Ga naar het forum
Robbie's puinzooi

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Robbie's puinzooi

501 Berichten
19 Gebruikers
40 Reacties
32.7 K Weergaven
_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Ow, jazeker! Heerlijk!

Hopelijk gaat het in de competitie nu zo goed dat er weer eens een titel voorbij komt. Is superlastig met topteams als Bayern en Dortmund erbij. Maar de Borussen hebben een apart soort mentaliteit, en ook het spelen am Niederrhein is anders dan in de rest van het land. Het is er altijd een heksenketel, en je ziet de opponent gewoon sidderen van angst. Ook Bayern.

Hoe dan ook, hopelijk straks weer wat poker. Heb een beetje stilgezeten de afgelopen tijd.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Wilde eens op Unibet gaan spelen vanavond, maar kan het zijn dat Unibet de Nederlandse spelers niet meer toelaat? Ik krijg er niks meer van geopend. Heb alles opnieuw gedownload, en nog steeds niks.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bij mij doet ie het nog steeds. Maar de software wil inderdaad nog wel eens bevriezen nadat je je wilt inloggen.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Bij mij ook geen enkel probleem na het updaten van de software. Is het inmiddels gelukt?

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb de software een paar keer al op gang weten te krijgen. Winst twee euro.

:D

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is lekker :f_thumbsup:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Jazeker!

Gisteren weer gespeeld op Party, en weer wat weten toevoegen aan de roll. Ook op iPoker deelgenomen aan het Omaha-cashgame-gebeuren, en daar diverse dollars opgehaald.

Het iPoker wordt nu toegevoegd aan de openingspost.

Totale rollvergroting gisteren was ruim zes dollar.

ShovingLoose
Oldschool Grinder

Lekker dagje Robbie:f_drink:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Vandaag een andere dag. Een verlies van ruim zes dollar. Werd doorlopend weggebet, en enkele zeer vieze beats gehad. Dat is jammer. Dacht dat ik op de goede weg zat, maar het spel van vandaag zet me toch aan het denken.

Nu uithuilen, en even nadenken wat eraan te doen.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb het een beetje geanalyseerd, en de uitkomst was toch voornamelijk pech. Het verhaal van mijn leven, dus niks schokkends.

De kaarten waren ongrijpbaar. Maar goed, ook dat loopt als een rode draad door mijn poker.

Feitelijk kan ik niet veel ermee doen.

Maar hopen op een betere sessie de volgende keer.

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dus wat swingy dagen gehad. Dat hoort er denk ik wel bij bij PLO, maar hopelijk val je vandaag weer aan de goede kant van de variance als je speelt :gl:

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Dank je wel SDK.

PLO heeft niet echt veel met kennis te maken. Het is bijzonder wisselend, en dat betekent dat je veel geluk moet hebben. Ook het betgedrag maakt niet veel verschil. Ze zijn echt knetter. Misschien toch niet mijn ding. We zullen zien.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Heb al weer flink wat weten goed te maken. Ruim vier dollar ingelopen, na eerst nog meer verloren gehad te hebben.

Strakjes nog eens proberen met enkele DONs. Die draaien over het algemeen wel goed.

Heb ook wel flink gedonkt, denk ik. Als ik dat eruit haal, dan ligt de weg open voor succes. Dat is een leerproces.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Verlies weer goedgemaakt, en weer omgezet in winst. Wel met prutswerk, maar goed, daar valt nog aan te werken.

Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Och, winnend prutswerk is nog steeds winnend, so np :D

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Inderdaad. Nu nog winnen met goed spel, maar het is nog altijd beter om te winnen met prutswerk dan verliezen met goed spel.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

Zo is dat, SDK!

Hmm....hoe kom ik nu plots aan de silverstatus???

ShovingLoose
Oldschool Grinder

https://www.pokerstrategy.com/nl/forum/thread.php?threadid=87755&page=3

Eerlijk gewonnen! Gefeliciteerd Robbie! Voor toernooien zou ik de video's van Colin Moshman aanraden.

_Anonymous_ Topicstarter
_Anonymous_

O, haha, ja, nu zie ik het! Thanks, Shove! Als ik even tijd heb zal ik die bekijken!

Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Veel plezier ermee. Je zult het vast goed kunnen gebruiken :f_thumbsup: