Hallo allemaal,
Deze zomer een bijzonder zware tijd gehad. Te veel emoties en te veel hooi op de vork genomen. Ik kan uiteraard alles gaan uitleggen, maar dan ben ik morgen nog bezig.
Wat van belang is ivm poker noteer ik uiteraard wel.
Toen mijn vader nog leefde heeft hij herhaaldelijk laten blijken dat hij erachter stond dat ik online pokerde. Hij wilde ook graag weten hoe het ging. Het deed hem goed om de berichten te horen. Na zijn overlijden ben ik op drijfzand terecht gekomen, en toen mijn moeder het ook welletjes vond dreef ik zonder kompas door het leven. Wetende dat mijn ouders me nooit in deze toestand zouden willen zien besloot ik om aanknopingspunten te zoeken. Toen ik vorig jaar bij mijn oudste broer logeerde vertelde hij onder het genot van een sigaar en een heerlijk Limburgs pilsje dat ik veel te goed voor alles en iedereen ben. Ik kreeg feitelijk de les gelezen, hetgeen best lastig kan zijn als je weet dat het klopt. Hij wilde dat ik mezelf op een zou zetten, wetende dat anderen vanzelf zouden meeprofiteren. Uiteraard heb ik lange tijd niet geluisterd, maar deze zomer is het kwartje gevallen.
Heb een heleboel maatregelen genomen, en ook op pokervlak heeft dat gevolgen. In eerste instantie had ik besloten voorgoed te stoppen, echter mijn vader en broer hebben me over de streep getrokken. Hierop heb ik 500 dollar gestort op BetOnline. Hoewel dat eigenlijk tegen de regels is volgens de principes die ik hanteer in het leven zit er een motivatie achter die goed is. Iets voor mezelf doen, poker als leerschool toepassen, een doel hebben, en.....plezier in het spel beleven. Dat laatste is de hoofdreden waarom ik weer gestart ben. Ik vind het spel te leuk om het niet te doen.
Gisteren had ik de eerste sessie, en die viel tegen! Het niveau op BetOnline is heel wat hoger dan op ACR. Nadeel is dat er geen leuk rakeprogramma is, of een puntensysteem. Tenzij ik het over het hoofd gezien heb uiteraard.....
Aan het eind van de avond had ik toch dik een dollar te pakken. Die heb ik gekoesterd.
Of ik ooit nog op ACR kan spelen weet ik niet. Mijn vrouw had daar een account, en die gedelete. Zowel ik als mijn vrouw hebben op dezelfde laptop gespeeld. Dat leverde mijn account een schorsing op. Heb contact opgenomen, maar weet niet of ik het nog goed krijg. Indien niet, dan zij het zo.
Nu een boterhammetje, en....spelen!!!