, ik ga All-in
BB fold ook
UTG1 called, showdown tegen AA
Of dat nog niet erg genoeg was valt zowel mijn K als de A op de flop GAME OVER.
edit: vergeet nog hierdoor 18e geworden :(--------- :D

Volgens mij had ik deze hand niet echt anders kunnen spelen, iemand suggesties? Hoop dat het een beetje duidelijk is, ik zie zulke mooie plaatjes in de andere topics die hun handen beschrijven. Heb nog niet uit gevonden hoe die software werkt.

in het forum staan handconverters, die spreken voor zzich Le

Maarten84
PokerStrategist

Moet je doen, KK is nu éénmaal te goed om altijd weg te leggen na een raise :).

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Je loopt maar 1 op ca 22-24 keer tegen AA aan in een FR-tafel, dus is gewoon pech.

Er is maar een situatie dat ik KK weggooi in een NL cashgame en dat is als je IP een regular nit 12/8/3 early position speler 3-bet ( met een tight imago ) en hij 4-bet 3x3-bet. Dan kun je wel shoven wat je wil maar hij zal daar altijd azen hebben. Is me nu al 3 keer gebeurt en sindsdien gooi ik mijn koningen in deze ene specifieke situatie gewoon altijd weg.

Yoghi
BlackMember

Ik heb eens AA gefold in de Titan League :)

Oorspronkelijk gepost door Yoghi
Ik heb eens AA gefold in de Titan League :)

preflop? :D