Ga naar het forum
No more broke

Meldingen
Alles wissen

No more broke

270 Berichten
71 Gebruikers
0 Reacties
10.7 K Weergaven

Hey Allemaal, welkom bij mn blogje. :D

Ik ben David, 19 jaar oud en ik speel nu iets meer dan zes maanden poker.
In het begin heb ik vooral rush poker op Full tilt lopen spelen. Het begon met play-money maar na een week of drie maakte ik naast de 50$ die ik hiervan kreeg nog een aantal deposits en begon daarmee op 25NL.

Dat ging een tijdje goed totdat ik 100plo rush ontdekte... :facepalm:
Daar kwam ik aan als jonge vis en toen ik in een half uur 300$ had gewonnen ging het de verkeerde kant op.. vele deposits later was er niks meer van mn maandelijks inkomen over maar toen opeens verloor full tilt zijn licentie en was ik mn bankroll (500$)kwijt. :rage:

Daarna keek ik rond bij andere sites en kwam ik aan bij Pokerstars, maar daar werd het er niet beter op. Ik begon met het spelen van 25NL maar zat al snel weer bij 6max plo100 tafels waar ik telkens met 1 a 2 buyins natuurlijk gedoemd te mislukken..

Na nog een aantal weken zo door te zijn gegaan heb ik besloten voor het laatst een deposit te doen.. en wanneer dat op zou raken, er gewoon mee te stoppen. Vorige week donderdag heb ik dus voor het laatst nog 50euro gestort en dat is (mede met n boel luck) nu 3750$. :coolface:

Wat ga ik doen?

:spade: Voornamelijk spelen van PLO HU en kleine MTT's
:spade: Beter worden, door meer artikelen/boeken te lezen en videos te bekijken.
:spade: HE Manager aanschaffen en gebruiken om mn spel beter te analyseren.
:spade: Beter Bankroll management aanhouden.
:spade: Handjes posten op handjudgingsforum (zodra dat me lukt)
:spade: Geld verdienen!

Bankroll: $3753.34

Beantwoorden
Citeren
269 reacties

Hey David,

Een behoorlijke vermenigvuldiging van je bankrol van 50 naar 3750 in 4 dagen. En inderdaad zou het nu erg belangrijk en een goed moment zijn om volgens BRM verder te gaan spelen, voordat het over vier dagen de andere kant op gaat. ;)

Maar goed dat je nu een blog begonnen bent. Misschien dat je je doelen nog wat verder kan uitwerken. Bijvoorbeeld door voor jezelf een brmschema op te zetten.

Beantwoorden
Citeren
martijnde666
Oldschool Grinder

succes met je doelen, hoe heb je die BR zo snel omhoog gekregen?
Mtt geshipped of hoge cashgames gespeeld?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Update!

Gister avond nog een paar hu gespeeld en zit nu op 4198.34 dus gaat nog goed ;) haal komende week internet op mijn nieuwe pc, en kan dan.eindelijk holdem manager halen!:P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Bedankt voor de reacties!

@Nordin thx for your adviceben nu even bezig te bedenken wat een goed brm is voor plo hu, de variant die ik tegenwoordig het meest speel. ben op dit moment bezig met 50 short tm 100 met af en toe shotjes 200plo. Denk dat 25-50bi wel okej is toch?

@martijnde666 bedankt, en om je vraag even te beantwoorden. kwam grotendeels door een dinks op 50plo short waar ik in. 2u ong 35 buyins won, hij shovede zown 95% van zijn hands :D daarnaast nog paar 109 sat's

ps. Zit op telefoon dus excuses voor de spelfouten :tongue:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door jaap6666
Bedankt voor de reacties!

@Nordin thx for your adviceben nu even bezig te bedenken wat een goed brm is voor plo hu, de variant die ik tegenwoordig het meest speel. ben op dit moment bezig met 50 short tm 100 met af en toe shotjes 200plo. Denk dat 25-50bi wel okej is toch?

@martijnde666 bedankt, en om je vraag even te beantwoorden. kwam grotendeels door een dinks op 50plo short waar ik in. 2u ong 35 buyins won, hij shovede zown 95% van zijn hands :D daarnaast nog paar 109 sat's

ps. Zit op telefoon dus excuses voor de spelfouten :tongue:

Lol@ 95% shove in pot limit omaha of bedoel je dat ie gewoon aan het spewen was?

Ik zou een ruimer aantal BI's gebruiken met PLO HU

En succes

Beantwoorden
Citeren
Bierpokkel
PokerStrategist

25/50 te laag hoor. Zou echt minimaal 100BI aanhouden. Beetje nit hierin wezen is zeker niet verkeerd op deze limieten.

Beantwoorden
Citeren
Eendje01
PokerStrategist

Ik zou zeggen, leg jezelf een limiet op, dit kan je doen in de client van stars, waardoor die je nadien verbied om aan tafel te zitten die niet binnen je brm :P

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Tja GL :P

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks all!

@Remy; hij zat idd ziek te spewen, telkens als ie onder 2BI zat ging hij mee met alle gutshots, pairs die hij had om maar te dubbelen en zn stack terug te winnen. :tongue:

Heb net een BI limit gesteld zodat ik niet hoger kan spelen als 400plo/nl , was in het verleden vaak genoeg die limieten voorbijgevlogen in tiltbuien... :facepalm: met ongelukkige outcomes..

Maargoed, zo even een paar MTT's spelen en mischien nog wat HU, lets see what this night will bring!

Beantwoorden
Citeren
Rogier
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door jaap6666
Thanks all!

@Remy; hij zat idd ziek te spewen, telkens als ie onder 2BI zat ging hij mee met alle gutshots, pairs die hij had om maar te dubbelen en zn stack terug te winnen. :tongue:

Heb net een BI limit gesteld zodat ik niet hoger kan spelen als 400plo/nl , was in het verleden vaak genoeg die limieten voorbijgevlogen in tiltbuien... :facepalm: met ongelukkige outcomes..

Maargoed, zo even een paar MTT's spelen en mischien nog wat HU, lets see what this night will bring!

jij blij dat die restrictie niet geld voor sngs, kan je alsnog 2k PLO HUSNGs spelen :)

Beantwoorden
Citeren

Bevalt het op de HES?

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door 6MaxGrinder
Bevalt het op de HES?

hehe, naast een paar leraren die nooit op komen dagen, en een kantine met te weinig eten vind ik het allemaal prima! Al heb ik wel een idee dat ze leerlingen bij mijn studie veel te makkelijk punten laten behalen. Maargoed, mij hoor je niet klagen :]

Verder afgelopen dagen niet te veel gespeeld, gaat goed met br management al heb ik wel paar x 100nl gedaan, daar nog een fish gevonden die ik een paar stacks afhandig kon maken :f_love: verder nog wat 50nl maar niets speciaals, van het weekend weer eens MTT's proberen. BR: 5,265.89

PS. heb het niet zo met HU sng's ;)

Beantwoorden
Citeren
yoshiwa
Elite Grinder

Goed dat je een blog begint
Wil geen partypooper zijn , maar je beseft toch dat alsje van 50$ naar 3750 gaat in 4 dagen , en dan nog eens naar 5250 $ gaat in 2 dagen erbij , dat je helemaal niet binnen brm aant spelen bent en geluk hebt dat je een heater hebt?
Tenzij je zieke samples draait op deze dagen kan het niet dat je zo winnigns hebt binnen een solide BRM :)
Anyway , wel nog gl ;)

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Partypooper :f_mad:

Beantwoorden
Citeren
kozzmic
Oldschool Grinder

Dat is wel ziek. Nice run. Hopelijk speel je het weer niet kwijt door buiten brm te spelen.

Beantwoorden
Citeren
Sjors777
Oldschool Grinder

Ik zou alles eraf halen en een andere hobby zoeken. Blijkbaar heb je een soort gokkersinstinct en zoek je de rush. Daarom zal je vaak buiten brm spelen. Nu gaat het goed, maar het kan ook fout gaan.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Haha, moet jullie gelijk geven over m'n BRM, het is niet altijd 100% solid. Maargoed, ik zit max op 200nl (mostly short), heb limit restriction op 400nl+ gezet voor mezelf en gebruik stoploss na ongeveer 400 down, daarna stop ik er gewoon mee voor de dag.

Maargoed, denk dat ik nog ff door zal hu'en totdat mn heater ermee stopt.
Zal binnekort ook wat graphs en handen posten, heb sinds eergister holdenmanager :]

BR 6950.14

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Afgelopen dagen niet te veel gespeeld, kon niet op mijn pc met HM wegens internetproblemen.. maargoed, toch nog wat gewonnen, ook 400$ gecasht in een 10k uarenteed. Verder ongeveer 1k met hu erbij, dus nu bijna 100BI voor 100nl :P

BR: $8786.79

Beantwoorden
Citeren
samni
PokerStrategist

WTF?

Beantwoorden
Citeren