Ga naar het forum
newly made daddy gr...

Meldingen
Alles wissen

newly made daddy grinding to pay college

735 Berichten
48 Gebruikers
0 Reacties
14.1 K Weergaven
elsjorro
PokerStrategist

Goedemiddag,

na al een geruime tijd lid te zijn van PS vind ik het tijd ook maar eens een blog te starten.

Mijn naam in het echte leven is Erwin, ben 21 jaar en woon, zoals de titel al doet vermoeden, in Emmen.

Ik poker ongeveer nu een jaar of 4. Eerst met vrienden/ in de lokale kroeg. Daarna op poker. Wat resultaatjes behaald maar geen noemenswaardige. Al met al deze site gevonden, me aangemeld en ook een startkapitaal gekregen. Hier best een tijdje mee gespeeld maar uiteindelijk (zoals 90 procent) slecht BRM en weg 50 dollar. Na een aantal keren gestort te hebben, met pieken en dalen, wil ik het toch wat serieuzer gaan aanpakken..

Ik lees erg veel over pokeren, en vind de discussies over handen ook erg interessant. Ik geniet er van om bijv Gamble zijn blog te bekijken en een gedachtegang achter een rare play te lezen of in te schatten. Ook een blog zoals die van DonBartos, met zijn HIJ HEP NIKS HIJ HEP NIKS, vind ik erg plezierig te lezen.

Er zijn wat voorbeelblogs zoals die van Yoghi, Pinow en gamble die ik aandacht volg/volgde en natuurlijk droomt elke pokerspeler ervan ooit op dat niveau te komen.

De laatste tijd heb ik wat mincashes gemaakt zoals te lezen viel in een artikel op PS. Altijd leuk om je naam terug te lezen:)

Dan nu genoeg over mezelf. Ik ga zoals de titel doet vermoeden Zoom Poker spelen. Vind dit gewoon erg interessant. En voor iemand zoals mij die zich erg snel verveelt is het een super oplossing. Zorgt er voor dat ik niet teveel rare handen ga openen.

Ik zal veel tijd hebben om te pokeren, aangezien ik op dit moment in de ziektewet zit met afgescheurde enkelbanden.

Ik begin op NL2 om er in te komen en zal over 10k handen kijken waar ik ongeveer sta. Ook zal ik af en toe wat MTT's spelen omdat ik zeker het gevoel heb dat daar wel wat te halen valt:) maar uiteraard alles binnen BRM.

Zo een heel lang verhaal, maar een goed begin is het halve werk. :P

Beantwoorden
Citeren
734 reacties

Succes en hopen dat je snel weer uit de ziektewet geraakt :D ( of niet :P? )

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Heb je niets beter te doen dan pokeren? :P

GL man :D

Bolletje :heart:

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Ja ik ga vanaf morgen weer halve dagen aan het werk. Maar contract loopt 31e van deze maand af. Verder maakt het niet veel uit. Na de zomer ga ik waarschijnlijk aan de slag als intercedent. Aanvullend daarop ga ik een cursus/avondopleiding volgen. Baan met goede secundaire voorwaarden en goede doorgroeimogelijkheden:)

Haha amnesia nee op dit moment niet echt nee:P

nou middag sessie zit er ook gelijk op. Ik probeer sessies van 1k handen te spelen. Op zoom gaat dit vrij snel eigenlijk:p Leuke sessie. Wel erg tight, heb weinig actie gehad op mijn azen. Keer een suckout uitgedeeld met AK>AA, maar ook eentje tegen gekregen waar ik iemand absoluut niet de odds geef zn flush te hitten tegen mijn set, maar hij dat toch doet op natuurlijk de river. Naja iig trekt zich dat weer recht dus:

Resultaat: 995 handen en 2 buyins up:)

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

niceee nog een drent:) ik woon in Schoonebeek ;)

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

oke dicht bij dus! Ik in Weerdinge!

Beantwoorden
Citeren

Ik ga deze ook volgen! :D.

SH of FR?

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Voornamelijk FR. Voel me daar meer thuis dan SH. SH wil ik nog wel eens gaan spewen of fancy moves maken en dat gaat niet altijd even lekker:p Dus blijf me lekker houden aan FR.

Net de 2.20+R 10k Gtd gespeel. Helaas vrij snel gebust door AQ<A3.

Zo laatste sessie van de middag gespeeld. 838 handen en 0,5 buyin. Klote sessie. Enige keer dat ik actie kreeg op mijn AA was een PF all-in voor 400BB tegen jawel AA:p Maar goed wanneer ook de klote sessies positief afgesloten worden hoor je mij niet klagen:)

Zoom is echt wel geweldig voor het genereren van FPP en VPP.

In die 800 handen zat ik op 13 FPP.

Met een beetje deftig volume moet silverstar te halen zijn volgende maand:)

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo laatste sessie vandaag. 500 handen. Stond tot aan de laatste hand halve buyin up, maar helaas laatste hand KK<AA dus halve buyin down. Vrij slecht gerund deze sessie. Veel sets die gekraakt werden door runner runner flush of straight.

Resultaat totaal vandaag: 3k handen en 3,5 buyin up dus niet geheel ontevreden:)

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo hotrun even bewaard tot het laatst:O. Toch nog even een korte sessie gespeeld van 305 handen. Hierin 4 buyins up:) Echt totaal idioot. Iemand die met 109s mij nutflush called voor 500BB en noem maar op:) Ev Wise zelfs nog hoger, maar iemand vond het nodig zijn K te riveren tegen mijn azen.

Vandaag dus 3.3k handen en in totaal 7,5 buyins up:) Nu maar snel slapen, want morgen begin ik weer een halve dag met werken.

Laters all.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo eerste sessie zit er weer op. 3 BI up:) Begon vrij kloten met een flush over flush tegen. Daarna gewoon goed gespeeld. Helaas verlies ik op het einde nog een 4way pot met azen:( Word gecalled door AK, AK en 33. En de idioot met 33 hit set op de flop.. en nog een KK<AA in allerlaatste hand. Verder niet ontevreden:)

okeeeeeeeeeeee... Teringsessie. Had genoeg om NL5 te shotten zoom. Krijg je set over set, flush die gekraakt word door een onwaarschijnlijke fullhouse met 36... een QQ all-in op flop tegen 88 waar een 8 geriverd word en vervolgens azen PF all-in tegen QQ en Q op de river. dan gaat het snel.

Gelukkig goed gespeeld uiteindelijk zon 2,5 buyin down op NL5 in 1k handen. Weer terug naar NL2.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zooo net even 2 sessies gespeeld in het heerlijke zonnetje:)

in totaal 750 handen en 2 buyins up. 2e sessie was alleen goed voor de fpp, aangezien ik daar wel geteld 2 cent winst had:)

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo laatste sessie van de middag gedaan. Beetje jammer. 900 handen 4 buyins down. Echt kloten gerunt. Niks gehit en als ik hitte, was eriemand die beter gehit had. Een set hitten op de flop en dan 5 ruiten krijgen, een set op de flop en een river straight krijgen. een fullhouse hebbben en niks winnen.

Dingen als AQ/AK op een kx7 en Qx9 flop tegen 2 keer een set aanzitten.

Naja in elk geval niet echt getilt en dat is dan mijn winst. Vanavond nog maar een sessie winnen en dan kijk of we voor vandaag nog weer in de winst kunnen eindigen.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Goedemiddag allemaal:)

Weinig animo voor mijn blog zie ik:P Is misschien ook niet interessant alleen maar tekst:) Maar zal binnenkort verandering inkomen doordat ik wss PT4 aan ga schaffen.

Verder sessie gehad van 900 handen en daarin ongeveer 1,5 buyin up:) Blijft gewoon lekker stabiel gaan.

Heb ik een vraag over weaktight. Ik converteerde daar altijd mijn handen, maar op de een of andere reden krijg ik nu met mijn pokerstars handen een error.

Iemand ervaring mee?

Beantwoorden
Citeren

Je moet bij de zoom handen het woordje `zoom` dat bovenaan de hand staat weghalen.

Beantwoorden
Citeren
Amnesia85
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door elsjorro
Goedemiddag allemaal:)

Weinig animo voor mijn blog zie ik:P Is misschien ook niet interessant alleen maar tekst:)

Je moet wat meer threadsavers gebruiken :P Knappe vrouwen doen het meestal goed :D

ff helpen dan maar :tongue:

Big Cola Owns :coolface:

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zal er eens over nadenken:P Eigenlijk mag het pokeren wel wat beter gaan. de Bullshit die ik gisteren en vandaag over me heen krijg zeg.. 24 BI gedropt. En het kloten eraan is: Geen tilt. Absoluut geen tilt. Heb juist precies mijn normale game kunnen spelen. Maar echt alles werd gekraakt. PF all-in KK<A9 en dat soort handen. Hitte ik een set en kreeg ik het erin, kwam er runner runner voor tegenstander. Hitte ik een flush A high, hitte iemand anders een straight flush of fulhouse met 24 oid. Echt grote bullshit. toppunt: AA preflop all-in tegen K2, flush op de river voor K2.

Dus nu even een sessie starten en hopen dat mijn handen wel blijven staan, want hier word ik een beetje moedeloos van.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Oke nu blijkbaar is het gezeik nog niet afgelopen. Gelukkig verlies kunnen beperken tot 2 BI down. Azen gekraakt door 88, set door runner flush, flush door runner fullhouse, en de enige 2 keer dat ik KK had en het erin kreeg, zat ik tegen AA aan. Dan nog een keer QQ<76, en toen heb ik de sessie maar weer stop gezet.

Nu straks naar de fysio en als ik er weer ben nog maar een serie erin gooien. Hopen dat het nu een keer omdraait.

Beantwoorden
Citeren
elsjorro Topicstarter
elsjorro
PokerStrategist

Zo nieuwe maand is begonnen:)

Vorige maand is qua saldo negatief afgesloten, maar gevoel absoluut niet. Ik heb van alles sessies die ik gespeeld heb er maar 2/3 verliezgevend afgesloten. Helaas waren het wel dikken, maar alla dat kan gebeuren.

Verder vandaag mijn eerste sessie van deze maand gespeeld:)

500 handjes en weer 2 BI up dus dat ging weer als vanouds:)

Verder heb ik wat doelen deze maand, gelddoelen oid stel ik niet ivm het moeten en eventuele druk.

Doel 1: minimaal 30k handen spelen.
Doel2: Silverstar halen op Pokerstars. Ik weet niet precies hoeveel handen ik hiervoor moet spelen, maar ik denk dat het haalbaar is.

Doel 3: Niet tilten:)

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Mooie start van de nieuwe maand in ieder geval met 2BI up _cool:

Ik denk dat het inderdaad verstandig is om geen concrete geld-doelen te zetten, omdat dat soms tiltend kan werken als je daar niet (net) niet in de buurt komt.

Doel 1 & 3 zou ik me op focussen, dan komt 2 er waarschijnlijk vanzelf bij

GL in april!

Beantwoorden
Citeren