Hallo allemaal,
Ik ben reeds meer dan 2 jaar lid op Pokerstrategy, maar ben nooit echt een actieve member geweest. Tijd om daar eens verandering in te brengen!
Even mezelf voorstellen
Ik ben Kristof, 21 jaar en woon in Gent.
Vorig jaar heb ik m'n bachelor in de Toegepaste Informatica afgerond.
Maar tijdens de stage in m'n laatste semester ben ik tot de conclusie gekomen dat ik mezelf eigelijk niet in de ICT zie werken...beetje laat om daar achter te komen, I know, maar is nu eenmaal zo.
Tijdens de zomermaanden wat nagedacht over wat ik nu echt wil doen en hoe ik de komende maanden ga aanpakken.
Uiteindelijk heb ik me ingeschreven voor de cursus Personal Coach/Trainer bij het CVA (afstandsonderwijs).
Ik ben heel veel bezig met sport (zelf sporten & volgen in actualiteit) en het is een cursus die vrij veel omvat, heel interessant dus.
Een ander voordeel is dat het thuis studeren is (je hebt enkel contact met'n begeleider via mail), dus ik kan zelf het tempo ervan bepalen & mijn studeersessies perfect combineren met poker.
Mijn "pokercarriëre"
Zoals eerder vermeld ben ik al meer dan 2 jaar bezig met online poker.
Ik ben begonnen met DoN's (tot 10$), na enkele maanden was ik die variant al heel beu geworden.
Toen heb ik de overstap gemaakt naar cashgames (eerst SSS, daarna BSS).
Die verliepen vlot tot NL25, maar op NL50 liep het iedere keer fout.
Ik was begonnen als een FR speler, maar af en toe probeerde ik dan SH eens omdat ik dacht dat het daar dan wel zou lukken...niet dus.
Zo heb ik toch een 1,5 jaar aangemodderd met cashgames, m'n bankroll had ik wel al wat uitgebouwd maar ik voelde dat ik er aan m'n limiet zat.
Ik heb toen enkele maanden poker op een laag pitje gezet (mede door m'n stage had ik ook niet echt veel tijd), eind juni heb ik dan een verse start genomen:
Cashgames waren geen optie meer voor mij, dus bleven enkel SNG's/MTT's over. Toen ik hier wat op het forum aan het lezen was zag ik dat er veel spelers met de turbo 180 mans bezig waren.
Dit leek mij'n mooie variant, ze duren niet al te lang (max 1u45), er is veel fish en door al de blogs op het forum had ik redelijk wat materiaal om me op te baseren.
Ik ben toen begonnen met de 2.5/180s en vanaf het begin liep het goed.
Uiteindelijk ben ik er dan ook de 8/180s & 3.5r/180s bij beginnen nemen, dit is het resultaat weergegeven door'n graph:

De eerste helft zijn vooral 2.5/180s, gecombineerd met turbo mtt's. Vanaf de tweede helft zijn er ook 3.5r & 8$ bij.
Pokerdoelstellingen
M'n game blijven verbeteren, dmv analyse & evt coaching
De 15/180s erbij nemen & winstgevend spelen
Maandelijks een mooi volume blijven maken (1000+ games) zodat ik 'n mooi zakcentje verdien.
Doelstellingen van deze blog
Actiever worden binnen de community
Regelmatig updates posten over pokerrelated stuff & rl stuff
Handen posten om over moeilijke spots te discussen & zo m'n game improven
Andere spelers helpen die deze games spelen.
Zo, dit was'n hele boterham. Het zal wel blijken als er interesse is in deze blog, ik zal alleszins m'n best doen om hem zo boeiend mogelijk te houden!
Grtz,
SlaxX