Ga naar het forum
return after 7years...

Meldingen
Alles wissen

return after 7years. stated 18man adventure

548 Berichten
65 Gebruikers
0 Reacties
18.7 K Weergaven
1d4BestByTest Topicstarter
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Nieuw mijlpaaltje bereikt. 100+bi's onder ev op de 15's dit jaar :P

Maar redline blijft zeer decent. Na mijn belabberde start deze maand, waar mijn game totaal niet op punt stond en ik gewoon geld wegspewde in feite. Ongeveer 50bi's up in ev, zonder rakeback(die best mager nog is, aangezien ik van bronzestar begonnen ben.

Hoop alleen dat it niet op punt ga komen dat ik mijn fpp's moet inruilen omdat mijn pokerstars cashier op 0komt.

Beantwoorden
Citeren
chaserr
Poker Player

balen man, veel grinden komt het vanzelf goed :)

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door liessens

Maar redline blijft zeer decent. Na mijn belabberde start deze maand, waar mijn game totaal niet op punt stond en ik gewoon geld wegspewde in feite. Ongeveer 50bi's up in ev, zonder rakeback(die best mager nog is, aangezien ik van bronzestar begonnen ben.

Hoop alleen dat it niet op punt ga komen dat ik mijn fpp's moet inruilen omdat mijn pokerstars cashier op 0komt.

Hoe kom je aan die EV ? HEM ?
Ik heb pokertracker en als die adjusted $ zou kloppen ben ik al voor een paar duizend dollar genaaid (wat obv niet klopt)

Kvroeg me wel even af hoe je dat berekent, mss kan ik het dan ook voor 45 mans eens doen :D

glgl trouwens

Beantwoorden
Citeren
Sokzel
Poker Player

EV is voor alles games >2 tables incorrect / niet te vertrouwen / niet van op uit te gaan.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

Ik heb pokertracker en als die adjusted $ zou kloppen ben ik al voor een paar duizend dollar genaaid (wat obv niet klopt)

Kvroeg me wel even af hoe je dat berekent, mss kan ik het dan ook voor 45 mans eens doen :D

glgl trouwens

Voor alle vormen van stt is het wel goede benadering( niet perfect, maar voor zover ik weet, is je true ev, meestal hoger als je redline en ook under ev runnen, doet meestal je redline droppen, maar zal bij mij niet zoveel zijn, omdat ik vooral 2/3/4 handed zwaar onder ev run. 5handed boven ev en 6handed lichtjes onder. Voor 45mans is het volgens mij enkel ft en zelfs niet zeker of die klopt

Edit: zoals sokzel dus zei

Beantwoorden
Citeren
Wolfske
Poker Player

Oorspronkelijk gepost door Wolfske

glgl trouwens

Voor alle vormen van stt is het wel goede benadering( niet perfect, maar voor zover ik weet, is je true ev, meestal hoger als je redline en ook under ev runnen, doet meestal je redline droppen, maar zal bij mij niet zoveel zijn, omdat ik vooral 2/3/4 handed zwaar onder ev run. 5handed boven ev en 6handed lichtjes onder. Voor 45mans is het volgens mij enkel ft en zelfs niet zeker of die klopt

Edit: zoals sokzel dus zei

als ik AA verlies preflop en 35e wordt krijg ik soms nog $20 van pokertracker .. :P maar je uitleg is idd wel logisch (zou overigens beter vinden als pokertracker gewoon ICM berekeningen zou maken vanaf FT maarja .. )

Beantwoorden
Citeren
3BetMe4Free
Oldschool Grinder

hoi, update plzz

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oké

1)moet feitelijk studeren deze maand voor herexamens
2)geen hypers meer gespeeld.
3)wel mixed games gespeeld. Crush de games, maar ja sample onmogelijk en ben wel down denk ik

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Gisteren deze oude blog terug gelezen. Was mij een heftige ride. Veel vergeten, soms best heftig om nu te beseffen hoe 'unready' ik toen voor toch wel mooie kansen was die poker mij bood.

Misschien een kleine verklaring waarom mijn blog abrupt stopte. Rond de tijd van mijn laatste post, had ik heftig gesprek met mijn ouders. Zij hadden moreel probleem met poker en kwam er wel op neer dat het op dat moment kiezen was tussen familie en poker. Ik wist al langer dat mogelijkheid dat soort gesprek er ooit kwam was. En had gesprek op net ander moment plaats gevonden, was het reële optie geweest dat ik met heel veel pijn voor poker had gekozen. Echter op dat moment toch beslist om niet alle bruggen op te blazen en poker volledig achter mij te laten. Grootste deel van bankroll dan ook offline gehaald. Al wel klein deeltje laten staan om toch ergens de optie open te houden.

Echter is poker achter mij laten natuurlijk volledig gelukt, aangezien dit nooit mijn eigen beslissing was. Ik heb verschillende kortstondige terugkeren gehad met die bankroll, maar nooit echt serieus. Door deze ongezonde breuk met poker toch altijd wel beetje in mijn achterhoofd blijven spoken en verschillende keuzes bijgevolg nooit echt volledig achter gestaan. Daarom ongeveer maand geleden beslist dat ik toch nog eens serieuze poging wou doen om te zien hoe ver ik nog kan komen en te zien hoe poker is geëvolueerd in mijn afwezigheid. En vooral of het wel degelijk nog serieuze optie als (bij)inkomst kon zijn.

Ik ben begonnen op de 18, daar leek mij de meeste toekomst in, mij de tijd gevend om er rustig in te komen. BRM-wise door de stakes te gaan en voorlopig nog niet veel volume gespeeld. Wel al mijn startbankroll ongeveer kunnen verdubbelen naar ongeveer 350$. Sinds gisteren heb ik ook blog in de Engelse community. Was voornamelijk voor beetje inspiratie daarvoor dat ik hier terug terecht kwam. Mijn eerste indruk is dat in Nederlandse community beetje dood is, maar is ook wel eventueel optie om hier ook updatetjes te posten, mocht daar interesse in zijn

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Ik vind het mooi dat je terug bent!

Hopelijk begint het hier in NL weer een beetje te leven wanneer de ban op serieuze pokerrooms in april opgeheven kan worden :D

Op dit moment is er gewoon geen serieus aanbod, dus blijft het bij spelverbetering en studie ...

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
jova23
Oldschool Grinder

Fijn dat je terug bent!

Veel succes

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Ik zie je blog nu ook weer. Kan er ueberhaupt nog gepokerd worden in NL, of is dat ook allemaal al weggehaald door de neo-facisten daar?

Als ik zie wat allemaal gaande is in Europa momenteel ben ik blij en dankbaar daar niet meer te wonen, hoewel men overal probeert de mensen te onderdrukken....

Als je kunt spelen....veel succes!

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Ik ben Belg en wij kunnen gewoon pokeren. Al wel geen idee onder welke regels. Ik weet wel dat ik niet profiteer van nieuwe rewards systeem op Pokerstars, wat toch een aardige slok op rakeback scheelt.

Al als dit betekent geen belastingen, (wat ik ergens eens gelezen heb, maar geen idee of dit klopt) lijkt mij fair deal

Beantwoorden
Citeren
Sjtrontvot
Legacy Member

Dat is mooi te horen. Je kunt spelen!

Gisteren had ik ook nog eens geprobeerd te spelen. En dit keer was het echt goed! Ik speelde het laagste level, en haalde keurig 20 dollar op. De laatste hand kwam, en ik hitte vier azen. Ik bette stevig, opponent ging eroverheen, en ik kon voor all-in gaan. Ik voelde nattigheid en callde. Had nog 3 dollar staan. Yep...hij had een Royal.....gelijk van de tafel afgegaan. Zulke nonsense gebeurde mij heel vaak. Ook daarom is het goed dat even niet meedoe. Op prive-vlak gaat het nog erger dan eerst, dus ja....blijven schuilen dan maar.

Veel succes!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Welkom terug en hopelijk duurt het niet weer 7 jaar voor je opnieuw gaat posten :welcome:

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Wie weet. Ben namelijk momenteel terug op break. Alles ging behoorlijk goed op de 18 man(zie ook mijn blog engels forum). Echter was op randje of ik mij 100% wou voor smijten. Toen een staking project tegengekomen voor andere games wat er interessant uit zag. Na mijn applicatie was er interesse. Echter stond de Belgische wetgeving en gebrek rakeback in de weg. Nog een extra reden om op een dag België te verlaten. Gedurende applicatieproces had ik echt goesting gekregen om voor de staking te gaan. Toen dat uiteindelijk niet kon doorgaan, is het dubbeltje andere kant op gevallen. Sindsdien niet meer gespeeld

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

De laatste weken begon het terug te kriebelen. Om pokeren terug op te pakken. Vandaag hier terug ingelogt en werd ik aan herinnerd dat er geen enkele vorm van rakeback is. Dat is wel zure

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Tijden zijn veranderd, idd. :(

Beantwoorden
Citeren
Rra1der
PokerStrategist

Je hebt op GGpoker en Coinpoker wel rakeback. Op Unibet is er geen rakeback. Verder kun je tell-a-friend saldo naar je coinpoker account over laten zetten. Over andere sites weet ik niet.

Beantwoorden
Citeren
1d4BestByTest
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Rra1der
Je hebt op GGpoker en Coinpoker wel rakeback. Op Unibet is er geen rakeback. Verder kun je tell-a-friend saldo naar je coinpoker account over laten zetten. Over andere sites weet ik niet.

Als Belg?

Beantwoorden
Citeren