ander plan
Heb 40$ laten staan op pokerstrars rest heb ik op Skrill gezet
en daarmee ga ik de 45mans grinden
starten bij het begin @ 0.50$
ander plan
Heb 40$ laten staan op pokerstrars rest heb ik op Skrill gezet
en daarmee ga ik de 45mans grinden
starten bij het begin @ 0.50$
Als je snel geld wil verdienen denk ik dat je beter bij sng's moet zijn, zeker de grotere zoals de 180 mans, of zelfs de 45's , heb zelf ook een tijdje gedaan met deze strategie, waren makkelijk te beaten zo
zou toch gewoon op NL2 beginnen, paar duizend handen spelen en bankroll nog zo'n 25$ groter maken
best of luck
nee joh wil niet snel geld alhoewel als het kan mag het wel
maar wil dit even op het gemak doen en alle limieten proberen te verslaan.
zonder te tilten
pokeren moet ik niet voor het geld doen voorlopig heb een goede job waar ik aardig wat verdien
SnG ga ik laten voor wat ze zijn komt te veel bij kijken denk ik
voorlopig een sessie aan het spelen op cake gaat lekker goed
alleen wil mijn klote hud niet werken
Heb OP wat aangepast
Op pokerstars start ik gewoon bij begin op NL2 zoals vandeuren aangeeft
Op cake start ik op NL4 omdat er geen lager limiet is
Eerste sessie is gespeeld op pokerstars toch een lekker begin 3 BI up
nice om te zien dat het vlot gaat, vooral op cake, is het daar echt zo soft? Als Belg mag ik daar niet spelen
Enkele tips nog voor Zoom NL2
-Hud kan heel handig zijn, sommige villains zijn echt ultrathight: 5/3/1 en dat soort
-een grote groep speelt zoiets van een 12/10/3
-slechts een minderheid speelt 20/18/8 ( Toch is dit hier in mijn ogen beste strategie, zeker omdat rest veel te thight speelt)
-Als je verder de hele playerpool bekijkt, valt het op dat de meeste een heel hoog fold to steal percentage hebben, stelen vanop button kan je dus heel wijd doen(35%+), tegen sommige villains ( de 5/3/1 soort) kan je dat met ATC, vanop de sb moet je ook heeel wijd gaan stelen
-3-bet bluffen kan heel erg profitabel zijn, zeker vanop de button tegen de co (let wel dat dit geen rock is, stats zijn wel handig) 3-bet's krijgen hier veel respect; meeste spelers doen dit immers enkel met top 3% handen. Als je wordt ge4-bet, is dit heel zelden een bluf
-3-bet bluffen doe je best met "blockers", zijnde een A of K, en in positie
-Je kan ook 3-bet bluffen vanop sb en bb; zeker tegen spelers die wel een "hoog" steal percentage hebben, en een hoge fold to 3-bet
-ik opende ook alle suited azen, en je kan er ook raises mee callen. Spelers gaan immers zelden squeezen. Ook Pocket pairs en suited connectors zijn heel waardevol: veel spelers lijken te fastfolden tot ze heel goeie hand hebben; en hebben slecht postflop spel waardoor ze vaak afstacken met toppair topkicker tegen je set of straat
-sommige spelers zijn echt enorme spewtards, die moet je zeker een note geven ( mensen die bv met Q7 een raise callen van de Utg vanuit de BB, om dan af te stacken op Q53-flop)
-Bluffen moet je na de flop niet te vaak te doen; eens postflop callt men te veel:
als je monster hit dus gewoon groot gaan betten, betten en betten
-er zijn best wat "midstackers" bij; tegen hen moet je je ranges aanpassen: suited connectors hebbe te weinig implieds tegen hen, en setminen is ook niet altijd aangewezen: tegen hen moet je meer je "sterke" kaarten speel ( Ak, Aq, TT,...)
-oppassen als je te wijd gaat openen vanop de CO: sommige villains ( lees agro-russen) gaan je echt vaak 3-bet bluffen, dus tenzij je een goed 4-bet plan hebt of bereid bent af te stacken, kan je beter wachten op een betere spot
-Redelijk standaard spelen brengt je al heel ver hier; fancy plays als 3 barrelen met air zijn echt niet aangewezen
-meeste spelers maken geen 70% continuationbet; sommige eerlijke Villains hebben echt een cbet% van 30%; velen spelen immers fit of fold; Flop is dus laatste straat waar je echt kan bluffen
-Maak je sessies niet te lang (max uur zonder pauze) en begin misschien niet direct met te 4-tafel zoomen, 2 is voldoende in het begin
-Je kan op de "gewone" NL2 tafel natuurlijk gaan bumhunten; is waarschijnlijk beter voor je winrate bb/100 h
Mijn ervaring is dat je minder "whales" tegenkomt met een 40/8/2 op zoom
players/flop is op Nl2 zoom zoiets van een 16%, op de standaard tafels is dit uiteraard hoger
-had zelf een winrate van zo'n 8BB/100handen op Nl2 zoom op 50K handen ; naar het einde toe was dit zelfs 18BB ; als je dus elke dag een uurtje zoomt, soms iets meer, is je roll na een maandje zeker groot genoeg voor NL
-Niet te veel zorgen maken over je Redline, je kan zowel winnen op showdown als non-showdown, maar is echt nog niet nodig hier om op non-showdown te winnen
( zie trouwens mijn blog voor enkele graphs die dit mooi illustreren)
Ik wens je nog veel succes en hoop dat je er wat aan hebt gehad
Ps: ik zie dat je om 4 uur nog posts aan het maken bent; een goede nachtrust en gezondheid en regelmaat helpen wel om beter te spelen , zie het een beetje alsof je een sportman bent
-
Oorspronkelijk gepost door Slayerfan666
Succes! Ik ben aan gelijkaardige challenge begonnen vorige week.
Thnx meschien kom ik je wel es tegen
Oorspronkelijk gepost door vandeuren
nice om te zien dat het vlot gaat, vooral op cake, is het daar echt zo soft? Als Belg mag ik daar niet spelen
Enkele tips nog voor Zoom NL2
-Hud kan heel handig zijn, sommige villains zijn echt ultrathight: 5/3/1 en dat soort
-een grote groep speelt zoiets van een 12/10/3
-slechts een minderheid speelt 20/18/8 ( Toch is dit hier in mijn ogen beste strategie, zeker omdat rest veel te thight speelt)-Als je verder de hele playerpool bekijkt, valt het op dat de meeste een heel hoog fold to steal percentage hebben, stelen vanop button kan je dus heel wijd doen(35%+), tegen sommige villains ( de 5/3/1 soort) kan je dat met ATC, vanop de sb moet je ook heeel wijd gaan stelen
-3-bet bluffen kan heel erg profitabel zijn, zeker vanop de button tegen de co (let wel dat dit geen rock is, stats zijn wel handig) 3-bet's krijgen hier veel respect; meeste spelers doen dit immers enkel met top 3% handen. Als je wordt ge4-bet, is dit heel zelden een bluf
-3-bet bluffen doe je best met "blockers", zijnde een A of K, en in positie
-Je kan ook 3-bet bluffen vanop sb en bb; zeker tegen spelers die wel een "hoog" steal percentage hebben, en een hoge fold to 3-bet
-ik opende ook alle suited azen, en je kan er ook raises mee callen. Spelers gaan immers zelden squeezen. Ook Pocket pairs en suited connectors zijn heel waardevol: veel spelers lijken te fastfolden tot ze heel goeie hand hebben; en hebben slecht postflop spel waardoor ze vaak afstacken met toppair topkicker tegen je set of straat
-sommige spelers zijn echt enorme spewtards, die moet je zeker een note geven ( mensen die bv met Q7 een raise callen van de Utg vanuit de BB, om dan af te stacken op Q53-flop)
-Bluffen moet je na de flop niet te vaak te doen; eens postflop callt men te veel:
als je monster hit dus gewoon groot gaan betten, betten en betten-er zijn best wat "midstackers" bij; tegen hen moet je je ranges aanpassen: suited connectors hebbe te weinig implieds tegen hen, en setminen is ook niet altijd aangewezen: tegen hen moet je meer je "sterke" kaarten speel ( Ak, Aq, TT,...)
-oppassen als je te wijd gaat openen vanop de CO: sommige villains ( lees agro-russen) gaan je echt vaak 3-bet bluffen, dus tenzij je een goed 4-bet plan hebt of bereid bent af te stacken, kan je beter wachten op een betere spot
-Redelijk standaard spelen brengt je al heel ver hier; fancy plays als 3 barrelen met air zijn echt niet aangewezen
-meeste spelers maken geen 70% continuationbet; sommige eerlijke Villains hebben echt een cbet% van 30%; velen spelen immers fit of fold; Flop is dus laatste straat waar je echt kan bluffen
-Maak je sessies niet te lang (max uur zonder pauze) en begin misschien niet direct met te 4-tafel zoomen, 2 is voldoende in het begin
-Je kan op de "gewone" NL2 tafel natuurlijk gaan bumhunten; is waarschijnlijk beter voor je winrate bb/100 h
Mijn ervaring is dat je minder "whales" tegenkomt met een 40/8/2 op zoom
players/flop is op Nl2 zoom zoiets van een 16%, op de standaard tafels is dit uiteraard hoger-had zelf een winrate van zo'n 8BB/100handen op Nl2 zoom op 50K handen ; naar het einde toe was dit zelfs 18BB ; als je dus elke dag een uurtje zoomt, soms iets meer, is je roll na een maandje zeker groot genoeg voor NL
-Niet te veel zorgen maken over je Redline, je kan zowel winnen op showdown als non-showdown, maar is echt nog niet nodig hier om op non-showdown te winnen
( zie trouwens mijn blog voor enkele graphs die dit mooi illustreren)Ik wens je nog veel succes en hoop dat je er wat aan hebt gehad
![]()
-
Thnx voor al die tips ben ik zeker wat mee
wat cake betreft is inderdaad wel soft als belg kan je daar toch wel spelen ben dit namelijk ook , maar wat ik wel pas te laat heb gelezen is dat het daar zo moeilijk uitcashen is dat het enige tijd kan duren vooralleer je je $ hebt.
Hoop dat ik vlug brons ben dat ik es wat videos kan bekijken
Normaal zou ik tracked moeten spelen op cake
Kan zo'n 48 uur duren voor je eerste StrategyPoints krijgt. Mocht je al langer wachten raad ik je aan om een ticket te sturen naar PokerStrategy support en wordt je verder geholpen.
Al zijn er ook video's en artikelen voor basic leden dat jij kunt bestuderen.
Verder wens ik je veel succes met je nieuwe blog.
vandaag een 600tal handen gespeeld op 1 tafeltje op cake
Was wel nie op op NL4
68$ up
Br is nu 100$
Heb daar ook een bonus van 50$ lopen dus zal voorlopig enkel daar spelen denk ik
Heb 91 dagen tijd om die te clearen nu op NL4 lijkt me dat bijna onmogelijk
Denk dat die speedpoker nog niet helemaal optimaal werkt lol
Krijg maar één tafel open
En er zitten amper 26 spelers in die pool , klein verschil dan bij pokerstars lol
het zullen twee regular tafeltjes zijn
Ga slayerfan zijn BR guide gebruiken
<40$ = 2NL (1BI shots vanaf 55$ op 5NL)
<100$ = 5NL (1BI shots vanaf 110$ op 10NL)
<200$ = 10NL (1BI shots vanaf 225$ op 25NL)
<500$ = 25NL (1BI shots vanaf 1050$ op 50NL)
<1000$ = 50NL (1BI shots vanaf 2100$ op 100NL)
Kan ik vlugger upmoven als het lukt
Revolution Gaming Network - $0.04 NL (6 max) - Holdem - 6 players
Hand converted by PokerTracker 4
SB: $2.22 (VPIP: 81.25, PFR: 6.25, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 18)
Hero (BB): $5.78
UTG: $3.89 (VPIP: 38.46, PFR: 15.38, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 14)
MP: $3.59 (VPIP: 37.50, PFR: 0.00, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 48)
CO: $5.30 (VPIP: 39.53, PFR: 13.95, 3Bet Preflop: 3.33, Hands: 89)
BTN: $3.94 (VPIP: 16.67, PFR: 16.67, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 6)
SB posts SB $0.02, Hero posts BB $0.04
Pre Flop: (pot: $0.06) Hero has 5♣ 3♥
UTG calls $0.04, MP calls $0.04, CO calls $0.04, fold, SB calls $0.02, Hero checks
Flop: ($0.20, 5 players) 3♠ 3♣ 6♥
SB checks, Hero bets $0.10, fold, MP calls $0.10, CO calls $0.10, fold
Turn: ($0.50, 3 players) 8♦
Hero bets $0.34, MP calls $0.34, fold
River: ($1.18, 2 players) Q♣
Hero bets $0.79, MP calls $0.79
Hero shows 5♣ 3♥ (Three of a Kind, Threes) (Pre 35%, Flop 96%, Turn 100%)
MP mucks A♣ K♣ (One Pair, Threes) (Pre 65%, Flop 4%, Turn 0%)
Hero wins $2.58
Ga stoppen voor vandaag , Morgen werken
Vandaag is de BR op cake 123$ , Kan ik dus shotje wagen op nl 10
Dus morgen 2 tafeltjes NL10 bij 20$ verlies move ik terug down NL4
Good Night
Oorspronkelijk gepost door R3DBANDANA
Thnx SDK
zal nog even wachten met ticketje zal wel zien tegen morgen
Zo te zien is alles goed gegaan, want je bent inmiddels bronze
zal me me roll op cake uitcashen en op stars zetten.
er is gewoon te weinig trazfic op die site en ook de software trekt ook op geen zak
heb er wel een nice profit aan overgehouden nu maar hopen dat het rap op mijn skrill acc staat