Hey iedereen,
In het verleden al een blog gehad maar nu geruime tijd geen poker meer gespeeld. Vandaag besloten om opnieuw te storten op pokerstars en daar hoort naar goede gewoonte een blogje bij.
Heb dit jaar enkel mijn thesis nog te doen en werk ondertussen voor mijn onderhoud. Ik verwacht dus om redelijk veel te kunnen pokeren, maar zal niet meer elke dag zijn zoals vroeger. Verwacht tevens dat ik de valkuilen van vroeger zal kunnen vermijden door het nu iets rustiger aan te doen.
Uitdagingen van vroeger:
- niet strikt aan BR management houden
- teveel winst uitgeven aan te dure MTT's
- geen 12-16 tafels tegelijk meer willen spelen, maar max 4
- niet meer tilten (dit zal pak makkelijker zijn aangezien de grote droom of illusie van het groot geld verdienen met poker niet meer mijn motivatie is)
Hoe ga ik mijn spel verbeteren?
Heb al veel video's gezien, dus denk dat ik de kennis wel nog heb. zal eerder gaan over adequaat toepassen, dan nieuwe video's zien. De eerste dagen zal ik natuurlijk wel mijn kennis nog eens opfrissen, maar ga voornamelijk veel nadenken over mijn spel en niet gewoon 20u aan videotjes zien en verwachten dat ik dan pro ben.
Wat ga ik spelen?
NL BSS fullring beginnend op 5NL en eindigen ergens hoger
BR: 125$
Een threadsaver komt later aangezien ik op laptop vriendin zit en dus geen euhm gepaste foto's op deze laptop heb staan