Hmmmm, toch nog 7e geworden en jij?
Helaas al als 16e eruit.
Heb je de hele tijd uit gezeten of zo
?
Tenminste ik zag je bij de laatste 18 uitzitten en als je zo vroeg al weer reageert dan moet dat haast wel:tongue:.
Wel knap resultaat dan alsnog :D.
Twee leuke runs, maar helaas net niet. BR rond 80$ nu
PL Omaha H/L $4.40 16/286 $12.58
NL Hold'em 6-max $2.20 31/1321 $11.09
Moest er inderdaad op tijd uit dus bij de laatste 18 gaan uitzitten en dus toch nog 7e.
Jammer maar het is helaas niet anders, ship deze nog wel een andere keer.
Succes verder
als je dan nog bij de laatste 7 geraakt kan ik wel geloven dat je hem ooit shipped
Relatief weinig gespeeld laatste tijd, de dingen die ik speelde ook niet bijzonder goed haha.
Gisteren ook nog 70$ gestort voor 11e ticket, maar toen ik nog 4.5 BB had en K7 pushte was ik vrij kansloos tegen KK en 77:coolface:
Gisteren ook nog even 15 twisters gespeeld op WH, hopelijk krijg ik morgen dat ticket voor de Las Vegas promotie.
Heb zelf ook mijn ticket opgebruikt. Ik verloor volgens mij een flip en als ik die had gewonnen had ik een goede kans gehad om me voor de 82 euro satellite te kwalificeren, maar as is verbranden turf
Die ticket zul je denk ik vast op tijd krijgen en anders kun je het beste contact op nemen met WH support.
Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Maar as is verbranden turf![]()
Haha, daar is niks aan gelogen:D
Ticket inderdaad ontvangen zie ik net, dus hopen op een klein wonder vanavond!
12e geworden, doodziek weer.
A7 tegen KJ flippen daar en Q105 7 9 op je bord krijgen
Oorspronkelijk gepost door najtreg12
12e geworden, doodziek weer.
A7 tegen KJ flippen daar en Q105 7 9 op je bord krijgen
sucked idd maarja het blijft een flipje. En als je de flop ziet weet je gewoon dat hij straat zal hebben. Maar idd mooie deeprun dus dat moet je onthouden!
Helaas een 10euro ticket, maar die al weggedonkt
Meerdere mensen last van slechte verbinding op Pokerstars?
Volgens mij ligt het niet aan mijn eigen verbinding namelijk
Er was gisteravond server-problemen en hopelijk zijn die problemen nu opgelost. Mocht je daar veel hinder van hebben gehad zou je eventueel een refund van een aantal MTT's kunnen aanvragen door naar PokerStars support ( support@pokerstars.eu / support@pokerstars.be ) te mailen.
Al een tijd niet gepost meer.
Heb toch moeite om een lange avond te maken op de relatief 'goedkope' buyins.
Afgelopen week wat hoger gespeeld in de IPOPS, gisteren eindelijk werd het afbetaald:D
4e van de ruim 3000 deelnemers in de €20 voor een ruime €3500, waarmee nipt mijn grootste cash ooit:f_biggrin:
Mooi, mooi mooi. ♠_thumbsup: Die Ipops dingen liggen je wel. Je had vorige keer toch al meerde malen succes?
Ga je ook iets van de hogere Ipops spelen? Of lekker uitcashen en wat leuks mee kopen?
Yeah, lijkt wel eeuwig durende hotrun op WH haha, had vorige keer 3 FT's gehaald.
Ik heb het nu allemaal wel uitgecashed weer en ga in die week van Ipops High naar Newcastle voor Premier League of Darts, dus even kijken of er nog een avondje vrij gemaakt kan worden:s_biggrin:
Oorspronkelijk gepost door najtreg12
Yeah, lijkt wel eeuwig durende hotrun op WH haha, had vorige keer 3 FT's gehaald.
Ik heb het nu allemaal wel uitgecashed weer en ga in die week van Ipops High naar Newcastle voor Premier League of Darts, dus even kijken of er nog een avondje vrij gemaakt kan worden:s_biggrin:
heel mooi, vind het wel raar dat je meteen uitcashed? lijkt me dat je daar toch geld kan uitslaan als je al meermaals aan ft hebt gezeten
Veel plezier in Newcastle binnenkort en nogmaals gefeliciteerd met je 4de plek in de ME.
Kun jezelf ook een beetje darten?