Ga naar het forum
Sloophamer gaat SNG...

Meldingen
Alles wissen

[Gesloten] Sloophamer gaat SNG's slopen!

29 Berichten
9 Gebruikers
0 Reacties
959 Weergaven
QuidProQuo
PokerStrategist

De blogs van anderen op dit forum vond ik erg interessant. Zelfs de poker-avonturen van de absolute beginners zijn leuk om te lezen. Het is natuurlijk niet mogelijk om van jullie te eisen mijn blog te lezen, en daar doe ik het dan ook niet echt voor :P Het is meer om voor mezelf op te schrijven en terug te kunnen lezen wat ik ga doen en heb gedaan.

Allereerst, even voorstellen. Mijn naam is Stefan en ik ben 19 jaar. Op dit forum heet ik QuidProQuo maar ik speel op iPoker onder de naam Sloophamer. Ik ben sinds maart geregistreerd op deze site maar ik ben eigenlijk van de week pas begonnen met het bezoeken van het forum. Ik vond het eigenlijk meteen al gezellig, interessant en zelfs leerzaam.

Afgelopen 3 jaar heb ik poker op het internet gespeeld. Ik was eigenlijk te jong dus zodoende ben ik begonnen op mijn vaders naam. In principe begon het allemaal door The Pokerden, een televisie programma die 's avonds laat werd uitgezonden. Ik werd fan van Tony G en begon zelf ook te pokeren. Ik vond het allemaal erg leuk en ik had er naar mijn idee aanleg voor.

Na een aantal freerolls te hebben gewonnen had ik het begin van mijn bankroll. Zo heb ik twee jaar lang gepokerd tot net voordat ik 18 werd (ironisch toch). Heb toen alles naar mijn bank gestort en was van plan te stoppen. Ik had er een leuke bankrekening aan overgehouden en dat vond ik voldoende.

Heb toen live behoorlijk gepokerd en heb met café toernooitjes mijn brood (en alcohol :P) verdiend als student zijnde. Tot ik een aantal weken terug ineens een mailtje kreeg van PartyPoker. Ze hadden $15 op mijn account gestort. Oftewel... online poker was weer in mijn leven. Nu is mijn bankroll weer aardig te noemen, namelijk zo'n $1100.

Ik heb eigenlijk alles wel gespeeld: MTT, SNG, NLSH, NLFR, FLFR en FLSH. Met SNG's heb ik eigenlijk helemaal in het begin mijn bankroll flink aan kunnen dikken op PokerStars. En daar wil ik nu weer naar terug... full-time SNG's! Ik gebruik de huidige week nog om alles een beetje op gang te zetten, zoals het vrijspelen van een bonus op GNUF poker.

Ik ga het SNG multi-tablen weer een beetje opgang brengen door te beginnen met 6 tafels en dit op te werken naar 12 in deze week. Mijn doel is om de maand november te beginnen met $2500, en $22 SNG's te spelen, 16 tegelijk, met een ROI van 10%+. Misschien iets teveel van het goede, maar je moet jezelf doelen stellen!

Aldus de opening van mijn blog...

28 reacties
chilliwilli
PokerStrategist

wat voor sng's speel je nu dan? en heb je al ervaring met zo veel tafels tegelijk? ik ben net gold, en 4 tafels lukt me nog net. alhoewel ik nog wel soms mn concentratie verlies..

iig succes

edit: ow, wat staat dat goude plakje tog mooi! Sweet!!!

Ok dan, aardige doelen...Goed om te lezen.

Toch nog ff een vraagje over multitablen:

Doe je dit met of zonder software.. puur op de theorie of met stats van je tegenstanders?

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door chilliwilli
wat voor sng's speel je nu dan? en heb je al ervaring met zo veel tafels tegelijk? ik ben net gold, en 4 tafels lukt me nog net. alhoewel ik nog wel soms mn concentratie verlies..

iig succes

edit: ow, wat staat dat goude plakje tog mooi! Sweet!!!

Ik heb alleen Titan Poker gelinkt aan PokerStrategy en daar speel ik niet. Ik heb veel 12 tafels tegelijk gespeeld op Stars, de Fixed Limit 1/2 tafels.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Oorspronkelijk gepost door RRtwos
Ok dan, aardige doelen...Goed om te lezen.

Toch nog ff een vraagje over multitablen:

Doe je dit met of zonder software.. puur op de theorie of met stats van je tegenstanders?

Weet ik nog niet. Als het kan met Holdem Manager, dan gebruik ik dat als extra hulp. Ik denk dat het ook makkelijk zonder software mogelijk is hoor.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Ik speel nu op VCpoker met 50% rakeback, maar ik verdien dus geen SP. Iemand enig idee ik dit op kan lossen zonder er financieel op achteruit te gaan?

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

De bonus die ik op het moment aan het afronden ben op GNUF ging niet geheel moeiteloos. $70 verlies op het moment en ik heb nog niet eens alle punten. Al 4 dagen lang verlies ik IEDERE coinflip. Zonet nog JJ tegen QK verloren op de bubble van een $11 toernooi. Sick gwn.

Ben blij dat ik kan stoppen op GNUF, want er iets echt iets zwaar mis mee.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Grappig. Ik zit op de CO in een rebuy toernooi met zo'n 10BB. Iemand in early position limpt en ik ga allin met KTs. Hij callt, en laat zien: 86o. Uiteraard wordt zijn ongelooflijk slechte spel beloond met een 8 op de flop.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

GNUF bonus van $135 vrij gespeeld met een verlies van $80. Ik heb nog nooit op zo'n irritante room gespeeld. Misschien is het toeval, maar sinds ik bij GNUF speel (4 dagen geleden) heb ik niets anders dan bad beats en coolers gekregen. Ik ben echt heel blij dat ik daar niet meer hoef te spelen. Morgen beginnen met SNG's op iPoker.

Misschien zie ik je aan de tafels, wees bereidt gesloopt te worden ;)

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Grappig. Ik zit op de CO in een rebuy toernooi met zo'n 10BB. Iemand in early position limpt en ik ga allin met KTs. Hij callt, en laat zien: 86o. Uiteraard wordt zijn ongelooflijk slechte spel beloond met een 8 op de flop.

je bent shortstacked , dus zet hij je op "any2".. dan is zijn call te begrijpen.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Als jij kan rechtvaardigen waarom hij 86o inlimpt UTG!!!

Oorspronkelijk gepost door QuidProQuo
Als jij kan rechtvaardigen waarom hij 86o inlimpt UTG!!!

thats poker...

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Dit was dan ook maar een voorbeeldje van de tientallen bad beats en coolers die ik kreeg sinds ik 4 dagen geleden op GNUF ging spelen. Ik ben er nu gelukkig vanaf! :D

Maarten84
PokerStrategist

Sorry JinJin, maar is wel dikke zever wat je nu allemaal zegt... ten eerste is limpen met 86o nooit goed en ten tweede is een any two callen met 86o nog slechter. Je beat echt bijna niets..

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Je zou is een kijkje moeten nemen op GNUF. Ik had op gegeven moment gewoon het idee dat sommige van die gasten wisten welke kaarten er op board zouden komen. Ik werd echt zo lijp... ze callden met de meest debiele handen en wonnen ermee.

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Ik heb besloten mijn account om te zetten naar Euro's. Echter moet daar mijn account voor verwijderd worden en opnieuw worden aangemaakt. Dat maakt niet uit natuurlijk, maar ik moet een andere naam nemen... ik ga nu even wat spiertjes kweken in de fitness en dan ga ik meteen even over een waardige vervanger denken voor Sloophamer.

superjunk
PokerStrategist

haha.. succes :)

Wat betekent gnuf ? :P

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Haha, ik heb geen idee wat GNUF betekent maar GNUF is een pokerroom, net als Titan Poker, Full Tilt enz. Maar ik raad je af er te spelen... mijn slechtste ervaring ooit, poker-gerelateerd dan :P

QuidProQuo Topicstarter
QuidProQuo
PokerStrategist

Kom net terug van de plaatselijke café. Heb 3 uur gepokerd en de beste hand die ik kreeg was A6s. De op één na beste was QTo. Dus het was geen leuke avond. Nog wel 11e geworden, maar geen cash dus. Volgende week gewoon de lijn weer doorzetten en eerste worden.

Online poker... daar begin ik morgen weer aan. En hard ook! Ik wil iedere dag 100 Double Up SNG's spelen. Minsten 12 van de 20 winnen en verder rakeback en bonussen binnenhalen. Gaat een goede week worden hopelijk. Ik wil $2000 voorbij om vervolgens $11 en $22 SNG's te spelen, minstens 16 tegelijk!

zazizo
Oldschool Grinder

100 SNGs per dag?
Ga je pro ofzo?