Ga naar het forum
ShovingLoose probee...

Meldingen
Alles wissen

ShovingLoose probeert MTT-SNGs

10 Berichten
7 Gebruikers
1 Reacties
1,775 Weergaven
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Hoi allemaal,

De laatste tijd heb ik erg weinig tijd voor poker, maar geef ik soms ook de voorkeur aan een gezellig avondje met mijn vriendin. Ik heb al een MTT-blog, maar het gebeurt steeds vaker dat ik een uurtje a anderhalf kan pokeren. De afgelopen maand heb ik me wat meer verdiept in de MTT-SNGs. Omdat we ook een kindje krijgen in augustus leek het mij verstandig me alvast wat meet te richten op de MTT-SNGs vanwege de kortere tijd in vergelijking met de MTT's. 5 uur achter elkaar pokeren zal er waarschijnlijk nog wat minder vaak in zitten.

Ik start op de $3,50 45-mans en de $5 90-mans Progressive Bounty. Mocht ik snel een handje vol games willen spelen dan pak ik ook de $7 45-mans erbij.

Startdatum: 1 mei 2017
Buy-in: $3,50 - $5 (shotjes op $7) vanaf 1 mei 2017
Gespeelde Games: ?
Profit: $ ?

Ik ben nu nog wat aan het klooien met de filters van Pokertracker 4, ik krijg het nog niet voor elkaar om MTT-SNGs en MTT's goed te scheiden, maar dan wel de 45mans en de 90mans met bounty's in een keer te krijgen.

Beantwoorden
Citeren
9 reacties
Wazzza16
PokerStrategist

Goodluck man :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
Supermoderator
Zeezout
PokerStrategist

Veel succes!

Er zijn vast wat goede video's van Moshman over te vinden. Die heeft altijd een prima uitleg.

Beantwoorden
Citeren
Wimf71
PokerStrategist

Succes :f_drink:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Bedankt mannen! Ja, Moshman vind ik ook altijd goed. Ik ben benieuwd hoeveel goede regs er op de verschillende buy-in niveau's zitten.

Beantwoorden
Citeren
Jordyvde
Poker Player

Succes met het nieuwe plan!

Beantwoorden
Citeren

Shove! Goed plan! Heel veel succes met de MTT-SNG's!

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Zo te zien ben je al in mei begonnen of je hebt een maand vergist :f_wink:
Veel succes met je nieuwe uitdaging :gl:

Beantwoorden
Citeren
ShovingLoose Topicstarter
ShovingLoose
Oldschool Grinder

Nee, ben al begonnen in mei. In pokertracker lukt het om de 45mans te zien als ik op MTT's zet en dan de "flag" SNG gebruik. Dan zitten bounty's er niet tussen. Klik ik ook bounty an dan zie ik helemaal niet meer. Klik ik bounty aan maar SNG uit dan komen er ook Bounty MTT's tussen te staan.

Beantwoorden
Citeren
Moderator
SDK1987
Oldschool Grinder

Dat is merkwaardig. Dus is het lastig filteren in PT4. In HM2 heb ik daar niet zoveel problemen mee.

Beantwoorden
Citeren