Vandaag weer alles verloren. Een absoluut nieuw record als het op pech aan komt. Van de tien handen die ik speelde hitte hooguit een iets, en dan had de tegenstander zulke slechte kaarten dat de pot niet gevuld raakte. Het totaalplaatje was nog niet eerder zo slecht. Toch blijf ik hopen dat ik slecht gespeeld heb, maar eerlijk gezegd zie ik dit keer niet zoveel punten die ik falend gespeeld heb.
Even kijken wat ik hiermee moet, of nog kan. Op deze manier wordt het wel heel lastig om nog door te gaan. Ik heb heel veel prive problemen, maar dan nog moet ik nog iets kunnen.
Op diverse rooms heb ik gespeeld onder de naam Robbie825. Totdat de pech zo erg werd dat ik een andere naam koos. Op Stars is dat nu Schytlyster. Inderdaad bang dat het weer mis gaat. Ik vind dat je een mooie naam hebt gekozen, 825forL.
Ik heb jaren gefreerolld, en had op een gegeven moment 1500 dollar staan op diverse sites. Dus achtte ik het moment daar om voor echt geld te spelen. Alles verloren. Jammer, maar eigen schuld. Spel was niet voldoende.
De achtergrond van deze site ken ik niet, ook niet die van andere pokersites of -rooms.
Ik ga er zelf vanuit dat een verliezer nooit gelijk heeft in de ogen van anderen. Als je wint heb je vrienden, yup, rijen dik. Ik leef een teruggetrokken bestaan. Op die manier kan ik mezelf blijven. Het land is finaal doorgedraaid.
De pech die ik in mijn leven gehad heb wil je niet weten. Ongelooflijk dat ik nog meedraai. Op elk vlak. Ik zal je er dan ook niet mee lastig vallen. Ik woon in de gemeente Beekdaelen, maar ben van plan te emigreren naar de VS. Mijn vrouw is van daar. De zaken gaan op dat vlak heel traag, dus ik verwacht voorlopig niet te kunnen gaan, en wie weet word ik wel geweigerd. Heb er geen goede hoop op, eerlijk gezegd.
Ja, angst is het sleutelwoord in mijn leven. Je weet idd de uitkomst al. Wel jammer dat het altijd zo moet, maar ja....je went eraan. En toch is er altijd een vlammetje dat nog brandt en dat je overtuiging geeft dat het beter gaat worden, alleen….het is nog niet gebeurd tot nu toe. Misschien ooit een keer.
Opwekkingsliederen? Wat zijn dat?