Ga naar het forum
return after 7years...

Meldingen
Alles wissen

return after 7years. stated 18man adventure

548 Berichten
65 Gebruikers
0 Reacties
18.8 K Weergaven
1d4BestByTest Topicstarter
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rogier

Oorspronkelijk gepost door liessens
-3keer gaan lopen. Heb wel lichte kuitblessure die al tijdje opspeelt. Dus ff weekje geen lopen, ga wat op hometrainer trainen. 10miles gaat waarschijnlijk te vroeg komen.

run je goed?

wat voor boeken lees je?

Conditie is momenteel op dit moment relatief slecht, omdat ik sinds dit jaar gestopt ben met basketbal en afgelopen 2jaar vrij veel last van blessures gehad. Verder ook gewoon tam door studentenleven.

Qua boeken, vooral fictie(fantasy/thrillers[detectives]/historisch). Ik ben nu begonnen in de boeken van 'games of thrones' in het nederlands, maar ga misschien wel wat meer andere dingen lezen, maar ben nog niet uit hoe(audiobooks/ebooks/echte boeken)

Beantwoorden
Citeren
KoningAlbert
PokerStrategist

Als je graag fantasy leest kan ik u 'de wetten van de magie' aanraden. is een 11-delige reeks. Er bestaat ook een tv-serie van maar daar zou ik van wegblijven: zeer slechte adaptatie vh verhaal en slecht geacteerd...

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik ga vanaf nu waarschijnlijk weekupdates posten op vrijdag en weken (zaterdag-vrijdag) beschouwen

Review afgelopen 2weken

-vrij vaak aan sport gedaan. Beetje verschillende dingen: fietsen/lopen/voetballen/ijskasten verslepen(niet echt een sport voor zover ik weet, maar kan wel tellen als fysieke inspanning)
-deze week 2 keer gekookt.
-slaapritme blijft een illusie
-mijn leestempo is nog steeds fishy
-drijf games/hour stilaan op. Ik speel max 12 tafels nu. Al in de praktijk nog amper boven de 10 uitgekomen doordat ik vrij zware voorwaarden heb ingesteld voor dan te reggen
-mijn game lijkt vrij solid. Heb vrij decent evroi, maar run vrij terrible(900under ev) en dat doet evroi ook droppen.

Doelen volgende week

-games/hour verder opdrijven. Vooral sessies stilaan langer maken
-deftig dagritme
-niet echt specifiek doel qua sport.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Review vorige week
-Druk weekje achter de rug
-goed weer deed echt goed.
-Niet zoveel gepokerd deze week. Enkel maandag/vandaag overdag beetje
-run weer 300+under ev. Nader steeds dichter bij punt dat ik ga moeten downmoven/switchen
-maar 1keer gekookt. Rest van de dagen geen tijd/kracht ervoor
-beetje te diep gegaan bij 12uren loop. Totaal 41rondjes gelopen van rond 350m aan ongeveer 1m05. Zit daardoor nu met zware spierpijn over hele lichaam.
-paar keer in geslaagd om rond 7-8uur op te staan.

Doelen volgende week
-verdere improvements aan dagritme
-meer volume
-sessieduur stilaan opdrijven
-3keer gaan lopen, als ik snel genoeg gerecupereerd ben.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Vorige week geen update geplaatst en deze week ook niet, omdat toch beetje steeds van zelfde is.

Ben afgelopen maanden wel licht vooruitgegaan qua levensstijl, vind ik, maar kan toch wel beter.

Is nu mooi momentje om mee te starten. 'Studentenleven' is voor tijdje gedaan. Tot eind september is het blok en vakantie afgewisseld. Tijdens deze periode wil ik paar dingen aanpakken en daarna zien we wel hoeveel er van overblijft erna.

1. sporten
Ik ga nu meermaals per week lopen, is wel lichte vooruitgaan, maar qua conditie zeker nog niet wat ooit is geweest. Loop meestal ergens 5-10km aan 9.5-11km/u. Komt zeker voor een deel door ongezonde levensstijl. Ook heb ik dringend nood aan aangepast schoeisel met aangepaste zolen.
Doel: 3keer per week lopen/eventueel fietsen. Misschien doel stellen voor marathon, maar ga ik nog ff mee wachten, hoe lichaam reageert op gezondere levensstijl

Daarnaast wil ik ook beetje krachttraining gaan doen. Zeker qua bovenlichaam, ben ik echt geraamte. Ik ben beetje aan het inlezen, maar ben er nog niet uit hoe/wat. Ben in eerste instantie niet echt van plan fitness te gaan/fitnesstoestellen te kopen. Grootste prioriteit is buik/rugspieren, voor meer gebalanceerder lichaam. Daarnaast wil ik ook wel werken aan arm/schouder spieren. Beenspieren niet specifiek, aangezien die sowieso vrij goed ontwikkelt zijn en heb sowieso mijn lopen/fietsen
Doel:nog onbepaald.

2.eten
Heb laatste tijd toevallig echt al verschillende plekken van alles over eten zien voorbij komen. Ben sowieso overtuigd van het nut van gezonde/gebalanceerde voeding, maar dit wilt niet zeggen dat ik alles blind ga laten vallen. Ik heb laatste maanden soms weken geleefd op dieet van tot 5keer op week fastfood+massa's alcohol.(nauwelijks tot geen invloed op gewicht) Dit is voor de volgende maanden tijdelijk gedaan, maar hierin geldt zeker levensplezier>gezonde voeding.

Ik heb zeker niet de doelstelling om af te vallen(58kg voor 1m70). Eerder bijkomen(spiermassa). Al kan er nog beetje vet af, voor echt van ondergewicht gaat spreken. Ga dan ook niet calorieën volledig bijhouden.

Doelen:
-in eerste instantie gewoon zoveel mogelijk opnemen. Gewicht in de gaten houden en daarop aanpassen.
-dingen vermijden: alcohol/fastfood/suikers
-wel: water/noten/fruit/eieren/groenten/vlees
-twijfel: brood/pasta/aardappelen

3Poker
-hypers gaan in feite wel goed. Jammer dat ik beetje slecht run alleen.
-pak tot einde examenperiode ff breakske van poker. Ga enkel waarschijnlijk groot deel van de L- scoop events spelen en mayby paar mixed games mediums erbijpakken. Zal afhangen van de run en hoeveel zin ik heb in shotjes heb.
-daarna waarschijnlijk tijdje volle hypergrind, maar zijn we al weer meer als maand verder. Dus zien we dan wel.

4dagritme
-Vrij simpel. Gewoon stabiel dagritme. Ik ga beginnen met genoeg uren slaap. Bouw misschien nog wel af. Ga als start van 00-09pakken.

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door liessens
-twijfel: brood/pasta/aardappelen

zolang je de volkoren versies ervan neemt, go for it.
In de witte varianten zit gewoon niets meer in kwa voedingsstoffen. basically is dat gewoon vulsel om het zo cheap mogelijk te maken. aardappelen liever koken en wat olie erover dan ze te bakken of te frituren.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik eet de witte versie. Ik weet, maar al te goed dat het echt super ongezond is, maar ga zeker niet overschakelen naar volkoren versies

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

why's that?

voor de prijs moet je het echt niet laten hoor.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik vind het gewoon echt niet lekker. Is waarschijnlijk groot deel gewoonte, maar wil nu niet investeren in smaak 'gewoon' te worden

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Request done. Mocht je nog vragen hebben just shoot. :)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door michel2311
Request done. Mocht je nog vragen hebben just shoot. :)

?

Beantwoorden
Citeren
michel2311
PokerStrategist

Over een tread die via google te traceren was. ;)

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Thx

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Na maandje eens updatetje.

Eingelijk nog geen zin om te updaten(is voor na examens :P)

Maar heb nog eens gepokerd. Dus kan eens pokerupdate plaatsen :P

Wou 100billionth hand niet voorbij laten gaan, maar omdat ik ook niet aan br wou voelen bij eventuele slechte run, maar gewoon beetje fun NL2 ge 24tabled. Totaal geen focus ofzo, maar mijn ev line gaat gewoon steady omhoog naar 7bi up. Gewoon cashsicko :f_cool:

Mayby ga ik volgende week zelfs echt pokeren met golden sit'n go's.

Wil over non poker stuff ook nog updatetje doen, maar is voor na examens

Beantwoorden
Citeren
Hoofdbeheerder
Lanfear81
Oldschool Grinder

Voor eerst dan nog even succes met de examens, de rest komt dan binnenkort _cool:

Beantwoorden
Citeren
Varune
Elite Grinder

Good luck!

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

FF 100 6maxjes spelen.

FF 1542puntjes voor high leaderboard scoren. Ff jammer vinden dat ik godrun niet 20games langer kon doortrekken. Nu ff tot zondag spannend afwachten of ik 700toch nog kan binken

Beantwoorden
Citeren
solartje
Poker Player

FF lol @ klagen over sicke hotrun
FF posten over welke BI/orbit het gaad
FF duimen voor je ;)

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

Earth high. Heb je wel in de pocket denk ik.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Lol alsof ik echt klaag. Harder kan je niet trollen, denk ik. Al is het obv wel secondje zuur als je 3handed voor 2k+pot AA vs AK verliest, als je weet dat verschil kan maken tussen 700(1st) en al bv 450(2nd), maar dan 5seconde later, denk je oh ja ik heb net zieke hotrun opzitten :D

Is overigens zeker nog niet zeker, vorige week was ik tweedes geweest. Blank de laatste 6games :( Als ik die be had gescoord(60punten), had ik wel binnen, denk ik

Beantwoorden
Citeren