Goedemiddag,
na al een geruime tijd lid te zijn van PS vind ik het tijd ook maar eens een blog te starten.
Mijn naam in het echte leven is Erwin, ben 21 jaar en woon, zoals de titel al doet vermoeden, in Emmen.
Ik poker ongeveer nu een jaar of 4. Eerst met vrienden/ in de lokale kroeg. Daarna op poker. Wat resultaatjes behaald maar geen noemenswaardige. Al met al deze site gevonden, me aangemeld en ook een startkapitaal gekregen. Hier best een tijdje mee gespeeld maar uiteindelijk (zoals 90 procent) slecht BRM en weg 50 dollar. Na een aantal keren gestort te hebben, met pieken en dalen, wil ik het toch wat serieuzer gaan aanpakken..
Ik lees erg veel over pokeren, en vind de discussies over handen ook erg interessant. Ik geniet er van om bijv Gamble zijn blog te bekijken en een gedachtegang achter een rare play te lezen of in te schatten. Ook een blog zoals die van DonBartos, met zijn HIJ HEP NIKS HIJ HEP NIKS, vind ik erg plezierig te lezen.
Er zijn wat voorbeelblogs zoals die van Yoghi, Pinow en gamble die ik aandacht volg/volgde en natuurlijk droomt elke pokerspeler ervan ooit op dat niveau te komen.
De laatste tijd heb ik wat mincashes gemaakt zoals te lezen viel in een artikel op PS. Altijd leuk om je naam terug te lezen:)
Dan nu genoeg over mezelf. Ik ga zoals de titel doet vermoeden Zoom Poker spelen. Vind dit gewoon erg interessant. En voor iemand zoals mij die zich erg snel verveelt is het een super oplossing. Zorgt er voor dat ik niet teveel rare handen ga openen.
Ik zal veel tijd hebben om te pokeren, aangezien ik op dit moment in de ziektewet zit met afgescheurde enkelbanden.
Ik begin op NL2 om er in te komen en zal over 10k handen kijken waar ik ongeveer sta. Ook zal ik af en toe wat MTT's spelen omdat ik zeker het gevoel heb dat daar wel wat te halen valt:) maar uiteraard alles binnen BRM.
Zo een heel lang verhaal, maar een goed begin is het halve werk.