Ga naar het forum
Poopbird op BetOnli...

Meldingen
Alles wissen

Poopbird op BetOnline

46 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
6,317 Weergaven
Sjtrontvot
Legacy Member

Hallo allemaal,

Deze zomer een bijzonder zware tijd gehad. Te veel emoties en te veel hooi op de vork genomen. Ik kan uiteraard alles gaan uitleggen, maar dan ben ik morgen nog bezig.

Wat van belang is ivm poker noteer ik uiteraard wel.

Toen mijn vader nog leefde heeft hij herhaaldelijk laten blijken dat hij erachter stond dat ik online pokerde. Hij wilde ook graag weten hoe het ging. Het deed hem goed om de berichten te horen. Na zijn overlijden ben ik op drijfzand terecht gekomen, en toen mijn moeder het ook welletjes vond dreef ik zonder kompas door het leven. Wetende dat mijn ouders me nooit in deze toestand zouden willen zien besloot ik om aanknopingspunten te zoeken. Toen ik vorig jaar bij mijn oudste broer logeerde vertelde hij onder het genot van een sigaar en een heerlijk Limburgs pilsje dat ik veel te goed voor alles en iedereen ben. Ik kreeg feitelijk de les gelezen, hetgeen best lastig kan zijn als je weet dat het klopt. Hij wilde dat ik mezelf op een zou zetten, wetende dat anderen vanzelf zouden meeprofiteren. Uiteraard heb ik lange tijd niet geluisterd, maar deze zomer is het kwartje gevallen.

Heb een heleboel maatregelen genomen, en ook op pokervlak heeft dat gevolgen. In eerste instantie had ik besloten voorgoed te stoppen, echter mijn vader en broer hebben me over de streep getrokken. Hierop heb ik 500 dollar gestort op BetOnline. Hoewel dat eigenlijk tegen de regels is volgens de principes die ik hanteer in het leven zit er een motivatie achter die goed is. Iets voor mezelf doen, poker als leerschool toepassen, een doel hebben, en.....plezier in het spel beleven. Dat laatste is de hoofdreden waarom ik weer gestart ben. Ik vind het spel te leuk om het niet te doen.

Gisteren had ik de eerste sessie, en die viel tegen! Het niveau op BetOnline is heel wat hoger dan op ACR. Nadeel is dat er geen leuk rakeprogramma is, of een puntensysteem. Tenzij ik het over het hoofd gezien heb uiteraard.....

Aan het eind van de avond had ik toch dik een dollar te pakken. Die heb ik gekoesterd.

Of ik ooit nog op ACR kan spelen weet ik niet. Mijn vrouw had daar een account, en die gedelete. Zowel ik als mijn vrouw hebben op dezelfde laptop gespeeld. Dat leverde mijn account een schorsing op. Heb contact opgenomen, maar weet niet of ik het nog goed krijg. Indien niet, dan zij het zo.

Nu een boterhammetje, en....spelen!!!

Beantwoorden
Citeren
45 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes weer, Robbie. Hoop dat je weer vaste grond onder de voeten krijgt! :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Dank je wel Zee!

Had gisteren een vreselijke tiltaanval gehad, en fors verloren daardoor. Niet bankroet, maar een flinke hap uit de roll. Vandaag in eerste instantie nog steeds tilt, maar plots kwam ik in het ritme. Hierdoor weer een beetje kunnen terugwinnen.

De omstandigheden hier zijn zo mogelijk nog slechter dan voorheen, maar ik moet eerst aan mezelf denken.

Nu het bedje opzoeken.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Veel succes gewenst.

Oorspronkelijk gepost door Sjtrontvot
Iets voor mezelf doen, poker als leerschool toepassen, een doel hebben, en.....plezier in het spel beleven.

Allemaal goede dingen, heb je voor jezelf al gesteld wat die doelen exact zijn?

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Dankjewel Qubie.

Helaas alles moeten staken. Tja, het doel is om alles te verbeteren. Dat is zo veel werk, en zo vermoeiend, dat het poker de komende tijd, jaren, niks meer wordt.

Beantwoorden
Citeren
Qubie
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Sjtrontvot
Dankjewel Qubie.

Helaas alles moeten staken. Tja, het doel is om alles te verbeteren. Dat is zo veel werk, en zo vermoeiend, dat het poker de komende tijd, jaren, niks meer wordt.

Jammer, maar er zijn nu eenmaal dingen die belangrijker zijn. Je kan maar deftig spelen eenmaal alles er rond rustig is.
Een les die ik geleerd heb in poker. Stel niet te veel en te hoge doelen maar maak een aantal haalbare doelen. Verbeter een aantal dingen eerst en maak dan nieuwe doelen.
Veel succes

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Dank je wel Qubie. Ik zal mijn best doen, en ook in het dagelijkse leven haalbare doelen stellen.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Een week na mijn laatste post hier ben ik toch weer begonnen met spelen. De ellende is zo diep in het leven dat ik heb besloten om waar mogelijk plezier te maken en zoeken. Poker hoort daar beslist bij.

Er is wel een vereiste hierbij. Om plezier te hebben is het nodig om de problemen uit te schakelen, beter gezegd: je er niks meer van aantrekken. Derhalve heb ik het opgegeven. De problemen krijg ik niet meer opgelost of verbeterd. Hierdoor speel ik alvast een stuk gemakkelijker, dat is al duidelijk.

Hoe triest ook om te constateren: mijn leven is naar de kloten gegaan. Ik ga nu niet meer proberen om het uit het slop te halen. Ben de troubles niet zelf schuld, dus waarom zou ik daar dan nog aandacht aan besteden? Denk alleen nog aan mezelf. Anderen profiteren vanzelf wel mee.

Goed, het poker dan. Heb 500 dollar gestort. Vrouwlief weet niet ervan, en terecht. Zou alleen maar gezeur opleveren. Voorheen hield ik haar op de hoogte, nu weet ze van niks. Veel gemakkelijker. Ik speel diverse varianten Omaha. Aan BRM houd ik me niet, gewoon lekker spelen. Tilt komt weleens opzetten, maar ik gooi het niet meer daar. Dat laatste deed ik vroeger wel, en dan was ik zo bankroet.

Heb veertien dagen gespeeld, een dag was ik ziek. Het resultaat is ongelooflijk......een winst van ruim 500 dollar! Geen enkele dag verlies geleden. Heb een bepaald doel elke dag, en zodra ik dat binnen heb stop ik. De gewonnen dollars zijn mijn bankroll. Sinds vandaag is er wel een BRM, althans een richtlijn. Twintig BI. En een tafel of drie open. Ben nogal ongeduldig, dus met drie tafels heb ik altijd actie.

Ben in mijn keuzes uitgegaan van mijn zwaktes. Dat lijkt te werken. Vrouw weet van niks, ongeduld tegengaan, geen hebberigheid en lekker plezier hebben.

Wat de komende tijd brengt weet ik niet, maar ik richt me erop om nog eens vijfhonderd dollar binnen te harken. Heb geen tijdschema. Uiteindelijk zal ik wel een schema krijgen, afhangende van mijn zwakke punten. Heb wel al een idee, maar het is nog te vroeg om een echt plan op te zetten. Eerst maar eens genieten van mijn roll.

Rollgrootte: $508.54

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes weer Robbie!

Sommige dingen heb je gewoon niet in de hand.
Jaag je winst er nu niet weer doorheen in tilt, maar room af en toe wat af om leuke dingen mee te doen. Geeft echt een beter gevoel.

Hoe dan ook: pak ze, die chips (en dus $)!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Dank je wel Zee!

Vandaag een bijzonder slechte dag, en zie daar.....ik heb me afgesloten ervan tijdens het pokeren. "Gewoon" 35 dollar ingeharkt! Nu ik de roll boven de vijfhonderd dollar heb probeer ik 25 dollar binnen te halen op een dag. Gaat relatief eenvoudig met drie tafels open. Bij elke honderd dollar die ik extra heb probeer ik dan ook vijf dollar extra erbij te winnen. Bij rollgrootte van 600 wordt dat dus 30. Dat zet ik door net zolang totdat ik moeite krijg om het doel te halen, ofwel qua speelsterkte, ofwel qua tijd. De volgende update op 30 september.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Nou, dat was me het dagje wel, vandaag. Alleen dieptepunten, maar....me weer geheel afgesloten ervan tijdens het pokeren. In het begin had ik toch wel moeite en tiltneiging. Als ik het achterliggende verhaal zou vertellen gaat een ieder het bloed koken. Dus....laat maar.

In eerste instantie had ik vier tafels open. Dat was er eentje te veel. Na sluiting van die ene tafel ging het stilletjes aan beter. Wat er ook was, de maand is goed afgesloten.

Resultaat september: $697.66
Doel oktober: geen idee. Kijken welke dagwinsten mogelijk zijn. Hoe dan ook werken om alles saai en stabiel te houden.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Lekker hoor! :f_drink:

Jammer dat het op andere gebieden zo bagger gaat :(

Sterkte!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Geheel ingestort, heel veel verloren, maar niet bankroet. Ik kan nog vooruit, maar er is geen bal meer aan.

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Pokeren is nu definitief voorbij. Kreeg bericht dat mijn account op BOL gesloten is, omdat die in Nederland geregistreerd staat. Op ACR is mijn account ook gesloten.

Dan maar niet meer.

Jammer, je mag niks meer.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Welcome to the new world order ....

Sterkte Robbie!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Thanks Zee.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Gelukkig Nieuwjaar Robbie, Zee en alle anderen!

Nog actief met poker Robbie?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jij ook gelukkig nieuwjaar maat!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Hey ShovingLoose, dank je wel voor de Nieuwjaarswens. Dat doet een mens goed. Ook voor jou het allerbeste toegewenst dit jaar. Qua poker is alles tot stilstand gekomen. Op ACR speelden zowel mijn vrouw als ik. Dat vond men verdacht, en dus werden beide accounts gesloten. Op BetOnline had ik mijn account in Nederland geopend. Blijkbaar mocht dat niet, ook al woon ik in de VS. Dus ook dat is weg. Heb nu al een tijd niet meer gespeeld.

Even kijken wat ik ga doen.

En jij? Speel je nog weleens?

En uiteraard ook een geweldig Nieuwjaar voor jou, Zee!

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot Topicstarter
Sjtrontvot
Legacy Member

Het lijkt erop dat ik binnenkort weer kan spelen, maar is nog ff afwachten.

De omstandigheden zijn intussen zo bizar dat ik nu een va banque mentaliteit heb.

Intussen wel aan het werken aan mijn mindset en effectiviteit.

Heb heel veel werk dit jaar, dus moet nog bezien of ik kan spelen als alles goed gaat.

Iedereen een goed 2024 toegewenst!

Beantwoorden
Citeren