Gisteren deze oude blog terug gelezen. Was mij een heftige ride. Veel vergeten, soms best heftig om nu te beseffen hoe 'unready' ik toen voor toch wel mooie kansen was die poker mij bood.
Misschien een kleine verklaring waarom mijn blog abrupt stopte. Rond de tijd van mijn laatste post, had ik heftig gesprek met mijn ouders. Zij hadden moreel probleem met poker en kwam er wel op neer dat het op dat moment kiezen was tussen familie en poker. Ik wist al langer dat mogelijkheid dat soort gesprek er ooit kwam was. En had gesprek op net ander moment plaats gevonden, was het reële optie geweest dat ik met heel veel pijn voor poker had gekozen. Echter op dat moment toch beslist om niet alle bruggen op te blazen en poker volledig achter mij te laten. Grootste deel van bankroll dan ook offline gehaald. Al wel klein deeltje laten staan om toch ergens de optie open te houden.
Echter is poker achter mij laten natuurlijk volledig gelukt, aangezien dit nooit mijn eigen beslissing was. Ik heb verschillende kortstondige terugkeren gehad met die bankroll, maar nooit echt serieus. Door deze ongezonde breuk met poker toch altijd wel beetje in mijn achterhoofd blijven spoken en verschillende keuzes bijgevolg nooit echt volledig achter gestaan. Daarom ongeveer maand geleden beslist dat ik toch nog eens serieuze poging wou doen om te zien hoe ver ik nog kan komen en te zien hoe poker is geëvolueerd in mijn afwezigheid. En vooral of het wel degelijk nog serieuze optie als (bij)inkomst kon zijn.
Ik ben begonnen op de 18, daar leek mij de meeste toekomst in, mij de tijd gevend om er rustig in te komen. BRM-wise door de stakes te gaan en voorlopig nog niet veel volume gespeeld. Wel al mijn startbankroll ongeveer kunnen verdubbelen naar ongeveer 350$. Sinds gisteren heb ik ook blog in de Engelse community. Was voornamelijk voor beetje inspiratie daarvoor dat ik hier terug terecht kwam. Mijn eerste indruk is dat in Nederlandse community beetje dood is, maar is ook wel eventueel optie om hier ook updatetjes te posten, mocht daar interesse in zijn