Denk idd dat tussen NL2 en NL5 niet gigantisch niveauverschil zit, ga je denk ik pas merken op NL10 of misschien zelfs NL20.
bijna de hele avond gespeeld, ging aardig , maar een verschil kon ik niet echt maken. Misschien als de volgende keer mijn handen AA tegen 7-4 pre flop all-in en AA tegen kk gewoon stand houden dat ik dan positiever af sluit:f_drink:
BR 97.69 ( - 2.47)
Even een ander half uur gespeeld en het ging prima. Kon de concentratie goed vast houden en ben nu ook meer bezig met welke handen ik waar open. Zal van de week mijn eigen openingshandenschema maken.
BR 116.68 (+ 19.01)
Gaat idd lekker. Gewoon rustig aan de tafels blijven klikken en niet spelen met alcohol op dan komt het wel goed πͺ
klein half uurtje gespeeld , werkt toch wel weer verslavend. Even tijd en dan de laptop weer aan
BR 124.30 (+2.74)
tijdje geleden, maar ik moest even stoppen. speelde bijna elke avond weer.
Het is een super leuk spel, maar ik was een lange tijd meer bezig met pokeren dan met mijn (jong) gezin en dat voelde niet goed.
Ik zal hier geen updates meer doen over hoeveel ik gewonnen of verloren heb, want dat geeft onbewust alleen maar druk om te winnen.
Er is vast een topic waar ik handen kan gaan posten die ik speel in de 45 man's toernooien.
Dat kan idd lastig zijn, maar goed je bent geen pro en het is dus leuk tijdverdrijf voor je. Denk dat je daar weg in moet vinden en kijken wat belangrijk is en ik zou zeggen dat dat je gezin is.