Ga naar het forum
SitnWin Tour Alà Jl...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] SitnWin Tour Alà JlmR Style

22 Berichten
6 Gebruikers
0 Reacties
514 Weergaven
JlmR1990
PokerStrategist

Goedendag mensen,

ben Jelmer woonachtig in Hengelo (ov) 18 jaartjes jong.

zoals zovelen hier heb ik in het online poker-gebeuren geen BRM aangehouden.
dit heeft me zo`n beetje €3.000,= gekost in het kwartaal
vandaar dat ik nu een blog wil bijhouden hoe het me vergaat om met BRM te spelen.
ik krijg op de 15e/16e weer mn salaris en ben van plan om daarvan $100 op pokerstars te zetten. heb 3 maand geleden wel een bult video`s bekeken wat me veel heeft geholpen, aangezien het online gebeuren niks met live poker te maken heeft.
qua poker zit ik wel goed heb zelfs een pokerpro eruitgespeeld john duthie lol.
dat was in een $36 + ?? 45 man sng
waar pinowww niet goed oplette en shovede met zn KQo
ik moet nog pokertracker 3 downloaden of holdem mananger? iemand een keuze wat makkelijker/beter is qua statistieken? of moet ik gewoon elephant kiezen. moet nog 200 strategy points!

ik merk wel dat ik beter ben in sng`s dan de cashtafels. en mijn read is verder ook wel goed. het is alleen dat ik tegen een donk aanloop en gelijk alles kwijt ben. mede omdat ik dus geen BRM heb aangehouden.

als ik dus een BRM van $100 heb. waarmee zou ik beginnen qua sng-limieten?
ook zal ik hier handjes posten om te laten beoordelen.

ik hoop dat dit een leuke blog word, en dat ik in de maand was leuks kan bijverdienen.

heb trouwens een 107cm lg (42lg5000) maar kan maar max 6 tafels erop krijgen zonder overlappen iemand meer ervaring hiermee? alvast bedankt!

mvg,
JlmR2009

21 reacties
JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

niemand die wil helpen?

Jayrikh
Oldschool Grinder

ik denk dat je je resolutie moet aanpassen

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

resolutie staat op 1920 x 1080 en kan niet hoger. misschien moet ik maar eens de nieuwe updates downloaden van de videokaart nvidia geforce 9800 gt

Hey Jelmer, succes met je pokercarriere, waarbij je je nu hopelijk wel aan het BRM houdt. €3000 lees ik in je eerste post, is dat wat je tot nu toe aan poker hebt verloren? Hoop niet dat dat allemaal eigen inleg is geweest, duur grapje.

Verder kan ik je zeggen/aanraden om eerst Elephant eens te proberen, die is gratis op deze site te krijgen. Eerst een trial, bij 1000 lifetime SP krijg je de licentie voor de volledige versie. Werkt voor mij nog altijd prima, zonde om meteen geld uit te geven aan een PT of HEM.

Jayrikh
Oldschool Grinder

die videokaart heb ik ook, maar het zou niet uit moeten maken.. je kant het altijd proberen natuurlijk

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

ja, was eigen inleg. heb nogal disrespect voor geld, dus kan zomaar me halve salaris wegdonken elke maand haha (nu niet meer gelukkig, ouders hebben m`n creditkaart en online bankgegevens)
ik zal je advies opvolgen en eerst eens kijken hoever ik kom met elephant.
moet nou nog 350 SP zit nu op de 650 SP.

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

@jay,

welke resolutie speel jij dan? en hoeveel tafels max?

Jayrikh
Oldschool Grinder

ik spel zonder overlapping 9 tafels op een 20 inch scherm op pokerstars.. en met klein beetje overlapping 12 tafels dacht ik..

ben nu niet @ me kamer in groningen, zodra ik dr weer ben (morgen) kijk ik even na welke resolutie..

heey ik speel alleen maar sit &go`s
elephant werkt niet in samewerking met sit&go`s
zelf gebruik ik geen programma`s
heeft ook denk weinig zin die programma`s het enige wat ik ken aan raden is icm trainer te downloaden op deze site
en je komt in een sit&go een heel eind
heb mijn resolutie op 1280/1024 met een 17 inch monitor en heb met 9 tafels hele kleinen overlapping en bij 12 tafels valt ook nog goed te doen
het is wel wennen maar lukt wel

zou trouwens 150$ storten ken je gelijk met de 3.40 turbo beginnen
op pokerstars
brm voor sit&go= 50x je inleg

suc6 alvast

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

okè, ik volg je advies op en stort $150,=

welk programma gebruik je wel voor sit&go`s ?
of is het nog niet echt nodig voor de 3,40 turbo`s.

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

@ jay,

ik heb nou de nieuwe drivers gedownload voor windows 7 64 bit versie.

kan nou 12 tafels max zonder overlapping (maar moet dan wel m`n toolbar op auto-hide zetten)

Jayrikh
Oldschool Grinder

Oorspronkelijk gepost door JlmR1990
@ jay,

ik heb nou de nieuwe drivers gedownload voor windows 7 64 bit versie.

kan nou 12 tafels max zonder overlapping (maar moet dan wel m`n toolbar op auto-hide zetten)

lekker :D je videokaart was dus inderdaad niet echt up to date haha..

succes at the tables :evil:

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

goedendag heren/dames,

zoals jullie volgens bovenstaand bericht gelezen hebben begin ik de 18è met het aanstampen van de € 3 + € 0.40 Turbo SNG`s

nou werk ik fulltime en heb ik niet zo veel tijd om te spelen ( alleen in de late uurtjes) en nu vrijdag en maandag ben ik zo goed als helemaal vrij :D

ik heb eigenlijk wel zin om eerder te beginnen, maar dat laat m`n bank niet toe op dit moment (broke)

ik zou graag van 3 mensen € 50 dollar willen lenen, èèn iemand mag ook € 150 dollar laten lenen.

om dit een beetje profitable voor jullie te maken had ik het volgende bedacht:

€ 50 dollar lenen = € 60 euro terug op bank of pokerstars d.d. 18-04-2009
€ 150 dollar lenen = € 175 euro terug op bank of pokerstars d.d. 18-04-2009

alvast hartelijk dank voor de medewerking!

groeten,

Jelmer

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

is het nog niet profitable genoeg? pm dan even aub

Hoi Jelmer,

Waarom zou je geld willen lenen en grind je niet gewoon omhoog?
Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van dergelijke leningen.

Groeten,
Leo

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

Hey Leo,

Dat komt omdat ik me eerst niet aan BRM heb gedaan.
ben tot $700 gekomen en daar hield het ook mee op.
veels te veel geinvesteerd.
heb me een mooie tv gekocht deze maand, vandaar dat m`n bank een beetje leeg is.
$50 startkapitaal is ook een goed plan om te lenen om de 1.10 of 1.20 sng`s te grinden?

vandaar

Groeten,
Jelmer

Hoi Jelmer,

Ik zou helemaal niet lenen en ik verwacht ook niet dat je er veel respons op krijgt. Dit komt vooral omdat je juist niet aan BRM hebt gedaan en je jezelf ook nog niet hebt bewezen als poker speler. Helemaal niet erg natuurlijk, maar zo gaat het vaak...

Wat ik je echt aan kan raden, is om gebruik te maken van ons Tell-A-Friend systeem. Dit is een hele gemakkelijke manier om toch weer een gratis bankroll bij elkaar te krijgen.

Succes!
Leo

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door Leo258
Hoi Jelmer,

Ik zou helemaal niet lenen en ik verwacht ook niet dat je er veel respons op krijgt. Dit komt vooral omdat je juist niet aan BRM hebt gedaan en je jezelf ook nog niet hebt bewezen als poker speler. Helemaal niet erg natuurlijk, maar zo gaat het vaak...

Wat ik je echt aan kan raden, is om gebruik te maken van ons Tell-A-Friend systeem. Dit is een hele gemakkelijke manier om toch weer een gratis bankroll bij elkaar te krijgen.

Succes!
Leo

ja, is nogal logisch. heb nou 9 mensen in m`n TAF-list maar het schiet niet op met hun. de meesten halen de quiz nog niet eens. heb nou $20 dollar dus. nou ja. heel jammer dit maar goed. dan maar even wat anders plannen voor vrijdag en volgende week maandag.

JlmR1990 Topicstarter
JlmR1990
PokerStrategist

Okè we zijn gestart, iets eerder want heb net m`n loon gekregen dus begin zometeen een sessie Sng`s te spelen 3,25 6-max en 3,40 FR
laten we kijken waar mijn BR eindigd naar deze sessie :D