Ga naar het forum
Nieuwe maand , nieu...

Meldingen
Alles wissen

Nieuwe maand , nieuwe kansen

9 Berichten
4 Gebruikers
3 Reacties
1,269 Weergaven
FrustU
PokerStrategist

Hallo,

Ben in februari weer begonnen met pokeren na een lange pauze. Begon wat HU SNG's te spelen en won ook nog een (10dollar)HU toernooi met 288 entry's. En sindsdien besloten om er weer wat van te maken. Ik had er nog iets van 280 dollar op m'n account staan en met de winst van dat toernooitje gelijk een leuke boost gegeven, maar mischien nog meer een motivatieboost.

Na wat omwentelingen in verschillende formats ben ik toch weer op mijn oude liefde teruggevallen en dat zijn de 6MAX cashgames. En sinds juni besloten dat dit de format word waar ik me de komende anderhalf jaar op ga richten. En daarnaast wat HU SNG's en toernooitjes gewoon omdat ik ze te leuk vind om ze te laten.dit zijn de resultaten van juni en juli.

maar gelukkig maakte het mijn HU SNG's(32 en 4 mans) het goed..

Ik ben nieuw op deze site en wilde vorige maand al dit gaan posten maar omdat ik nog een "BASIS'' status had, kon ik nog geen plaatjes posten. En ik besloot toen dan ook een pokerroom uit te kiezen, om een status te verdienen en daarbij dan ook de bonus vrij te kunnen spelen. Ik ben na een week toch maar weer weggegaan, heb me geld weer daar weggetrokken en het op mijn oude vertrouwde pokerstars teruggestort. Vond de software toch allemaal te stroef. vond dat mijn handen tracking traag verliep. en hij hield mijn resultaten ook niet goed bij. Het zal wel in mijn instellingen liggen. Maar het leverde me meer frustraties op dan spelplezier. En de traffic is ook niet echt een pluspunt. Maar wanneer mijn status weer vervalt, zal ik het weer een gooi geven. En de bonus promoties die ze geven is toch te aantrekkelijk om het niet een kans te geven.

Maar goed, dus op pokerstars heb ik toch besloten om van 25NL naar 10NL ZOOM te gaan. En ben wat gaan experimenteren in m'n stijl en je zult dan ook zien dat mijn rode lijn dit keer omhoog gaat ipv van mijn blauwe showdown lijn.

En om nu iedere keer break-even te spelen, kan je niet zeggen dat je goed bezig ben...

Dus heb besloten om mijn doelen voor deze maand te zetten en om weer te beginnen bij het begin.( en komende maanden)
Daarmee bedoel ik de basisbeginselen van mijn strategie weer door te nemen en mijn spel daarop te baseren.

-elke week minimaal 1 artikel lezen, bestuderen en uitoefenen(dus direct toepassen in mijn spel)

-elke week minimaal 1 hand posten

-tot en met december op 10NL(met name ZOOM) zodat ik mijn basis goed in het snotje heb zitten

-GEEN SPIN N GO'S DEZE MAAND

-en tot slot deze maand mijn GOLD status behalen op Pokerstars

Beantwoorden
Citeren
8 reacties
batsie85
Legacy Member

Succes aan de tafels!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel succes met je doelen deze maand en je nieuwe blog :gl:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

:f_thumbsup: succes, graphs zijn al mooi zo:f_thumbsup: Welke room had je uitgeprobeerd?

Beantwoorden
Citeren
FrustU Topicstarter
FrustU
PokerStrategist

@shovingLoose. Dat was Coral. Ipoker netwerk

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat het met je doelen tot nu toe?

Beantwoorden
Citeren
FrustU Topicstarter
FrustU
PokerStrategist

tot zover ben ik op schema om m'n gold status te halen.maar ik ben in misselijkmakende downswing terechtgekomen. Run op het moment wel 15BI onder EV.En het zijn niet zomaar coinflips die ik verlies. Handen met equity percentages van 75% tot 96,5%. En ik zou je er zo een stuk 10 of 15 kunnen laten zien deze maand.
De wet van de gemiddelde mag van mij z'n werk weer gaan doen...

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is vervelend. Hopelijk kom je gauw in een positieve flow.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hoe gaat ht de laatste tijd met je op pokergebied, want het is aardig stil in je blog?

Beantwoorden
Citeren