Vorige week geen update geplaatst en deze week ook niet, omdat toch beetje steeds van zelfde is.
Ben afgelopen maanden wel licht vooruitgegaan qua levensstijl, vind ik, maar kan toch wel beter.
Is nu mooi momentje om mee te starten. 'Studentenleven' is voor tijdje gedaan. Tot eind september is het blok en vakantie afgewisseld. Tijdens deze periode wil ik paar dingen aanpakken en daarna zien we wel hoeveel er van overblijft erna.
1. sporten
Ik ga nu meermaals per week lopen, is wel lichte vooruitgaan, maar qua conditie zeker nog niet wat ooit is geweest. Loop meestal ergens 5-10km aan 9.5-11km/u. Komt zeker voor een deel door ongezonde levensstijl. Ook heb ik dringend nood aan aangepast schoeisel met aangepaste zolen.
Doel: 3keer per week lopen/eventueel fietsen. Misschien doel stellen voor marathon, maar ga ik nog ff mee wachten, hoe lichaam reageert op gezondere levensstijl
Daarnaast wil ik ook beetje krachttraining gaan doen. Zeker qua bovenlichaam, ben ik echt geraamte. Ik ben beetje aan het inlezen, maar ben er nog niet uit hoe/wat. Ben in eerste instantie niet echt van plan fitness te gaan/fitnesstoestellen te kopen. Grootste prioriteit is buik/rugspieren, voor meer gebalanceerder lichaam. Daarnaast wil ik ook wel werken aan arm/schouder spieren. Beenspieren niet specifiek, aangezien die sowieso vrij goed ontwikkelt zijn en heb sowieso mijn lopen/fietsen
Doel:nog onbepaald.
2.eten
Heb laatste tijd toevallig echt al verschillende plekken van alles over eten zien voorbij komen. Ben sowieso overtuigd van het nut van gezonde/gebalanceerde voeding, maar dit wilt niet zeggen dat ik alles blind ga laten vallen. Ik heb laatste maanden soms weken geleefd op dieet van tot 5keer op week fastfood+massa's alcohol.(nauwelijks tot geen invloed op gewicht) Dit is voor de volgende maanden tijdelijk gedaan, maar hierin geldt zeker levensplezier>gezonde voeding.
Ik heb zeker niet de doelstelling om af te vallen(58kg voor 1m70). Eerder bijkomen(spiermassa). Al kan er nog beetje vet af, voor echt van ondergewicht gaat spreken. Ga dan ook niet calorieën volledig bijhouden.
Doelen:
-in eerste instantie gewoon zoveel mogelijk opnemen. Gewicht in de gaten houden en daarop aanpassen.
-dingen vermijden: alcohol/fastfood/suikers
-wel: water/noten/fruit/eieren/groenten/vlees
-twijfel: brood/pasta/aardappelen
3Poker
-hypers gaan in feite wel goed. Jammer dat ik beetje slecht run alleen.
-pak tot einde examenperiode ff breakske van poker. Ga enkel waarschijnlijk groot deel van de L- scoop events spelen en mayby paar mixed games mediums erbijpakken. Zal afhangen van de run en hoeveel zin ik heb in shotjes heb.
-daarna waarschijnlijk tijdje volle hypergrind, maar zijn we al weer meer als maand verder. Dus zien we dan wel.
4dagritme
-Vrij simpel. Gewoon stabiel dagritme. Ik ga beginnen met genoeg uren slaap. Bouw misschien nog wel af. Ga als start van 00-09pakken.