Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.6 K Weergaven
pp3772
Poker Player

Ik speel de chromestar freeroll, wil wel een deel van 20k :)
en die van 5k added 7 starscoin

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb een tijdje meegespeeld in de freeroll op Stars, maar kreeg onverwacht bezoek. En ja, dan is het over, natuurlijk.

Ben nog wel all in gegaan, en won die zowaar, vervolgens met een AK all in, en die verlies je dan .

Maar goed, volgende week is er weer een freeroll.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is jammer. Volgende zaterdag hopelijk meer succes.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Yep! Ga dan weer mijn best doen.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat lijkt me en goed streven. Veel succes alvast :gl:

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Mocht je graag nog een gooi willen doen naar de diamond status op deze site kun je dat halen door aan de https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?postid=1074303#post1074303 mee te doen. Het zou grappig zijn om jouw een maand lang in deze status te zien :f_wink:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks SDK. Doe ook mee. Ben wel niet zo optimistisch, maar allez, heb nu kans op een diamond status!

Vanavond weer eens op PokerStars geprobeerd, en flink slaag gekregen in de 45 mans. Kon dit echter gauw goedmaken op Omaha, Zoom. Hierdoor eindelijk weer eens wat winst op die room.

Nu het bedje opzoeken.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is mooi. Als het zo blijft heb je zoiezo een status-upgrade te pakken met pcbeem als staflid erbij.
Al kan het best zijn dat er nog meer mensen meedoen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Weer even een dollartje meegepikt op Stars. Altijd leuk om te doen.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Gaat goed met onze Robbie zo te lezen. Toch hoop ik eens een MTT klapper van je te lezen met een $100+ cash ☺

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door ShovingLoose
Gaat goed met onze Robbie zo te lezen. Toch hoop ik eens een MTT klapper van je te lezen met een $1.000+ cash ☺

FYP en +1 :f_tongue:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Hahaha, dat was nog eens wat, Shove. Ik doe mijn best, maar zulk een bedrag binnenhalen zal toch wel te veel van het goede zijn. Maar, zeg nooit nooit. LOL, SDK maakt er gelijk duizend van!

Wat betekent die FYP trouwens?

Hedenavond weer een 45 mans van 25 cent gespeeld. Ging heel behoorlijk. Werd tweede.

Gedeelde handen: 171
Aantal flops gezien: 22
Potten gewonnen zonder showdown: 16
Potten gewonnen met showdown: 7 uit 8

Bij de laatste pot kwam ik voor, maar helaas hitte de opponent een setje, anders was de buit volledig geweest.

Voor mijn gevoel goed en geduldig gespeeld.

Had niet echt de mindset voor cashgame, wilde lekker rustig zitten en afwachten, en dat ging heel lekker.

Even de beginpost bijwerken, en dan naar bedje.

Morgen jarig, dus waarschijnlijk geen poker.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

FYP betekend fixed your post :f_wink:
Gefeliciteerd met je verjaardag :f_drink:

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Gefeliciteerd, Robbie :)

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Thanks, mannen!

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Heb je lekker vermaakt op je verjaardag?

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Shit, niet goed gekeken. Ik las je bericht wat later en ik las morgen dus ik dacht dat je vandaag jarig was..... dom dom. Toch nog van Harte Robbie! Mooie dag gehad? Ik vlieg morgen weer terug naar Nederland en hoop komend weekend weer te MTT-en!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Geen probleem hoor, Shove! Dank je wel!

Ja, fijne dag gehad. Als je buiten kunt zitten vermaak je je altijd heel wat beter dan binnen. Op mijn verjaardag is het in acht van de tien gevallen mooi weer. Het is de beste week van het jaar, de eerste week van augustus.

Phoeh, je vakantie is snel voorbij gegaan...maar je hebt plezier gehad.

Groningen was bagger, maar gelukkig ga je weer toernooien spelen. Alvast heel veel succes hierbij!

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ben net helemaal stuk gegaan... Sommige mensen denken echt dat ze Tha Shit zijn. Whahahahahahaha

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door Robbie825
Geen probleem hoor, Shove! Dank je wel!

Ja, fijne dag gehad. Als je buiten kunt zitten vermaak je je altijd heel wat beter dan binnen. Op mijn verjaardag is het in acht van de tien gevallen mooi weer. Het is de beste week van het jaar, de eerste week van augustus.

Phoeh, je vakantie is snel voorbij gegaan...maar je hebt plezier gehad.

Groningen was bagger, maar gelukkig ga je weer toernooien spelen. Alvast heel veel succes hierbij!

Mooi dat je prima hebt vermaakt :f_thumbsup: