goed plan
ga maar bloggen...
glgl!!
bolletjeeeeeeeeeee
Oorspronkelijk gepost door Samwise90
Hm misschien dat ik weer wat actiever ga bloggen want mijn poker motivatie is 0,0 op het moment. Ik run echt beroerd en tik bijna de 20k mu aan![]()
Ik weet niet of dat iemand überhaupt zit te wachten op mijn blog?:P
Ik zat te denken dat ik handen die ik speel post en dan beetje discussiëren, iedereen mag hierop antwoorden en als ik vind dat er iemand bij zit die er tijd in heeft gestoken en ook echt zelf beter wil worden ik hem wat coaching geef oid. Ik denk dat ik elke speler die tot 33$ speelt sowieso wel beter maak. Ik speel alles tot 109 en zondags sommige 215s.
ik volg obv:)
Oorspronkelijk gepost door BillClinton
Hm misschien dat ik weer wat actiever ga bloggen want mijn poker motivatie is 0,0 op het moment. Ik run echt beroerd en tik bijna de 20k mu aan![]()
Ik zat te denken dat ik handen die ik speel post en dan beetje discussiëren, iedereen mag hierop antwoorden en als ik vind dat er iemand bij zit die er tijd in heeft gestoken en ook echt zelf beter wil worden ik hem wat coaching geef oid. Ik denk dat ik elke speler die tot 33$ speelt sowieso wel beter maak. Ik speel alles tot 109 en zondags sommige 215s.
Oorspronkelijk gepost door euroshopper
Oorspronkelijk gepost door BillClinton
Hm lastig handen te vinden want ik kom alleen deep in turbos en dat is allemaal zo standaard
Run nog steeds moeilijk slecht al had ik wel een aantal deeps gisteren.
Onder het motto alleen posten als je hotrunt. Ik ben voor het eerst in dit jaar 2 dagen achter elkaar up
Ook gewoon 3 hypers geFTd vandaag
Handen heb ik nog steeds niet want kom eigenlijk nooit deep in 55+ mtt's
en wss 5.5 dollar hypers;).
gl vnvnd alle goodrun vr warm up en million en main event opgespaard toch? Ik heb zoveel mogelijk flips verloren laatste weken:)
Van het ene op het andere moment import HEM2 geen hands meer.
Er staat waiting for hands maar mn HUD popped niet up..
Iemand enig idee? Instellingen zijn voor zover ik zie goed.
Verder run ik nog steeds extreem beroerd, gisteren 10 deeps en 0 cashes. Overmaat van ramp verloor ik KK<QQ op 4589 board aan de FT van de 8r 8k ontop
Was voor 100bb
Sucks to suck