Ga naar het forum
NLHOLDEM92 // ZOOO...

Meldingen
Alles wissen

NLHOLDEM92 // ZOOOoooooM FR CG

11 Berichten
4 Gebruikers
0 Reacties
499 Weergaven

Hi iedereen,

Ik ben hier nog niet zolang lid, maar zou toch onmiddelijk een blog willen starten voor mijn voortuitgang alsook mijn spel goed te kunnen opvolgen.

Hier al vast het linkje naar mijn 1ste post '' mijn kennismaking ". Kennismaking

Ik zal starten met een BR van 125$ en zal zoals aangegeven het BRM volgen en 25 BI aanhouden, dus starten op NL5$.

Info

1. 30000 handen per maand spelen
= ongeveer 1000 handen per dag

2. Zeer strikt BRM toepassen
= 25 BI toepassen

3. Updates grafieken
= Elke zondag een wekelijkse grafiek
= Elke laatste dag van de maand; een maandelijkse grafiek + een volledige grafiek over heel de lijn.

4. Updates handen
= Elke dag min. 1 handje posten voor feedback/tips.

Ik zal starten op 12/12/2014.

Beantwoorden
Citeren
10 reacties
Prutserke
PokerStrategist

succes ermee!
Waarom start je pas op 12/12?

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes alvast met je doelstellingen en je nieuwe blog.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door Prutserke
succes ermee!

Heb het voorlopig druk op het werk + kleine verbouwingen thuis + heb nog heel wat te leren over de strategieartikelen.

Natuurlijk is het ook zo " al doende leert men" maar wil toch heel de theoretische kant van het spel leren en dan uitvoeren in de praktijk.

De reden waarom ik dan specifiek die datum vastleg is dat ik dan zeker weet dat de drukke periode gedaan is, alsook ik dan tijd genoeg heb gehad voor de '' theoretische" te bestuderen.

Met andere woorden: ik wil echt goed worden in poker en vanaf het begin mooie resultaten voorleggen. Poker sinds begin dit jaar, maar ik deed maar wat en wist absoluut niet met wat ik bezig was.

Tijd voor er moeite en tijd in te steken.

Nog iets: speel jammer genoeg niet tracked, wil enkel op stars spelen dus ga ik een status kopen voor tenvolle te kunnen genieten van PS.

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door NLHoldem92

Oorspronkelijk gepost door Prutserke
succes ermee!

Heb het voorlopig druk op het werk + kleine verbouwingen thuis + heb nog heel wat te leren over de strategieartikelen.

Natuurlijk is het ook zo " al doende leert men" maar wil toch heel de theoretische kant van het spel leren en dan uitvoeren in de praktijk.

De reden waarom ik dan specifiek die datum vastleg is dat ik dan zeker weet dat de drukke periode gedaan is, alsook ik dan tijd genoeg heb gehad voor de '' theoretische" te bestuderen.

Met andere woorden: ik wil echt goed worden in poker en vanaf het begin mooie resultaten voorleggen. Poker sinds begin dit jaar, maar ik deed maar wat en wist absoluut niet met wat ik bezig was.

Tijd voor er moeite en tijd in te steken.

Nog iets: speel jammer genoeg niet tracked, wil enkel op stars spelen dus ga ik een status kopen voor tenvolle te kunnen genieten van PS.

Zelf speel ik ook niet tracked wat behoorlijk vervelend is.
Status heb ik dus ook gekocht en blijft nog actief tot eind deze maand.

De vids en strategie topics hier zullen zeker een meerwaarde zijn voor je game!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad en als je status koopt kun je het beste aan het begin van de maand doen, want dan heb je er het langst profijt van. Aangezien als je bijvoorbeeld de maand variant kiest de status verloopt aan het eind van de volgende maand.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door SDK1987
Inderdaad en als je status koopt kun je het beste aan het begin van de maand doen, want dan heb je er het langst profijt van. Aangezien als je bijvoorbeeld de maand variant kiest de status verloopt aan het eind van de volgende maand.

Zojuist toch al even de Silver status gekocht. Genoeg voor de komende 1,5 week de artikelen te lezen en af te printen. Alsook de video's te bekijken.

Vanaf december gaan we dan voor de gouden status.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Mijn pokerskills aanscherpen; en dan voor te beginnen eerst de theoretische kant van het spel onder de knie krijgen is voor mij de eerste stap naar een winnende speler te worden.

Dit zie ik toch zo....

Zoals jullie kunnen lezen in mijn vorige posts heb ik het druk, zeer druk..... Nu en dan vind ik de tijd voor op deze site wat te rondsnuffelen op mijn gsm, puur voor mijn vermaak.

Het bestuderen van de artikelen doe ik savonds wanneer ik in bed lig. Een ander leest een boek, ik de Pstrategy - artikelen.

Nog min. 2 weken dan beginnen we er aan. Indien ik mij voldoende voorbereid voel dan gaan we er voor. Hahaha...

Beantwoorden
Citeren
Gerardus
PokerStrategist

Misschien mag ik het niet zeggen, maar je kan via Firefox makkelijk video's van Pokerstrategy downloaden. Zo kun je toch aantal video's selecteren en later in december bekijken.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

In december blijft gewoon de silver-status staan. Dus dat kan ook zonder dat trucje:f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Prutserke
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Gerardus
Misschien mag ik het niet zeggen, maar je kan via Firefox makkelijk video's van Pokerstrategy downloaden. Zo kun je toch aantal video's selecteren en later in december bekijken.

het is altijd handig om een backup te hebben om toch te studeren wanneer je offline bent maar ik denk niet dat je dit moet promoten.
volgens mij is het ook gewoon tegen de regels van PS.

Beantwoorden
Citeren