gogo notrun!! -300:(
Ik ben aan het werken aan mijn volume. Het gaat de goede kant op
Vandaag weer hele dag gegrind ongeveer vanaf vanmorgen 9 uur:O wat sick is aangezien ik normaal nooit voor 1 mn bed uit kom
Ik runde mega kut maar trok het recht met 27ko ship
Ook nog aan de 0,55$ FT gezeten maar had echt geen zin meer dus ben alle handen allin gegaan en 5e geworden na 8 uur haha
Zondag probably weer.
ciao
Goede maand gehad .. Als ik zo doorga haal ik mijn doel in februari:P
Maar goed nu downswing incoming uiteraard.
Oorspronkelijk gepost door TurboHenk
Altijd fijn om te horen dat het goed gaat, nu duimen dat downswing mee valt :D!
Haha jep!
Of gewoon ff niet spelen:p
Oorspronkelijk gepost door moeilijkkk
Hoe kan het dat ik hier nog geen bolletje heb?Bij deze dan :].
Misschien omdat bloggen niet echt 1 van mn kwaliteiten is?
Vandaag 40tal 3r/2,50 180 mans gespeeld mixed met mtt's..
-200
Misschien vanavond nog.
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Goede maand gehad .. Als ik zo doorga haal ik mijn doel in februari:PMaar goed nu downswing incoming uiteraard.
Solid update omdat als je blogged je hotrunt.
Ondertussen upgemoved tot de 15$ 180 mans en de moneygoal in het begin van het topic al ruimschoots gehaald. Ik ~20 tafel nu dus de 8/3r/15 door elkaar als ik SNGs grind wat opzich wel nice is. Ik ga over 2 weken naar Zuid-Afrika voor een half jaar dus dat is miss ook nog wel leuk om in mijn blog te verwerken.
Komende weken nog even vol aan de grind. Wat wel ziek is is dat ik de laatste 2 weken echt ziek veel f3t heb gehad in 8k+ firsts maar nooit die flip win
Solid update omdat als je blogged je hotrunt.Ondertussen upgemoved tot de 15$ 180 mans en de moneygoal in het begin van het topic al ruimschoots gehaald. Ik ~20 tafel nu dus de 8/3r/15 door elkaar als ik SNGs grind wat opzich wel nice is. Ik ga over 2 weken naar Zuid-Afrika voor een half jaar dus dat is miss ook nog wel leuk om in mijn blog te verwerken.
Komende weken nog even vol aan de grind. Wat wel ziek is is dat ik de laatste 2 weken echt ziek veel f3t heb gehad in 8k+ firsts maar nooit die flip win
![]()
Jup, ul run in deeps
Rock Werchter was nice
Nu nog ff wat shit regelen en pokeren en dan maandag half jaar naar Zuid Afrika.
Vetste set van Rock Werchter:
10e in 5r 2x 20e in big22 laatste 50 in 3r en 8r 2x.
Good life
Anyway, dat was de laatste grinddag in Nederland. Nu 4 dagen dronken en dan vlieg ik!
Rock Werchter was niceNu nog ff wat shit regelen en pokeren en dan maandag half jaar naar Zuid Afrika.
Vetste set van Rock Werchter:
was er ook:D. op 5de rij gok ik. awesome optreden