Ga naar het forum
poker = moeilijkkk

Meldingen
Alles wissen

poker = moeilijkkk

1,386 Berichten
84 Gebruikers
0 Reacties
23.9 K Weergaven
moeilijkkk
PokerStrategist

MENSEN IK BEN WEER TERUG!!! lange tijd niets meer van me laten horen omdat ik gewoon pokermoe was :f_zZz:

Ik wil het weer allemaal gaan oppakken dus bij deze blijf me volgen!!! Ik ga weer beginnen met de 0,10ct 360-mans SNG's WISH ME LUCK! :f_biggrin:

Ik speel nu trouwens op het PS account van mijn broer: R-Les84 zoek me maar op aan de tafels en als jullie nog goede raad voor me hebben hoor ik het graag van jullie!

Beantwoorden
Citeren
1.385 reacties

Welkom terug!

Succes met de $0.10's!

Beantwoorden
Citeren
caroline29632
BlackMember

We hebben je gemist.

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Een aantal dagen geleden heb ik jullie laten weten dat ik mijn pokercarriére weer wil gaan oppakken..

Ik ben inmiddels weer volop bezig met het beaten van de 0,10ct 360-mans SnG's. Mijn huidige BR is +/- $16 dus ik moet nog even doorspelen voor ik weer een stapje hoger kan gaan in de limieten.

Ik houd jullie op de hoogte en mocht iemand nog wijze raad hebben of iets anders laat het gerust weten!

Jullie kunnen me vinden op PS onder de nick: R-Les84

@caroline heb jou ook gemist;)

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

We zijn vandaag maar weer verder gegaan met het uitdiepen van mijn BR dit door de 0,10ct te spelen en wat freerolls te proberen..

op dit moment ben ik de Daily $90k satellite aan het spelen misschien met een beetje geluk kan ik me nog kwalificeren ook..

wanneer jullie me willen volgen hierbij kun je dit doen door me op te zoeken aan de tafels: R-Les84

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

zojuist een double up:D (pockets Q's vs pocket 8's)

huidige stack: 25k
blindlevels: $800/$1600 ante $150

Beantwoorden
Citeren

Hey, welcome back! :)

Succes in die satellite ;)

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Thanks!

Beantwoorden
Citeren
Willem103
PokerStrategist

Succes!

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

nog zo'n 400 mensen van de 40.000 in de game..

blinds: $4000/$8000 ante $800
stacksize: +/- 150k

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

jammer eruit 277ste plaats toch mooi voor een freeroll waar 40k mensen aan meedoen..

Mijn vraag aan jullie is nu de volgende: is het zinvol om freerolls te spelen?

Graag jullie meningen!

P.S. Ik speel ondertussen gewoon mijn volgende freeroll 'Online Poker Show Freeroll'

Beantwoorden
Citeren

Freerolls zijn altijd +EV, omdat je niks betaald, maar wel wat kunt winnen. Uiteraard is het niveau daar doorgaans diep triest en zul je heel veel beats krijgen, maar als je er maar genoeg speelt met een goede strategie verdien je langzaamaan toch een leuke bankroll. ;)

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

het niveau is idd niet echt geweldig maar je hebt wel gelijk dat het een fijne manier is om je BR een goede boost te geven..

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Op dit moment even weer lekker een aantal tafels geopend op de 0,10ct sng's en ondertussen de EPT Wenen aan het volgen;) Wat is Negreanu toch een killer hahaha

BR op dit moment is trouwens $16,25.. (is het misschien verstandiger om de 0,25ct 45-mans te gaan spelen)??

Beantwoorden
Citeren

Het zou wel kunnen kwa BR denk ik, alleen de 0.25$ zijn regular en duren dus ook vrij lang om te spelen. Dus ik weet niet wat je fijner vind. Turbo of normal.

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

@Tmffirework ok ja geen idee eigenlijk maar ik denk dat ik ze maar eens gewoon er tussendoor ga mixen;) dan zie ik vanzelf wel wat mij beter ligt

ben voor nu gestopt kijk nog even naar de laatste 5 man in de EPT Wenen (livestream pokerstars:P) En dalijk zelf een live toernooitje spelen om 20.00uur wish me luck!!!

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Ben sinds gisteren begonnen met het mixen van 0,25ct en 0,10ct SNG's gaat voor mijn gevoel wel aardig. Heb in het begin wat verloren van mijn BR - ik denk dat dit kwam omdat ik teveel tafels tegelijk speelde (4 - 6).

Daarom heb ik al vrij snel besloten om minder tafels te openen zodat ik beter op mijn spel kan focussen, en met succes want heb nu net een 0,25ct SNG afgesloten op de 2de plaats ($2,41). Hierdoor is mijn BR weer wat omhoog geschoten:P $16,59

Blijf lekker doorgaan met het spelen van deze SNG's en probeer ondertussen ook wat freerolls mee te pakken zodat ik langzaam maar zeker richting de $1,10 kan gaan (dit zal toch nog wel even gaan duren maargoed).

Ik houd jullie op de hoogte!

Jordy (moeilijkkk)

P.S. op de tafels ben ik te vinden onder nick: R-Les84;)

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Was net met veel goede moed begonnen aan een 0,55ct MTT krijg in de 2de hand pocket KK's gedeeld en een donk voor me raised all-in (in 2 handen 2 keer all-in) ik call en na mij called nog iemand..

de persoon voor mij showed 10en
de persoon na mij 5en

op de turn valt een 5 en weg ben ik..

Helaas het was me dus niet gegeven dit toernooi ver te komen. Naja miss nog even een paar turbo 0,10ct toernooitjes spelen vind ik toch wat fijner spelen dan de regular 0,25ct maargoed dit terzijde (hoor graag jullie mening hierover.)

was getekend: Jordy (moeilijkkk, R-Les84);)

Beantwoorden
Citeren

Hey Jordy/Moeilijkkk/R-Lex84 ;)

Jammer van die KK hand, maar inderdaad kun je dit beschouwen als 'Just another day @ the office'. Helaas is het dagelijkse kost dat je bad beats moet gaan incasseren. Je raakt er aan gewend. Maar neemt niet weg dat het rot is om zo uit een toernooi te verliezen, terwijl je ook je stack zou kunnen verdrievoudigen.

Over de keuze turbo of regular SNG's/MTT's... Ik denk dat dat vooral persoonlijke voorkeur is. Zelf vind ik regulars te lang duren, en kies ik liever voor turbo's. Maar met regulars speel je langer in de vroegere fasen, waar je dus een grote edge kunt hebben en die beter kunt benutten. Ik denk dat je een hogere ROI kunt halen op regulars, maar dat je meer volume kunt maken met turbo's, waardoor je uiteindelijk moet afwegen welke variant voor jou het meeste per uur oplevert. ;)

Succes verder!

Beantwoorden
Citeren
moeilijkkk Topicstarter
moeilijkkk
PokerStrategist

Ik heb voor mezelf besloten om op zoveel mogelijk pokersites een aardige BR op te bouwen. Dit wil ik vooral gaan doen door zoveel mogelijk freerolls te spelen.

Nu is mijn vraag welke jullie mij zouden aanraden om allemaal te spelen. De pokersites waar ik op speel zijn de volgende:

pokerstars
full tilt
party poker
everest poker

Verder wil ik mijn kennis uitbreiden door meer artikelen te lezen en zoveel mogelijk videos te checken.

Ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen! :f_biggrin:

Beantwoorden
Citeren