De blogs van anderen op dit forum vond ik erg interessant. Zelfs de poker-avonturen van de absolute beginners zijn leuk om te lezen. Het is natuurlijk niet mogelijk om van jullie te eisen mijn blog te lezen, en daar doe ik het dan ook niet echt voor
Het is meer om voor mezelf op te schrijven en terug te kunnen lezen wat ik ga doen en heb gedaan.
Allereerst, even voorstellen. Mijn naam is Stefan en ik ben 19 jaar. Op dit forum heet ik QuidProQuo maar ik speel op iPoker onder de naam Sloophamer. Ik ben sinds maart geregistreerd op deze site maar ik ben eigenlijk van de week pas begonnen met het bezoeken van het forum. Ik vond het eigenlijk meteen al gezellig, interessant en zelfs leerzaam.
Afgelopen 3 jaar heb ik poker op het internet gespeeld. Ik was eigenlijk te jong dus zodoende ben ik begonnen op mijn vaders naam. In principe begon het allemaal door The Pokerden, een televisie programma die 's avonds laat werd uitgezonden. Ik werd fan van Tony G en begon zelf ook te pokeren. Ik vond het allemaal erg leuk en ik had er naar mijn idee aanleg voor.
Na een aantal freerolls te hebben gewonnen had ik het begin van mijn bankroll. Zo heb ik twee jaar lang gepokerd tot net voordat ik 18 werd (ironisch toch). Heb toen alles naar mijn bank gestort en was van plan te stoppen. Ik had er een leuke bankrekening aan overgehouden en dat vond ik voldoende.
Heb toen live behoorlijk gepokerd en heb met café toernooitjes mijn brood (en alcohol :P) verdiend als student zijnde. Tot ik een aantal weken terug ineens een mailtje kreeg van PartyPoker. Ze hadden $15 op mijn account gestort. Oftewel... online poker was weer in mijn leven. Nu is mijn bankroll weer aardig te noemen, namelijk zo'n $1100.
Ik heb eigenlijk alles wel gespeeld: MTT, SNG, NLSH, NLFR, FLFR en FLSH. Met SNG's heb ik eigenlijk helemaal in het begin mijn bankroll flink aan kunnen dikken op PokerStars. En daar wil ik nu weer naar terug... full-time SNG's! Ik gebruik de huidige week nog om alles een beetje op gang te zetten, zoals het vrijspelen van een bonus op GNUF poker.
Ik ga het SNG multi-tablen weer een beetje opgang brengen door te beginnen met 6 tafels en dit op te werken naar 12 in deze week. Mijn doel is om de maand november te beginnen met $2500, en $22 SNG's te spelen, 16 tegelijk, met een ROI van 10%+. Misschien iets teveel van het goede, maar je moet jezelf doelen stellen!
Aldus de opening van mijn blog...