Ga naar het forum
Olram6 - Study, Foo...

Meldingen
Alles wissen

Olram6 - Study, Football & Poker

373 Berichten
27 Gebruikers
0 Reacties
8,469 Weergaven
ElDenisius
PokerStrategist

nice goed bezig !

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer dagje studeren! En natuurlijk ook Ajax - PSV kijken!

Beantwoorden
Citeren
daanowntje
PokerStrategist

Mooie dagje voetbal olram, vergeet niet na ajax-psv het laatste halfuurtje van chelsea-united te zien! en vanavond nog barca en seedorf zijn eerste pot. Denk dat ajax wel gaat winnen thuisvoordeel en ruiz zal nog niet top zijn.

succes met studeren.

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Oorspronkelijk gepost door daanowntje
Mooie dagje voetbal olram, vergeet niet na ajax-psv het laatste halfuurtje van chelsea-united te zien! en vanavond nog barca en seedorf zijn eerste pot. Denk dat ajax wel gaat winnen thuisvoordeel en ruiz zal nog niet top zijn.

succes met studeren.

Ja zeker, klote dat ik maandag tentamen heb. Heb al al het Engels voetbal van gister niet gezien, vanavond nog om 7 uur samenvattingen + Barca en nog ook studio sport.. Ohja, ook nog studeren maar gelukkig hoef ik vandaag alleen nog maar een samenvatting te leren. Ja ik hoop dat Ajax ook gaat winnen en ben heel benieuwd naar Ruiz. Ongelofelijk hoe groot het gat tussen de Premier League en Eredivisie is. Ruiz die het niet eens waar kan maken bij een ploeg als Fulham, maar straks misschien wel het mannetje is bij PSV.

Bedankt!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zondagavond Update!

Aardig goed weekje qua poker. Ben overgestapt van speed poker naar 'normale' shorthanded tafels. Doet me zeer goed, moet ik zeggen. Vooral het proberen te lezen van tegenstanders doet mij erg goed.

Waar ik het meest blij mee ben is dat ik de hele week aan mijn water opdracht heb gehouden. De hele week heb ik geen fris/alcohol gedronken en alleen maar koffie en melk. Ook heb meer sessies gereviewed dan vorige week. Mede door 2 filmpjes over het vinden van leaks in Holdem Manager database, ben ik mij meer bewust van de vele analyses die Holdem Manager kan maken.

Week 3 januari

Video's week 3 januari

Artikelen week 3 januari

Graph

Spoiler

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer vanavond sessie gespeeld, werd een behoorlijk lange omdat het wel lekker ging. Na 2.5 uur kreeg ik het wel moeilijker om geconcentreerd te blijven.

Nog paar buy-ins en ik kan NL10 shotten!

Speler 3bet veel, dus besluit hier te flatten. Op de turn maak ik een weak bet zodat hij zou kunnen check/raisen, en het gebeurde.

€0.02/€0.04 No Limit Holdem
iPoker
6 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com

Stacks:
UTG joker27wensley (€4.89) 122bb
UTG+1 7Hippo7crates7 (€6.07) 152bb
CO olram6 (€10.87) 272bb
BTN guerrero20 (€4) 100bb
SB LeFrankJr (€3.96) 99bb
BB santiago279 (€5) 125bb

Pre-Flop: (€0.06, 6 players) olram6 is CO A♦ A♠
2 folds, olram6 raises to €0.12, 1 fold, LeFrankJr raises to €0.48, 1 fold, olram6 calls €0.36

Flop: 2♥ 3♣ J♣ (€0.98, 2 players)
LeFrankJr bets €0.60, olram6 calls €0.60

Turn: 8♥ (€2.18, 2 players)
LeFrankJr checks, olram6 bets €1.08, LeFrankJr goes all-in €2.88, olram6 calls €1.80

River: Q♥ (€7.94, 2 players, 1 all-in)

Final Pot: €7.94
olram6 shows
A♦ A♠
LeFrankJr shows
J♠ A♣

olram6 wins €7.43 (net +€3.47)

LeFrankJr lost €3.96

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vakantie! Ja zeker, nu heerlijk 2 weekjes vakantie. Vanavond met mijn beste maten een weekend in Breda vertoeven. Dan een rustig weekje waar ik lekker veel volume kan maken en sessies kan reviewen + video's kan gaan bekijken. 2de weekje van de vakantie met wat studievrienden een weekje naar Krakau! En daarna zit ik eindelijk in Utrecht op kamers!!

Qua poker: Ik heb nu een roll van 240 dollar en ga een shotje op NL10 wagen. Zal denk iets voorzichtiger gaan spelen ivm met sample size van tegenstanders en vervolgens uitbouwen naar een iets agressiever/looser manier van spelen. Deze manier heeft mij de nodige vruchten op NL4 gegeven omdat veel spelers veelste weak/tight zijn. Ik probeer nu gewoon rivers te bluffen met overbets of shoves, wanneer ik zeker weet dat villain een weak hand heeft.

Nu even naar de fitness en vanmiddag shot NL10! Wish me luck!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Succes met fitnessen en het shotten van NL10 straks ;)

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weekendje Breda met de vrienden zit er weer op! Aardig wat gezopen en weinig geslapen.. Maar bovenal was het een super weekend. Heb afgelopen week door tentamens + het weekendje weinig doelen kunnen volbrengen. Aankomende week zal het beter worden ivm met week vakantie. Hier de update van week 4 januari 2014!

Beantwoorden
Citeren
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dit weekend geen update van de week omdat mijn pc nu in Utrecht staat. Ik kan wel meedelen dat mijn shotje op NL10 goed gelukt is en het niveau zeker aankan. Ik maak vooral fouten door mijzelf te levellen en daardoor te dure riverbluffs maak. Nu een weekje met studievrienden naar Krakau! Volgend weekend weer een update!

Beantwoorden
Citeren
oewems
Oldschool Grinder

blogje dood ?

Beantwoorden
Citeren
Horemanske
PokerStrategist

Eerder forum dood oewens :O

Beantwoorden
Citeren