Ga naar het forum
promotie brons naar...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] promotie brons naar zilver

5 Berichten
3 Gebruikers
0 Reacties
182 Weergaven

Wow sinds 4 augustus aan het spelen en doordat ik steeds wel 1 sp haal nu al naar zilver gepromoveerd

Het spelen op zich gaat nog niet geweldig ik heb wel nog steeds het startkapitaal bijeen maar van vermeerderen is nog geen sprake natuurlijk heb ik wel wat geleerd
ik open nu haast standaard met 3 big blinds en dat levert op
ik ben wat minder bang (nog niet helemaal weg) om ook door te betten
maar af en toe slaat dat naar de andere kant door (bet ik flink door en kan mijn hele beginbedrag inleveren
maar door wat agressiever te spelen kan ik dan toch weer naar de bankroll toekomen waarmee ik gestart ben
ik heb geleerd dat ik pre flop misschien iets te veel bet vpip van 22
ik speel op full tilt full ring short stack meestal de nl5 (2/5 cent inzet) shallow
dus 2 euro meenemen naar de tafel
ik ga nu proberen door elke dag minimaal 1 sp te halen een basis voor gold te leggen

je hoort nog wel van me
o ja zondag doe ik nee met fish 6 kijken of dat lukt

groeten
Joop

4 reacties
Benjike316
PokerStrategist

Hallo Joopkass

Welkom op het Pokerstrategy.com forum!

Dat je elke dag 10 PS-points bij verdiend, is te danken aan volgende promotie: 10-StrategyPoints per dag voor elke actieve speler

Je speelt volgens de Shortstackstrategie?

Veel succes met je doelstelling _cool:

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Hallo Joop,

Leuk om te lezen dat je zo lekker profiteert van onze promotie!! Met de Silver artikelen kun je een nog grotere edge krijgen op andere spelers en dit zal op lange duur leiden tot grotere winsten. Ieder begin is moeilijk en zolang je maar leert is er niks aan de hand. Tenzij je dikke verliezen maak, maar dit gebeurd niet als ik het goed lees, dus ga zo door!!

p.s. Na wat zoekwerk kwam ik er achter dat je jezelf als eens had voorgesteld. Dus misschien is het beter om deze thread in de blogsectie te zetten (ik kan thread als moderator verzetten)? Zodat je de thread eens in de zoveel tijd (dat bepaald je uiteraard zelf) kunt update en ons de voortgang op deze manier kunt tonen.

mvg pcbeem

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

zoals je zie ben ik niet zo thuis in forums
dus als jij hem wilt verzetten graag
mvg
Joop (joopkass)

Moderator
pcbeem
Oldschool Grinder

Maakt toch niks uit _evil:.

Ik heb hem naar blogs verplaatst.