Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sebastiaan. Studeer Management Economie en Recht in Utrecht. Zit daar lekker op kamers. Zit bij een studentenvereniging en hou natuurlijk dus wel van een biertje. In mijn vrije tijd wat aan het pokeren. Laatste tijd iets serieuzer geworden en nu wil ik ook echt beginnen alles serieus aan te pakken en wat meer ervaring op te bouwen.
Vanochtend kon ik niet slapen, dus dacht nahja dan maak ik maar even 40 euro over naar Pokerstrategy en ga ik even pokeren. Dit verliep erg lekker moet ik zeggen. Om half 11 toch nog maar even naar bed gegaan en vervolgens toen ik wakker werd weer verder gegaan.
Begonnen met 55 dollar vandaag en zit nu op 230. Ik ben in het verleden een aantal keer broke gegaan, omdat ik boven mijn brm niveau ging spelen. Dit nu weer gedaan. Ik word gek op de NL4 waar je met al je mooie handen gecalled wordt door mensen met 5-2 etc om vervolgens nog te zien dat je verliest ook. Ik ben dus op NL25-50 gaan spelen, BSS en SSS. Ik kan dit niveau goed aan, echter moet ik oppassen met mijn brm.
Ik denk dat ik goed gespeeld heb vandaag en wil dat graag volhouden zo. Ik blijf voorlopig op NL25 om niet alles weer te verliezen.
Hier het resultaat van vandaag:
Uploaded with ImageShack.us