Mijn beste successtory so far is toch wel mijn FullTilt pokeraccount nickname Rileo.
Opgebouwd tot wat het nu is uit helemaal niets.
Het is begonnen met het winnen van de Freeroll voor nederlanders s'avonds, had het account net aangemaakt en 1 van de eerste freerolls was het dus al raak 15 dollar gewonnen het begin was er.
Met deze begin stack eerst alleen freerolls, 1 dollar toernooitjes en SNG's gespeeld met al snel weer een succes van 92 dollar door een 1e plaats in een 6 seat MTT. En 50 gratis dollars die door your pokercash werden bijgeschreven.
Grappig wat ik toen nog niet wist is dat "Jesus" Ferguson toen ook de doelstelling had om een account uit het niets op te bouwen, de eerste 2 maanden lag ik voor hahaha. Niet langer natuurlijk, helaas, want na nog een paar maanden had hij zijn doel van 10.000 dolar behaald.
Verders nog wat ITM gespeeld, laatste tijd gaat het wat minder, heb nu een bankroll van 150, op naar het winnen van een nog groter toernooi. Hoewel ik meestal niet meer inzet dan het 3 dollar bounty toernooi.
Al met al spelen we nu toch al een jaar helemaal gratis elke dag weer en hebben nu op alle accounts bij elkaar nog zo'n 375 dollar, dus zo hopen we nog jaren door te kunnen op naar prof.
GROETEN MYSTIQUE TOSHIDEN