Ga naar het forum
Schijtlijster $16.5...

Meldingen
Alles wissen

Schijtlijster $16.50

59 Berichten
11 Gebruikers
13 Reacties
9,404 Weergaven
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Na heel wat geprobeer is het nu tijd voor een blog die blijft. Veel geschreven de afgelopen jaren, maar helaas niets geleerd. Dit laatste moet anders, en dat gaan we dan ook doen. Geen lange intro, gewoon een pokerblog waarin het opbouwen centraal staat.

Vanavond de eerste dag. Het ging goed. Het grootste probleem was mijn hebberigheid. Hiermee bracht ik mezelf fors in de problemen. Altijd maar weer bankroet, omdat ik snel geld wilde maken.

Overigens heb ik de afgelopen dagen tegen Ad gepeeld. Gewoon een potje voor 25 cent. De buit werd binnengehaald.

Ik laat me in deze blog niet meer provoceren. Dus…..benieuwd hoe dat zal gaan.

Vanavond dus gespeeld, en een leuk winstje gemaakt: $2.14

Startroll $10.92

Beantwoorden
Citeren
58 reacties
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Succes dan maar weer :)

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Weer een nieuwe blog en ik heb er vertrouwen in dat je weer winst gaat maken :f_thumbsup:

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster Topicstarter
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Dank jullie wel, heren.

Zeker is het doel winst te maken, maar ik wil ook als mens het goed doen. Tevens moet het spel beter en stabieler. Het lange-termijn-denken moet erin komen. Positiviteit ipv negativiteit. Plezier ipv dwangmatig klikken. Kansen herkennen ipv hopen dat het wel gaat lukken.

Zo, nu eerst eens even een sigaartje en een pilsje doen buiten. Het is warm en zeer benauwd hier. De hevige regen van een aantal dagen geleden heeft de muggenpopulatie doen ontploffen. Het is wel mooi groen, maar het is zweten geblazen…..

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Momenteel aan het spelen, en ik heb het ongekend moeilijk. De kaarten vallen echt heel slecht, de roll is weer bijna weg. Hoe dat kan? Weet ik niet.

Ik blijf het proberen, maar het lijkt vechten tegen de bierkaai. Geen flauw idee wat ik kan verbeteren.

Het spel dat ik speel is Omaha Zoom. Natuurlijk behoort het tot de mogelijkheden dat ik het gewoon niet kan. Dat zou kunnen.

Het herkennen van kansen is verraderlijk bij Omaha. Een kaart kan alles omgooien. Veel meer nog dat bij regulier poker.

De artikelen die ik doorneem krijg ik helaas niet in de praktijk omgezet. Ik probeer tight te spelen, maar als ik een hand speel bet ik, want je wil de pot toch volkrijgen. Ik heb ook geprobeerd om echt het geluk zijn werk te laten doen. Beide strategieen werken niet. Het spel is daarvoor te wisselend. Verder heb ik helemaal geen geluk met de uitcashfunctie. Ik neem telkens de verkeerde beslissing, hoe goed ik ook kijk naar de kaarten van de ander die getoond worden.

Ik heb hierboven gemeld dat ik niks geleerd heb de afgelopen jaren. Als ik naar de resultaten kijk klopt dat, maar is dat ook werkelijk zo?

Heeft iemand tips?

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Zijn er in PLO Zoom ook niet extra antes toegevoegd? Dat maakt het spel enorm anders imo.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Ja, op de lagere levels. Is eigenlijk wel leuk, want zo hoef ik minder te betten. De pot komt toch wat sneller vol.

Het lijkt er toch op dat de beste strategie is om het geluk zijn werk te laten doen. Telkens als ik sessies probeer met betten in de eerste ronde gaat het mis. Vanavond ben ik overgestapt op de mazzelstrategie, en zie daar….een redelijk herstel zette in. Tuurlijk eindigde ik op verlies, maar de schade bleef nog enigszins te overzien. Na een winst van $2.14 rolde er vandaag een verlies uit van $4.66.

Morgen hopelijk beter.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

De afgelopen dag op wisselende momenten gespeeld. Dat pakte in eerste instantie goed uit, maar in de avond kwam de klad erin. Toch kon ik me herstellen door erin te blijven geloven. Ik kon zelfs winst maken, en een positief cijfer eruit slepen. Niet verwacht, maar toch gelukt.

$3.24 erbij, waardoor ik weer in de plus sta. Niet veel, maar toch!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Ook vandaag vroeger op de dag gespeeld. Dat ging prima, kon $2.26 bijtikken. Daarna kwam er niks meer van spelen. Had andere dingen te doen.

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Knap werk met die hitte!:f_drink:

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Thanks Shove!

Vandaag weer vroeger gespeeld, maar nu was het echt vreselijk benauwd. Gelukkig had ik wel een paar leuke handen erbij, waardoor ik nog winst kon maken ook!

Na het onweer was het wat afgekoeld, maar was wel vermoeid geraakt door de warmte. Toch spelen, en het ging niet best. Helemaal op het eind van de sessie kwam er toch nog een leuke verrassing, waardoor de dag stevig in de plus werd afgesloten. $6.83 erbij!

Ik let nu beter op mijn medespelers, en bestudeer hun manier van spelen. Je leert je opponent kennen, en eindelijk kan ik hier en daar spelers labelen. Heb al mijn voordeel ermee gedaan, maar nog op zeer beperkte schaal.

Hopelijk kan ik de lijn doorzetten. Moet sowieso meer aantekeningen maken.

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Heeey een nieuwe blog!

Heeey Schijtlijster succes! Dan maar?

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Gisteren weer kunnen banken.

Vandaag gewoon bankroet gegaan. Ik heb mijn grote twijfels bij de integriteit van pokerstars. Tuurlijk, een speler die verliest wordt nooit geacht gelijk te hebben op dat vlak. Dat boeit me echter niet.

Ik hang de pokerkaarten aan de wilgen.

PC of SDK, hef mijn account hier maar op.

Iedereen bedankt voor de belangstelling.

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Jammer man :(

Beantwoorden
Citeren
advancedTN1984
Oldschool Grinder

Tot het volgende account en tot de volgende blog!

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Een aantal dagen geleden nog eens wat gestort. Startroll hierdoor $10.90. Al gauw ging het bergaf naar iets van vier dollar. Die vier gingen zelfs naar beneden tot iets van drie bucks. Toen ben ik anders gaan spelen. En langzaamaan herstelde het wat. Momenteel sta ik weer in de plus.

De komende tijd moet de nieuwe speelwijze aantonen of ze goed is.

Beantwoorden
Citeren

Veel succes Team! Wat een doorzetter moet jij zijn, niet normaal eigenlijk. Iedereen weet dat je niet kan winnen van het huis, jij gaat daar als dappere strijder tegen in, wetend dat dit ook weer in een deceptie zal eindigen. Voor menigeen zal dit waanzin lijken, miaar valt dat nog op in een land waarin iedereen gek geworden is? Teamschijtlijster als het nieuwe normaal.

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Hey man. Welkom op mijn blog.

Hoe is jouw visie t.a.v. poker in zijn algemeen? 825forL? Kun je die naam uitleggen? Waar woon je?

Vandaag twee korte sessies met korte pauze ertussen gespeeld. Bij beide had ik prijs! In de eerste was ik vrij nerveus en hebberig (de voorwaarde om vol onderuit te gaan). Gelukkig had het geen gevolgen. In de tweede veel rustiger, en ook gauw meer dan anderhalve dollar binnen. Toen maar gestopt, omdat ik graag eerder naar bed wil gaan ivm diverse omstandigheden.

Heb zoals aangegeven een spelomzetting gedaan, en die lijkt te werken. Het spel is nu gebaseerd op het beperken of voorkomen van verlies. Ik speel zo minder handen, en fold sneller. Als je een winnende hand hebt is het wel duidelijk.

Op 888 ben ik bankroet, maar op Stars gelukkig nog in leven.

Beantwoorden
Citeren

825 is het getal van mij en mijn vriendin. Ik kan geen link plaatsen helaas.

.angelsnumbers.com/meaning/number-825/

En dat forL is de naam van mijn vriendin die Loes heet. Ik woon in Katwijk ( aan zee ). 825 is ook een mooi lied uit opwekkingsliederen dat ik graag zing.

Hoe ik over poker denk? Ik neig naar oplichting. Men zegt niet voor niets " van het huis kun je niet winnen " Ik heb vroeger in 2007 en 2008 wel aardig gewonnen met toernooien, maar toen wonnen mijn vrienden ook veel. Inmiddels speelt er niemand meer die ik ken. Dat zegt wel wat natuurlijk!

Twijfel nog of ik een account aanmaak bij Pokerstars. Dan krijg ik van deze site geld toch? Dan kan ik dus niet verliezen ook. Wel hopen natuurlijk dat ik dan niet gelijk het toernooi uitgeknikkerd word. Denk het niet, nieuwe klanten paaien ze wel. Kan ook zijn dat ik met die 50 aan een cashtafel ga zitten, hoef je niet zo lang te wachten op resultaat.🤓 Het blijft een gok tenslotte.

Volgens sommigen die wel winst maken is het gewoon nadenken. Rara waarom geloof ik dat niet? Juistem! Weet jij of deze site is opgericht door een online gokbedrijf? Zou zo maar kunnen natuurlijk, waarom willen ze je anders geld geven om te spelen?

Wel erg veel respect voor jouw doorzettingsvermogen, ik had het schuim op mijn bek gehad met zoveel tegenslag. En dan ben je ook nog eerlijk als je wel slecht gespeeld hebt. Veel succes als je weer gaat spelen.

Waar woon jij en hoe kom je aan jouw naam? De angst die je voelt als je weer gaat spelen? Dat je voelt hoe het afloopt?

Beantwoorden
Citeren
TeamSchijtlijster
Legacy Member

Vandaag weer alles verloren. Een absoluut nieuw record als het op pech aan komt. Van de tien handen die ik speelde hitte hooguit een iets, en dan had de tegenstander zulke slechte kaarten dat de pot niet gevuld raakte. Het totaalplaatje was nog niet eerder zo slecht. Toch blijf ik hopen dat ik slecht gespeeld heb, maar eerlijk gezegd zie ik dit keer niet zoveel punten die ik falend gespeeld heb.

Even kijken wat ik hiermee moet, of nog kan. Op deze manier wordt het wel heel lastig om nog door te gaan. Ik heb heel veel prive problemen, maar dan nog moet ik nog iets kunnen.

Op diverse rooms heb ik gespeeld onder de naam Robbie825. Totdat de pech zo erg werd dat ik een andere naam koos. Op Stars is dat nu Schytlyster. Inderdaad bang dat het weer mis gaat. Ik vind dat je een mooie naam hebt gekozen, 825forL.

Ik heb jaren gefreerolld, en had op een gegeven moment 1500 dollar staan op diverse sites. Dus achtte ik het moment daar om voor echt geld te spelen. Alles verloren. Jammer, maar eigen schuld. Spel was niet voldoende.

De achtergrond van deze site ken ik niet, ook niet die van andere pokersites of -rooms.

Ik ga er zelf vanuit dat een verliezer nooit gelijk heeft in de ogen van anderen. Als je wint heb je vrienden, yup, rijen dik. Ik leef een teruggetrokken bestaan. Op die manier kan ik mezelf blijven. Het land is finaal doorgedraaid.

De pech die ik in mijn leven gehad heb wil je niet weten. Ongelooflijk dat ik nog meedraai. Op elk vlak. Ik zal je er dan ook niet mee lastig vallen. Ik woon in de gemeente Beekdaelen, maar ben van plan te emigreren naar de VS. Mijn vrouw is van daar. De zaken gaan op dat vlak heel traag, dus ik verwacht voorlopig niet te kunnen gaan, en wie weet word ik wel geweigerd. Heb er geen goede hoop op, eerlijk gezegd.

Ja, angst is het sleutelwoord in mijn leven. Je weet idd de uitkomst al. Wel jammer dat het altijd zo moet, maar ja....je went eraan. En toch is er altijd een vlammetje dat nog brandt en dat je overtuiging geeft dat het beter gaat worden, alleen….het is nog niet gebeurd tot nu toe. Misschien ooit een keer.

Opwekkingsliederen? Wat zijn dat?

Beantwoorden
Citeren