Ga naar het forum
Poefters - Mixed µN...

Meldingen
Alles wissen

Poefters - Mixed µNL [NL2]

83 Berichten
12 Gebruikers
3 Reacties
7,476 Weergaven
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door elderwon
nice Poefters!
Wat dat mentale aspect betreft ben ik niet echt akkoord met je.
NL10 is niet te laag daarvoor, NL10 is IDEAAL om daarmee te starten.
Als je dat nog moet doen op hogere stakes ga je daar meer verliezen of minder winst maken omdat je dan nog moet beginnen te werken aan dat aspect.
NL10 is al wat serieuzer spel, donks genoeg wel hoor, zeker op Ongame, maar je moet er zeker aan beginnen te werken. Het betaalt zich later dubbel terug.

Mss overdrijfde ik wel een beetje met mijn mentale aspect maar das omdat ik een tamelijk goeie mindset heb...althans online...Live heb ik soms wel wat problemen en laat ik mij iets gemakkelijker van de wijs brengen...Soit, dat ter zijde...
Dus je hebt wel een punt dat mindset even belangrijk is als het theoretische spel alleen vind ik de mijne voorlopig wel voldoende om limieten zoals nl5 en nl10 mee door te komen...verder lees ik af en toe wel eens een artikel wanneer die te voorschijn komen maar echte video's en dergelijk vind ik nu nog niet echt de moment..trouwens...wel al een vid geprobeerd over dat neuropoker maar was niet echt mijn ding :)

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Vandaag een paar sessie gespeeld op stars, nl5...

Tijdens de eerste sessie realiseerde ik mij nog niet direct dat ik op nl5 speelde...
Het fit or fold spel was alweer ff geleden en tevens begon ik mijzelf ook vaak te levellen...

Na een half uurtje kwam dit vrij duidelijk te voorschijn want ik stond namelijk al 2BI in de min. Niet getreurd...Ik herpakte mij en begon iets minder spots op te zoeken en meer fit or fold te spelen zodanig dat ik uiteindelijk de sessie afsloot met 1.5BI up en ik klaar was om een voetbalmatch aan te vatten deze middag :)

Na de wedstrijd, die we trouwens wonnen, heb ik nog een sessie opgestart op stars. Moet toch geven dat ik de treed van deze middag bleef door te zetten maar ik stuitte op enkele tegenwerkende krachten genaamd variance...

Spoiler

PokerStars - $0.05 NL (9 max) - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 3

MP+1: $4.77
LP: $3.00
CO: $3.00
BTN: $18.46
Hero (SB): $5.00
BB: $5.84
UTG: $9.53
UTG+1: $5.00
MP: $7.41

Hero posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has K♦ K♣

fold, fold, fold, MP+1 raises to $0.15, fold, fold, fold, Hero raises to $0.45, fold, MP+1 raises to $4.77 and is all-in, Hero calls $4.32

Flop: ($9.59, 2 players) 2♣ 9♣ 7♠

Turn: ($9.59, 2 players) 7♥

River: ($9.59, 2 players) Q♣
Hero shows K♦ K♣ (Two Pair, Kings and Sevens) (PreFlop 82%, Flop 92%, Turn 95%)
MP+1 shows Q♠ Q♦ (Full House, Queens full of Sevens) (PreFlop 18%, Flop 8%, Turn 5%)
MP+1 wins $9.12

Spoiler

PokerStars - $0.05 NL (9 max) - Holdem - 7 players

CO: $5.00
Hero (BTN): $5.00
SB: $5.18
BB: $4.42
UTG: $9.22
UTG+1: $3.48
MP: $7.18

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has A♦ J♣

fold, fold, fold, fold, Hero raises to $0.15, SB calls $0.13, fold

Flop: ($0.35, 2 players) K♦ A♣ 4♠
SB bets $0.20, Hero calls $0.20

Turn: ($0.75, 2 players) 5♣
SB bets $0.45, Hero calls $0.45

River: ($1.65, 2 players) 6♥
SB bets $1.40, Hero calls $1.40

SB shows A♥ 6♠ (Two Pair, Aces and Sixes) (PreFlop 28%, Flop 20%, Turn 14%)
Hero mucks A♦ J♣ (One Pair, Aces) (PreFlop 72%, Flop 80%, Turn 86%)
SB wins $4.24

Deze hand was overigens tegen een agressief visje...de river zag er zo'n valuebet uit dat ik echt dacht aan folden maar doordat deze aggro is call ik toch...

Spoiler

PokerStars - $0.05 NL (9 max) - Holdem - 9 players
Hand converted by PokerTracker 3

Hero (MP+1): $5.19
LP: $6.99
CO: $6.75
BTN: $3.14
SB: $5.00
BB: $5.00
UTG: $5.00
UTG+1: $4.10
MP: $5.23

SB posts SB $0.02, BB posts BB $0.05

Pre Flop: ($0.07) Hero has A♦ K♦

fold, fold, fold, Hero raises to $0.20, fold, fold, BTN calls $0.20, fold, fold

Flop: ($0.47, 2 players) J♥ 3♠ A♥
Hero bets $0.35, BTN calls $0.35

Turn: ($1.17, 2 players) 2♠
Hero bets $0.95, BTN calls $0.95

River: ($3.07, 2 players) T♥
Hero checks, BTN bets $0.65, Hero calls $0.65

BTN shows 9♥ 8♥ (Flush, Ace High) (PreFlop 38%, Flop 38%, Turn 20%)
Hero mucks A♦ K♦ (One Pair, Aces) (PreFlop 62%, Flop 62%, Turn 80%)
BTN wins $4.16

Liet hem op alle straten genoeg betalen, op de river wist ik dat ik beat was maar vond dat ik moest callen, pot tov suckybet...

Uiteindelijk na al deze sessie bekom ik vandaag toch nog 2 Bi up...
Ik onthoud vooral dat ik mijn spel heb weten aanpassen ondanks dat ik verlies aan het draaien was en tijdens die zelfde sessie het verlies heb kunnen ombuigen in winst omdat ik mij realiseerde wat ik fout deed...Een opsteker al zeg ik het zelf :)

Een tweede opsteker volgende kort daarna...ik werd Silver op stars en ben op weg naar gold, dat moet zeker ook nog mogelijk zijn deze maand...maar dit zal dan wel ten goede komen van de gold op pokerstrategy omdat mijn stars account niet getracked is op ps...

Nog ff een sessie opstarten, tot morgen!

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Net nog even een mix sessie aant spelen...

limieten NL10, NL20 en NL30 door elkaar gespeeld...

Natuurlijk wel ubertight gespeeld maar dat moet ook echt met die visjes die alles callen!

Ik speelde zowat 11/10 op NL30 en 12/13-16/14 op NL 10 en NL20...En na deze 1200 handen lijken deze stats niet echt verkeerd op deze limieten.
Uiteindelijk ben ik wel ergens break even gestopt...wat mij op zich een goed gevoel gaf aangezien ik toch nog maar eens een shotje op nl30 heb genomen en niet direct na 30min moest afdruipen...Mss net omdat ik NL20 en NL10 ook aan het spelen was en ik daar wel wat heb opgepakt om nl30 draaiende te houden al heb ik daar maar weinig actie gekregen maar wel bij 1 BI down, 23$ om correct te zijn...

Nu goed, enkele handjes die passeerden...

Spoiler

OnGame - $0.20 NL - Holdem - 8 players

UTG: $7.12
Hero (UTG+1): $21.06
MP: $57.65
MP+1: $33.43
CO: $20.32
BTN: $41.64
SB: $20.28
BB: $12.61

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.20

Pre Flop: ($0.30) Hero has 2♠ 2♦

fold, Hero raises to $0.80, MP calls $0.80, fold, CO calls $0.80, fold, fold, fold

Flop: ($2.70, 3 players) T♠ J♣ 2♣
Hero bets $2.00, MP calls $2.00, fold

Turn: ($6.70, 2 players) T♣
Hero checks, MP bets $3.40, Hero raises to $9.00, MP raises to $54.85 and is all-in, Hero calls $9.26 and is all-in

River: ($43.22, 2 players) A♦

Hero shows 2♠ 2♦ (Full House, Twos full of Tens) (PreFlop 48%, Flop 74%, Turn 100%)
MP shows 6♣ 8♣ (Flush, Jack High) (PreFlop 52%, Flop 26%, Turn 0%)
Hero wins $41.06

Spoiler

Was tegen een visje, kon ik echt niet meer wegleggen :)

OnGame - $0.20 NL - Holdem - 5 players

SB: $32.77
BB: $44.39
UTG: $2.70
Hero (CO): $20.00
BTN: $28.01

SB posts SB $0.10, BB posts BB $0.20

Pre Flop: ($0.30) Hero has J♥ A♥

fold, Hero raises to $0.80, fold, fold, BB raises to $2.00, Hero calls $1.20

Flop: ($4.10, 2 players) J♠ T♥ 9♥
BB bets $4.10, Hero raises to $12.00, BB raises to $42.39 and is all-in, Hero calls $6.00 and is all-in

Turn: ($40.10, 2 players) 4♦

River: ($40.10, 2 players) 6♣

BB shows Q♠ Q♦ (One Pair, Queens) (PreFlop 67%, Flop 51%, Turn 68%)
Hero shows J♥ A♥ (One Pair, Jacks) (PreFlop 33%, Flop 49%, Turn 32%)
BB wins $38.10

Spoiler

OnGame - $0.20 NL - Holdem - 7 players

UTG: $15.06
UTG+1: $10.88
MP: $11.80
CO: $19.75
BTN: $22.98
Hero (SB): $20.00
BB: $30.28

Hero posts SB $0.10, BB posts BB $0.20

Pre Flop: ($0.30) Hero has T♥ J♣

UTG calls $0.20, UTG+1 calls $0.20, MP calls $0.20, fold, fold, Hero calls $0.10, BB checks

Flop: ($1.00, 5 players) 8♠ 5♣ J♦
Hero bets $0.70, BB calls $0.70, UTG calls $0.70, UTG+1 calls $0.70, fold

Turn: ($3.80, 4 players) T♠
Hero bets $3.25, fold, UTG calls $3.25, fold

River: ($10.30, 2 players) 2♦
Hero checks, UTG bets $5.00, Hero calls $5.00
UTG shows A♠ T♣ (One Pair, Tens) (PreFlop 70%, Flop 16%, Turn 7%)
Hero shows T♥ J♣ (Two Pair, Jacks and Tens) (PreFlop 30%, Flop 84%, Turn 93%)
Hero wins $19.29

Nu we spelen nog ff door tot 3h en dan ronden we af...
Het is al welletjes geweest voor vandaag en morgen of liever vandaag :D wacht alweer een drukke dag!

:spade: Sessie reviewen van stars en ongame
:heart: Handen posten in handbeoordelingsfora
:diamond: Wat klusjes doen hier thuis zoals de wagen schoonmaken
:club: Wat gaan werken, elektriciteitsklusjes :f_grin:

Slaapwel! :facepalm:

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Korte update

Zonet een eerste sessie afgesloten met holdem manager als hud.
Buiten het opnieuw aanmaken van een HUD was het ook aanpassen tijdens het analyseren van situaties tijdens mijn sessie...Iets wat niet altijd even vlot verliep en volgens mijn zin...

Ook waren er vaak wat problemen met de juiste plaats van mijn hud en op sommige tafels kwamen mijn stats zelf niet te voorschijn...Na een half uur zitten draaien, slepen en keren had ik uiteindelijk mijn hud een beetje basic gekregen zodanig dat mijn sessie toch niet volledig in de soep draaide...

Resultaat: De sessie geëindigd met 4Bi up :D

Ps: We hebben bijna een 3cijferig getal... :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren

Oorspronkelijk gepost door Poefters
Korte update

Buiten het opnieuw aanmaken van een HUD was het ook aanpassen tijdens het analyseren van situaties tijdens mijn sessie...Iets wat niet altijd even vlot verliep en volgens mijn zin...

Ook waren er vaak wat problemen met de juiste plaats van mijn hud en op sommige tafels kwamen mijn stats zelf niet te voorschijn...Na een half uur zitten draaien, slepen en keren had ik uiteindelijk mijn hud een beetje basic gekregen zodanig dat mijn sessie toch niet volledig in de soep draaide...

Grats mate! :f_biggrin:

Werkt je HUD nu perfect?

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Nice blog! Bolletje

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Farmarchist

Korte update

Grats mate! :f_biggrin:

Werkt je HUD nu perfect?

Hey Farma,

Mijn HUD werkt nog niet perfect...
Er zijn ook nog wel stats die verschillend zijn tov PT3...niet alleen ontbreek ik er nog een paar, je hebt ook nog een andere interpretatie van bepaalde stats dus tis zeker nog niet optimaal...
Maar we blijven er aan werken...zal wel goed komen op die manier zeker?

Vanavond heb ik voetbaltraining dus er zal wrs enkel een review van mijn sessie inzitten, wat spelen met de hud en eventueel een video of korte sessie...we zien hoe het loopt :)

Heb jij al een poging gedaan met jouw HUD?

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door WesleyTheMan
Nice blog! Bolletje

Hey Wes,

Thanks voor het bolletje!
Je hebt de gold status dus je zal nog wel actief bezig zijn maar zag niets meer in jouw blog staan...Waar ben je mee bezig?. FF update?

greetz

Beantwoorden
Citeren

Maar we blijven er aan werken...zal wel goed komen op die manier zeker?

Ja tuurlijk :)

Vanavond heb ik voetbaltraining dus er zal wrs enkel een review van mijn sessie inzitten, wat spelen met de hud en eventueel een video of korte sessie...we zien hoe het loopt :)

Oke is goed! Ik ga een dagje naar Antwerpen dus ben er misschien enkel nog voor de coaching vanavond, dat hoop ik toch :).

Heb jij al een poging gedaan met jouw HUD?

Nee nog niet naar gekeken,
* Ik ga het eens helemaal finetunen als ik HEM gekocht heb (nu nog trial)
* Met wat ik nu zie van stats lukt het me toch wel goed dus zo nodig is het niet :)

Farma :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
WesleyTheMan
Oldschool Grinder

Nice blog! Bolletje

Hey Wes,

Je hebt de gold status dus je zal nog wel actief bezig zijn maar zag niets meer in jouw blog staan...Waar ben je mee bezig?. FF update?

greetz

Ik ben pas een nieuwe blog begonnen. Speel nu nog nl4 ben opnieuw begonnen omdat mijn roll op ftp stond. Blog vind je in m'n signatuur.

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Nice blog! Bolletje

Hey Wes,

greetz

Ik ben pas een nieuwe blog begonnen. Speel nu nog nl4 ben opnieuw begonnen omdat mijn roll op ftp stond. Blog vind je in m'n signatuur.

Op twitter zag ik wat recente post, het andere dateert van 2009...
In ieder geval, veel succes op NL4, je bent weldra terug op jouw stakes!

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Gisterenavond na mijn voetbaltraining ff een sessie opgestart maar met minder succes dan de laatste dagen...

Ik speelde enkel NL20 en verloor uiteindelijk zo'n 2.5BI's. Op zich niets speciaals en vrij standaard zo swing :D

Nu, we blijven toch het nodige doen om dit te verhelpen...

Planning:

:f_biggrin: Review HH van de sessie die ik gisteren op NL20 speelde
_biggrin: Probleem handen posten in het forum
:f_cool: 1x Vid BSS bekijken
_love: Sessie spelen op stars, NL5
:f_grin: Concentreren op 1 item ter verbetering in mijn spel, C-bets...

Poefters

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Net mijn sessie beëindigd op pokerstars NL5.

We zijn iets meer dan 1Bi up..op zich niet verkeerd al kon het iets meer zijn en werd er ook iets meer verwacht...Het is tenslotte NL5...maar we moeten geduld blijven hebben zeker? :f_biggrin:

Enkele handjes:

Tegen een visje, 94/22 en oR EP 32%

Spoiler

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $0.05(BB) Replayer
SB ($5.40)
BB ($2.43)
UTG ($2.99)
UTG+1 ($2.36)
UTG+2 ($5.65)
MP1 ($5.53)
Hero ($5)
CO ($5.69)
BTN ($3)

Dealt to Hero Q♦ A♠

UTG raises to $0.35, fold, fold, fold, Hero raises to $1.20, fold, fold, fold, fold, UTG raises to $2.99 (AI), Hero calls $1.79

FLOP ($6.05) T♦ 8♦ 7♣

TURN ($6.05) T♦ 8♦ 7♣ 6♥

RIVER ($6.05) T♦ 8♦ 7♣ 6♥ 3♣

Hero shows Q♦ A♠
(Pre 63%, Flop 25.8%, Turn 13.6%)

UTG shows J♣ T♥
(Pre 37%, Flop 74.2%, Turn 86.4%)

UTG wins $5.75

Jammer...

Vs decent ogende speler
16/10/6.4/100 (Vpip/Pfr/3bet/F3bet)
2.4/100/50/131 (agg/Cbet/Fcbet/hands)

Spoiler

SB ($1.95)
BB ($3.74)
UTG ($9.91)
UTG+1 ($13.37)
Hero ($5.46)
CO ($14.16)
BTN ($10.30)

Dealt to Hero K♠ A♣

fold, fold, Hero raises to $0.20, fold, BTN calls $0.20, fold, fold

FLOP ($0.47) K♥ 3♦ 3♠

Hero bets $0.30, BTN calls $0.30

TURN ($1.07) K♥ 3♦ 3♠ 8♠

Hero bets $0.70, BTN raises to $1.95, Hero folds

BTN wins $2.35

Fold de turn, Denk hieraan een set dat hij maakt op de turn...
Gezien zijn 3bet percentage verwacht ik dat hij voor de flop met TT+/ATs+/KQs/AJo+ mij 3bet...

Zijn callingranges was 11%, daarvoor heb ik dan 99-22, A9s-A2s, KJs-KTs, QTs+, JTs, T9s, 98s, 87s, ATo, KJo+, QJo...Als je die uitdunt kom je op Ax handen of PP...Gezien zijn agg factor kan hij hier mss wel een flush draw reraisen maar dit is minder wrs dan dat hij vb. 88 zou reraisen...want tenslotte heb ik toch ook al een aas vast waardoor Ax terug minder waarschijnlijk is en tov de villian moet ik er toch ook wel sterk uitzien en moet hij AK toch wel in mijn range plaatsen...vandaar denk ik dat het een fold was...

Leuke afsluiter:

Spoiler

SB ($5.14)
BB ($5.53)
UTG ($8.93)
UTG+1 ($2.21)
UTG+2 ($2)
MP1 ($7.09)
Hero ($5.15)
CO ($1.93)
BTN ($11.53)

Dealt to Hero K♥ A♣

UTG raises to $0.12, fold, fold, fold, Hero calls $0.12, fold, fold, SB raises to $0.50, fold, UTG calls $0.38, Hero calls $0.38

FLOP ($1.55) 4♥ 8♥ A♥

SB checks, UTG checks, Hero checks

TURN ($1.55) 4♥ 8♥ A♥ 9♠

SB bets $0.90, UTG folds, Hero calls $0.90

RIVER ($3.35) 4♥ 8♥ A♥ 9♠ 3♥

SB bets $1.15, Hero raises to $3.75 (AI), SB folds

Hero shows K♥ A♣

Hero wins $5.38

Deze zorgde er voor dat ik net boven 1 BI up uitkwam op het einde van mijn sessie...

Planning:

:spade: 1 BSS Vids gezien, rond %, breuken, ratio...=> nieuwe doelstelling, basic chart ontwerpen
:heart: HH review van NL20 niet voltooid, wel NL5 stars
:diamond: Probleem handen, worden morgen gepost
:club: Tijdens de sessie mijn aandacht gehouden op de C-bets, check :D

Tijd voor wat anders!

Bye!

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Deze avond voetbalmatch gehad dus direct na het werk moeten vertrekken...pas tegen 22h terug thuis...wat vrij snel is (We hebben verloren :D)

Dus beetje na tien pokerstars geopend om rustig wat te spelen en mss toch nog status gold te verwerven op stars, nog 130 puntjes en we zijn er...gaat geen zak vooruit op stars met die 6 tafels...

Nu maar best ook want speelde niet bepaald mijn A game, laat staan dat ik in de buurt kwam van mijn B-game...dus hier toch even een conclusie uit trekken...

Ga niet aan een sessie beginnen als ik maar een klein uurtje heb in theorie en ik dan moet pushen voor de handjes er door te jagen, niet echt optimaal en winstgevend zoiets...Dus we gaan dit uurtje vervangen door een video of iets anders away from the tables...

Aja, overigens ca. 2BI down op NL5...iets wat niet kan eigenlijk...het is daar al zo gemakkelijk...en dan nog eens goedkoop gaan afbetalen kan echt niet, maar ik moet mss ook meer tafels gaan spelen aangezien ik bij 6 tafels altijd stats krijg van 18/14 wat veel te loose is op nl5 en wanneer ik tien tafels speel krijg ik iets van 12/10...lijkt mij net wat winstgevender :D

Goed, hersenspinsels voor de planning van morgen...
2 tal vids bekijken...Wrs 1 van NL5 en 1 van NL10 op stars...heb ooit in een ver verleden al enkele van rogier gezien, deze gaan we nog eens opfrissen...

We gaan mss ook de review doen van mijn laatste sessie op NL20...

Hup hup naar bed, morgen staat veel te gebeuren!

Grind Fish! :f_cool:

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Eerste ff melden dat ik vandaag vergeten was dat het alweer een trainingsdag was met de voetbal :)

Kleine wijziging in het avondprogramma als gevolg,

In de vooravond, 1 vid bekeken over outs, procenten en stack-ratio verhoudingen...Kwestie om beetje te kunnen rekenen, vrij basic wiskunde die echt wel nodig is :)

Nu ben ik ook nog enigszins van om 2tal vids op nl5 te bekijken en dan eens te grinden op nl5 op stars, kwestie om daar terug wat omhoog te schieten!

We posten nog!

prettig weekend!

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Korte update:

Om niet iedereen ongerust te maken geef ik even mee dat ik voor de moment niet echt veel zin heb om te snellen dus probeer ik mijn tijd de vullen met wat andere zaken away from te tables...

Voor de moment verdiep ik mij wat in sports betting...gewoon puur interesse omdat er bij ons op de voetbal veel mensen zijn die er mee bezig zijn en ik wel eens wil bekijken wat voor inspanningen je zoal kan doen om een constante profit te behalen of waar je jouw edge kan krijgen tov de bookie...
Heb dus de laatste paar dagen dan ook al veel over gelezen en opgezocht... :-)

Verder ben ik ook van plan om wat session reviews te doen, paar vids te bekijken en mss wat handen te posten...Laatste twee sessie waren van mindere makelij vandaar dit wel even kan :-)

Ben ook werk aan het maken van een stappenplan voor ergens in september...laten we zeggen dat ik aan het brainstormen ben!

Ciao

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

Korte boodschap:

Gedurende 2 dagen enkele sportbets gelanceerd onder de vorm van surebets...Zo heb ik voor 2 wedstrijden kunnen uitdokteren dat ik bij elke uitslag, bij normaal verloop (geen onderbreking van de wedstrijd) telkens winst heb. Hoe groot de winst kan zijn hangt af van mijn stakes...voor het ogenblik als beginner een kleine stack gebruikt, ongeveer 2-5€ per weddenschap...in totaal zo'n 8 wedschappen over 2 wedstrijden :-)

Nu naar poker toe zal ik wrs nog vrijdagavond nog eens aan de tafels verschijnen...Verder komt september ook nabij en dan kan ik echt uit de start blokken schieten...Mijn planning is bijna af terwijl er ook een aantal zaken in de koelkast zijn gestopt wegens onverwachte werken gedurende de maand september...

Niet getreurd, de planning zal realistisch zijn en haalbaar voor de komende maand!

Wordt vervolgt...

Poefters!

Beantwoorden
Citeren

Gogogogo poefters :)

Beantwoorden
Citeren
Poefters Topicstarter
Poefters
PokerStrategist

FF aant kijken naar de super cup Barca - Porto...

Derna wat pokeren wrs :)

Beantwoorden
Citeren

FF aant kijken naar de super cup Barca - Porto...

Derna wat pokeren wrs :)

Ben ook aan het kijken :D. Waarom gingde ni ies naar katuit in dendermonde? Da kende toch wel? Dan konden we mekaar ies zien lol.

Beantwoorden
Citeren