Ga naar het forum
New game for me???

Meldingen
Alles wissen

New game for me???

629 Berichten
86 Gebruikers
0 Reacties
17.2 K Weergaven
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Ik speel momenteel op de anon tafels dus veel info is er nooit.
Deze villain kwam vrij stationachtig over, ik zit OOP en mis de flop volledig. Vandaar geen cbet.

Ik open meestal 4bb, veel van de vissen hebben toch geen idee van sizing dus denk dat het niet veel uitmaakt. Zelfs in de blinds , ik doe er daar geen bb bij omdat dat het stealen wat goedkoper maakt.

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Ik vroeg het eigenlijk maar omdat 4 openen nogal groot is. Ik open alleen 4 bb in UTG, voor de rest altijd 3 bb, behalve op de BU 2,5. Dat maakt het wat goedkoper om te stealen ja :P

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Goh ja, ik heb daar ook al over nagedacht maar geen hond van die gasten die er naar kijken. Je kan meer value halen als je in positie zit en voor die extra bb gaan ze niet folden, de vissen/stations al helemaal niet.

Haal je met 2.5op de BU niet merkelijk minder value postflop?

Beantwoorden
Citeren
Schelles
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door elderwon
Goh ja, ik heb daar ook al over nagedacht maar geen hond van die gasten die er naar kijken. Je kan meer value halen als je in positie zit en voor die extra bb gaan ze niet folden, de vissen/stations al helemaal niet.

Haal je met 2.5op de BU niet merkelijk minder value postflop?

Nee allesbehalve. Zal er ook wel aan liggen omdat Stars vol met regs zit. Die flatten zelden of nooit vanop de BB tegenover een BU-raise. Ik probeer de vissen altijd rechts van me te hebben, maar als er een station links van me zit dan open ik ook groter met valuehanden hoor.

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Tis wel klote dat ik niet goed op mijn positei kan letten als ik tafels kies. Er zijn er niet zo veel en als er een vrij seat is is het kwestie van snel zijn of niks hebben.

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Laatste dagen weer wat minder gepokerd door andere activiteiten.
BR dus niet echt veel gemoved.

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Ondanks het minder vaak pokeren (veel volleybal) gaat de BR weer rustig in stijgende lijn. We gaan dat proberen zo te houden.
Ik vind dat ik meer goeie laydowns maak dan tevoren. Moet wel opletten om zo geconcentreerd mogelijk te spelen, ben vaak afgeleid en dan mis ik nogal eens snel details die tot fouten leiden. So far zonder veel erg maar moet er toch voldoende aandacht aan besteden.

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Nog eens effe mijn hart luchten. Ook ik run zo fokking klote dat het geen naam meer heeft. De tafel zit vol stations en als ik al eens hit hitten die gasten nog harder. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :rage:

Beantwoorden
Citeren
elderwon Topicstarter
elderwon
PokerStrategist

Ch-ch-ch-ch-changes :P

Ben wat aan afwisseling toe. heb enkele dagen geleden een artikel gelezen over 5 card draw en dat leek me wel leuk als afwisseling voor NLH.
Blijkt dat toch wel zeer plezant te zijn ook EN dat spel zit vol vissen. De meesten hebben geen clue wat ze (moeten) doen.
Ook pretty fast action omdat er maar 2 betting rounds zijn.
Denk dat ik dat eens verder ga uitdiepen voorlopig. Ga er wel voor zorgen dat ik mee blijf met NLH want hetis een veel te fijn spel om te vergeten

Beantwoorden
Citeren