Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.6 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

OK, thanks SDK.

Heb, zoals gezegd, Ladbrokes geopend en geregistreerd via PS.com met de bonuscode. Heel benieuwd of ik die bonus ook krijg. De wedkantoren zijn geopend....doet ie het of doet ie het niet?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Morgen om 18.00 u loopt de termijn van 72 uur af. Zal PokerStrategy.com 20 euro overmaken op mijn account? Ben zeer benieuwd. Heb de software via PS.com gedownload, en heb ook de bonuscode gebruikt.

Hopelijk is het morgen zover, en kan ik met Batsie samen aan de slag om de bankroll op te bouwen. Mijn cashgame is echter het omaha. Heb de silverstatus, dus kan wat meer materiaal bekijken.

Zo het bedje opzoeken.

Heb nog de zaken bekeken, en ben tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel handen speel bij het reguliere cashgame omaha. Vanmiddag heb ik heel weinig handen gespeeld, en gelijk boekte ik winst. Vanavond weer veel looser gespeeld, en gelijk begon het verliezen weer. Dus minder handen spelen. Tussen 15 en 28 procent van de flops zien. Ruim voldoende.

Vandaag iig weer winst gemaakt, en geen tilt. Heel goed.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

2000 welkomstbonus is vaak dat je dat kan vrijspelen in stappen van bijv. 20 euro. Daar moet je heel veel punten voor halen dus 2000 vrijspelen is onhaalbaar. Tenzij het op Ladbrokes anders is.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Shove! Gepost op hetzelfde moment! Uniek!

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mocht dan het geld er nog niet opstaan kun je altijd onze klantenservice in het Engels een ticket sturen en dan kijken ze hoe alles gaat met het geld.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Nope, zoals verwacht niks gekregen.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Hopelijk kan de klantenservice je verder helpen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ja, heb een ticket aangemaakt, en kijk wat van daaruit voor actie komt.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Ik ben benieuwd hoe dat zal aflopen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb wel positief bericht terug gekregen. Had iets verkeerd ingevuld, en moest mijn nick geven. Van daar uit is het proces in gang gezet, met hopelijk de 20 dollar tot gevolg. Dan kan ik ook lekker aan de challenge met Batsie beginnen op een nieuwe room.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

:f_drink: Ben benieuwd naar jullie challenge Robbie!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ik ook, Shove. Doe je mee?

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes folks! Leuke challenge :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks Zee!

Benieuwd wat het gaat brengen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vanavond de laatste keer de freeroll van Chrome plus gedaan, want ja, die status kan ik helaas niet vasthouden. Niet genoeg gespeeld. Ook weer een lichte cashgame gedaan.

Freeroll leverde $1.20 op, en het Omahaspel ging nog iets beter met $2.00 winst.

Zodra de twintig dollar op Ladbrokes staan ga ik met de challenge beginnen.

Morgen ben ik er niet. Ben invaller bij mijn oude schaakclub. Heb toch al een jaar of tien niet meer gespeeld, schat ik.

Fijne nacht.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mooi gedaan gisteravond en succes met invallen vandaag :f_thumbsup:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel SDK.

Het invallen gisteren leverde een solide remise met zwart op. Werd bedolven onder de complimenten, maar vond dat ik toch te weinig liet zien. Het team kreeg een zware nederlaag, dus mijn remise hielp niet echt.

Vanavond weer verder met poker. Eerst, vrij laat, eten. Dan aan de slag met de challenge.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Als de tegenstander veel beter was is een remise tussen alle nederlagen van de andere niet slecht.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo kun je het ook bekijken, maar dat is op persoonlijk vlak. Bij teamschaken telt dat niet zo. Had er behoorlijk de pest in.

Maar goed, volgende keer hopelijk beter.

Intussen is dus de challenge begonnen. De start is goed.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zojuist nog eventjes voor het slapen gaan aan de Omaha. Toch weer een beetje winst met $2.06.

Was een goed dagje.